Легендарні румяна-скульптор Dolce&Gabbana #22 Tan і варіанти їх використання

Dolce Gabbana 22 Tan

Топ скульптурирующих продуктів для светлолицих з великим відривом від конкурентів очолюють рум'яна Dolce&-Gabbana #22 Tan і бюджетний Taupe від NYX. Розповім все, що думаю про Габбане і покажу як можна схуднути на пару кг в особі всього за хвилину 8)



Порівняння не буде, NYX я купувати не стала, тому, що його не знайти в продажу й тому, що у мене є перший і він мене повністю влаштовує. Ще б він мене не влаштовував, коли цей продукт є одним з лідерів продажів марки Dolce&-Gabbana і не написав про них тільки самий ледачий бьютиблогер.


З тих пір як скульптурування лиця перестало бути прерогативою тільки досвідчених візажистів, продукти для скульптурирования лиця є в кожної поважаючої себе марку, що в люксі, що в профмарках, що у бюджетних брендів. Але виявилося, що знайти скульптор для лиця , який би не рижил на світлих осіб і вони після скульпторинга не виглядали ніби їх возили щоками по цегляній стіні, зовсім не просто.


Можна було б поизобретать велосипед і накупити тонну скульпторів від різних виробників, зрозуміти, що 80% мені не підходить, написати про це викриває статтю в блозі. Але я вирішила піти по шляху найменшого опору і купила те, що раджу практично всі - Dolce&-Gabbana #22 Tan. І ще купила Hoola від Benefit, який я теж дуже люблю і ціную в якості скульптора, але більше в теплу пору року, коли обличчя загоряє. В цьому пості покажу його в порівняльних свотчах, а потім присвятити йому окремий огляд, т. к. Hoola його точно заслуговує.


Так що хоча б категорію скульпторів для обличчя мені вдалося не засмічувати прохідними косметичними продуктами, Dolce&-Gabbana #22 Tan я використовую переважно в холодну бледнолицее час року, Hoola від Benefit - мій скульптурирующий супутник на засмаглому обличчі. Так і живу, час від часу ще користуюся нескінченної гігантської "-шайбою"- SOLEIL TAN DE CHANEL. Яка не зовсім скульптор, але теж можна.



Почну свою розповідь з того, що не придбати Dolce&-Gabbana #22 Tan було просто неможливо, хоча і знайти в продажу було зовсім не просто. Ось пишу свій пост, а вже подивилася, що ніде їх немає в продажу. Що цілком передбачувано, схуднути в особі потрібно багатьом, а махати гантелями набагато складніше, ніж махати пензлем)))


Dolce Gabbana 22 Tan


Упаковка Dolce&-Gabbana #22 Tan:

Невелика плоска коробочка золотого кольору із золотою кнопочкою на торці, щоб можна було ці рум'яна розкрити в потрібний момент, а не тоді, коли їм самим заманеться це зробити.


Коробочка упакована в фірмовий пильовик і картонну коробку. Всередині дзеркало на всю кришку і відділення для кисті. Особлива подяка ДольчеГабане за кисть, яка йде в комплекті. Нехай вона і маленька, але не зовсім вже даремна, як буває в таких випадках.


Обсяг самих рум'ян-скульптора - 5 грам.


DSCF2086


Dolce&-Gabbana 22 Tan review swatches отзиви свотчи


Dolce&-Gabbana 22 Tan review swatches отзиви свотчи


Склад/ ingredients Dolce&-Gabbana #22 Tan:

Dolce&-Gabbana 22 Tan review swatches отзиви свотчи



Крупним планом Dolce&-Gabbana #22 Tan:

На сонці


DSCF2087


При нормальному, розсіяному освітленні:


DSCF2093


Кисть в рум'янах Dolce&-Gabbana #22 Tan:

Кисть в рум'янах Dolce&-Gabbana з натурального ворсу, плоска, щільно набита, округленої форми. Не дуже зручна для нанесення саме рум'янами, але в похідних умовах це все ж краще, ніж тягнути з собою в поїздку окрему кисть. А ще нею зручно скульптурировать ніс, для цієї справи її розміри цілком підходять.


DSCF4787 DSCF4795 DSCF4802 DSCF478k7



Свотчи Dolce&-Gabbana #22 Tan:

На мій погляд відтінок Dolce&-Gabbana #22 Tan це відтінок ідеального скульптора для світлошкірих. У ньому дуже вдале поєднання теплого коричневого з сірим подтоном, який на обличчі виглядає максимально природно, т. к. схожий на натуральну тінь на обличчі, а не на штучно намальовану.


