Полювання за лимитками або як купити різдвяні метеорити Герлен?

Майже анекдот, але життєвий. Один дядько побачив вперше метеорити Герлен, вирішив, що це такі цукрові цукерки і почав їх їсти 8) Метеорити, мати його! Знав би він, скільки вони коштують, мати його! Знав би він, як важко їх купити, навіть за ті чималі гроші, що вони стоять, мати його! І після цього вони ще будуть жартувати про тупих блондинок?!! А так, смішно, адже, правда? )))


Ось, наприклад, вже купили різдвяні метеорити? Я, ось, так. Пощастило чи я просто їх надто сильно хотіла. З жаданим пакетом в руках, я буквально відчувала себе сперматозоїдом, який переміг у цій божевільній гонці за головний приз. Кілька днів ейфорії тільки від того, що у мене в руках білий пакет з вкуснопахнущими коробочками. Вміють же розохотити, маркетологи чортові!


Як мені вдалася ця мегаоперация листопада і чого мені це коштувало? Ділюся своїм практичним досвідом щодо полюванні за лимитками.



Подумаєш, п'ятдесят кіл на тиждень навколо декількох косметичних магазинів, підпільна запис в якісь зошити і переморгування з консультантами. Я вже навіть подумувала застосовувати загрози і шантаж, якщо метеорити мені раптом не стануть продавати. Ну, а че вони? Самі ж записали і самі ж "-за своїм"- все розхапали, а мене "-прокотили"-! Недобре це! Я буду скаржитися! Я до Путіна дійду, в кінці кінців! Що ж це робиться!


Більше того, я навіть вже зібралася зневірятися і взагалі майже вирішила, що мені не потрібні ніякі метеорити. Тим більше, що у мене вже є одні, теж різдвяні, драконівські, якими, до речі, майже не користуюся.


І тут мені раптом чарівним чином, несподівано подзвонила консультант Герлен і змовницьки повідомила про несподівану допоставленню у магазин "-Рів Гош"- герленовского різдва. Всього дві штучки...


"-Нікому їх не віддавайте, я їду!"- - не вірячи своєму щастю, просипела я в трубку. І поїхала за ними в той же день, мало що...


Треба б іти ліпити сніговиків ??і кататися на лижах, а я розкриваю зміст мого пакету від #guerlain Сама рада, тому #хвалюся Мало того, що #метеорити і помада Rouge G з різдва мені взагалі все-таки дісталися в цьому смертоубийстве косметичних фанатиків. Так ще й з 30% знижкою і з подарунками - повнорозмірними рум'янами для щік і губ з минулої весни у відтінку 02 Cherry і новою тушшю Cils d'-enfer. Все-таки краще всього купувати в клієнтські дні, радості від покупок тоді в два рази більше. Ось ще Шонелями до кінця отоварюсь і взагалі добре буде. Так що скоро весь мій блог буде у різдвяних фотографіях і це теж мене дуже радує #ужтакойячеловек Люблю красу і #подарунки


Фото опубліковано Elena Chemezova (@elenachemezova) Ноя 14 2015 в 10:16 PST


Що особливо було приємно, покупки я зробила у клієнтський день, а значить крім 30% ще й подарунки отримала. Прямо сама собі заздрю. Вже така я дбайлива господиня і щаслива людина, виявляється. Хто б міг подумати…) Наскільки я зрозуміла із коментарях різних косметичних спільнотах, я не одна така. 2015-11-13_234450 Але набагато частіше зустрічалися ті, кому метеоритів не дісталося. Через віроломства консультантів, з-за того, що їх завезли мало, та навіть з-за китайців! До речі, вони у нас дочиста все змітають з полиць під час акцій особливо. 2015-11-13_231001 2015-11-13_231122 2015-11-13_231151 Не знаю як у великих містах, але для цікавляться, в Іркутську ситуація з метеоритів зараз наступна. В "-Рів Гош"- були розпродані дві поставки різдва Герлен. В "-Іль де Боте"- була одна поставка, яка розійшлася тут же. Очікували допоставку, але звідти мені не подзвонили. Або не було, або теж до мене черга не дійшла. В "-Летуаль"- у нас їх ще не завозили, або за цей тиждень завезли, але також мені не подзвонили. В онлайні метеоритів ніде не бачу, у зарубіжних магазинах з-за високого курсу покупка ця виходить набагато дорожче. Дещо з різдвяних колекцій Guerlain поки можна придбати онлайн на сайті косметичних магазинів - Іль де Боте, Рів Гош або Летуаль. 2015-11-13_232735 При цьому в Dior продажу різдва йдуть трохи мляво, це і зрозуміло, колекція вийшла не дуже видатна. У Chanel спостерігається схожа ажитація, але все-таки менш виражена. Все, що я хотіла, я купила без всяких проблем. Для тих, хто не в темі і випадково почав читати цей пост, а тому дивується про якісь божевільні речі я взагалі тут пишу і к
ому взагалі ця невизначена штука потрібна. adPYaqMkbgY Ось, подивіться на ціни цих метеоритів на ebay і avito. При магазинною ціною в три тисячі і такому ажіотажі, не здивуюся, що в 2-3 рази задертою ціною їх хтось, та купує, з категорії тих, хто хотів і кому не дісталося. А ще ж є колекціонери, що ті, для кого косметична лімітка-справа честі. Стала б я купувати метеорити за такі гроші? Навряд чи. 2015-11-13_231429 2015-11-14_184136Божевільний погляд, тремтячі руки, неконтрольоване купівельну поведінку… Мені здається, що пора вже всемірне дамське божевілля лимитках прирівняти до ігроманії. І вже заборонити всі ці ліміткі! Життєва необхідність? - Ні. - Унікальний і неповторний предмет мистецтва? Теж немає. 2015-11-13_232937 Але як приємно інколи побути божевільної і чого-то повожделеть. Якщо в дитинстві таким ідолом для мене був зоомагазин і акваріумні рибки. То зараз вектор змістився на косметичні магазини, шнауцери і антикварні брошки. N-J9E5w--QsНе знаю, чи надовго, і куди далі розвинеться моє споживче божевілля. Я поки навіть не можу припустити. Але сподіваюся, що це буде щось не так нервове і бажано не дуже дороге. Чи схильні ви лимитковой адикції? Намагаєтеся з нею боротися? Або, що тоді є предметом вашої споживчої пристрасті? Ну, а якщо такої у вас нема, чому ви дочитали цей пост до кінця? Розкажіть 8)


До речі, купити ці чарівні кульки Метеорити з постійних колекцій Герлен завжди можна в інтернет-магазині Летуаль.


А хтось каже, що ефекту від #метеорити #guerlain не видно. Мені здається, ефект очевидний, навіть без нанесення цих метеоритів на обличчя ? #guerlainrussia Вони все таки мої! Мої зірочки! Ще й подарунків повний пакет ??? #бьютиблог #бьютиблогер #самакупила #саманакрашусь Фото опубліковано Elena Chemezova (@elenachemezova) Ноя 14 2015 в 12:16 PST


Comments

Popular Posts