Той же
Mac Harmony або MasterSculpt від Maybelline занадто теплі і руді для цього, не кожній особі підійдуть, NYX на мій погляд надто сірий, що теж підійде тільки для зовсім вже белоснежек.

А у Dolce&-Gabbana #22 Tan прям таки ідеальний баланс і текстура теж ідеальна. Хтось каже, що він недостатньо пигменированний і треба постаратися, щоб набрати на пензлик, але для реального життя, для людей, які невизажисти, як я, і тому не завжди можуть достатньою мірою контролювати ступінь інтенсивності скульптора, те, що з ним не переборщишь - тільки "плюс"-.


Скульптурування така річ, яку бути максимально непомітним і природним на обличчі, а ефект від нього має бути видно неозброєним поглядом.


DSCF4819



На фото нижче два наявних у мене скульптора, які я обидва люблю і вважаю кращими у своїй категорії: Hoola Benefit і Dolce&-Gabbana #22 Tan


Untitled-1


Ну і при розсіяному освітленні вони ж:


Dolce&-Gabbana 22 Tan vs Hoola Benefit review swatches отзиви свотчи

Hoola Benefit vs Dolce&-Gabbana 22 Tan



На обличчі Dolce&-Gabbana #22 Tan:

Тепер настала найскладніша частина моєї розповіді - показати Dolce&-Gabbana #22 Tan на обличчі. Складна, тому, що, як я вже вище написала, скульптурирования не повинно бути занадто помітно на обличчі, щоб воно не виглядало чужорідним та "-намальованим"-. У житті це виглядає, м'яко кажучи, не дуже.


Схема нанесения бронзера для коррекции овала лица

Схема нанесення скульптора і освітлення для корекції овалу обличчя


Тому, щоб визначити куди наносити скульптор я просто дивлюся на своє обличчя. Щоки-щоками, але лінія під скулою у мене сама по собі має невелику тінь, т. к. там знаходиться природна западина. Я просто трохи її підсилюють за допомогою скульптора.


Скульптором я також трохи припудриваю крила носа, щоб візуально він виглядав трохи вужчий і проходжу пензлем по овалу обличчя. Під підборіддям теж є природна тінь, яку з допомогою скульптора я тільки трохи підсилюю, для того щоб обличчя виглядало більш чітким і цілеспрямованим. Майже як скульптури комсомольців і колгоспниць радянських часів 8)


Dolce&-Gabbana 22 Tan vs Hoola Benefit review swatches отзиви свотчи

до/befor Dolce&-Gabbana #22 Tan


Dolce Gabbana 22 Tan

після/after Dolce&-Gabbana #22 Tan



А на фото нижче я використовувала рум'яна-скульптор Dolce&-Gabbana #22 Tan по повній. Я не тільки "-намалювала"- їм своє обличчя, але і використовувала в якості скульптурирующих тіней на повіках.


Для макіяжів з яскравими стрілками саме такий відтінок тіней просто незамінний, а знайти якісні скульптурирующие тіні також не просто, як і рум'яна. Всі вони або занадто бліді, або занадто яскраві, або дуже блищать, або занадто не те… А тут усе те, і ми отримуємо два корисних продукту в одній упаковці - бінго!


01P1560765uik



Мій відгук на рум'яна Dolce&-Gabbana #22 Tan:

Анітрохи не шкодую, що піддалася мейнстріму і відразу купила ці рум'яна, а не стала перебирати інші бренди в пошуках ідеального скульптора. Ось, анітрохи! В Dolce&-Gabbana #22 Tan мене влаштовує все, ну або майже все і я навіть не буду намагатися до них чіплятися, тому що це безглуздо.


Мені подобається в них все, і тому, коли мої рум'яна-скульптор закінчаться дуже велика ймовірність, що куплю їх повторно. По-моєму це найвища рекомендація, яку я тільки можу дати будь косметичного продукту.


А ви користуєтеся скульпторами для лиця і пробували Dolce&-Gabbana #22 Tan, розкажіть про них свою думку?


Моя оцінка: 5

Де купити і скільки коштує Dolce&-Gabbana #22 Tan :

В онлайн-магазині "-Летуаль"- можна придбати за 3549 грн. без знижки


В онлайн-магазині "-Іль де боте"- можна придбати за 3575 грн. без знижки


DSCF2145

Comments

Popular Posts