Клієнтський день Dior, День Народження Рів Гош і Щасливі дні в ИДБ. Мої косметичні покупки осені

Раз вже я роблю огляди акцій в магазинах, буду показувати, що сама там купую. Заодно буде анонс того, що найближчим часом з'явиться в моїх оглядах на сайті. Сьогодні розповім про свої осінніх покупках в мережевих магазинах.



Я вже розповідала, що намагаюся свої походи в магазини за косметикою поєднувати з акціями, клієнтськими днями або всякими заходами, які дають можливість отримувати якісь бонуси від персональних консультацій, до додаткових знижок і подарунків з мініатюрами.


Про свої взаємини з магазинами та проведену ними політику щодо акцій я писала окремо.


Зараз розповім про те, чого купила і що було цікавого в магазинах цієї осені.


По-перше, 21 листопада в Іль де Боте проходив Щасливий день (коли з кожних 2000 грн. вам видають картку на 500 грн., яку теж можна буде витратити на покупки) і в цей же день відбувся клієнтський день марки Dior, куди мене запросила консультант марки Людмила в магазині на Литвинова.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Я вже давно планувала придбати тональний крем Dior Nude, тому за ним і пішла. І хоч до того часу вже привезли різдвяну колекції марки, але я до сих пір не вирішила чи потрібно мені що-небудь звідти або обійдуся.

За кожну покупку видавали невеликі мініатюри на вибір покупця, а також зрозуміло магазин вручав ще й "-щасливі карти"


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


І ось такі милі троянди теж дарували покупцям. Мені теж подарували. Потім ця троянда взяла участь одразу в кількох фотосетах різних продуктів в моїх майбутніх оглядах.


Фото опубліковано Elena Chemezova (@elenachemezova) ноя 11, 2014 о 2:20 PST



Купівля та подарунки Dior:


OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Крім Діор я планувала вже почати готується до свят і купити кілька парфумів для подарунків, що я і зробила. А то ціни ростуть і пригнічують. OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Інші покупки з цього щасливого дня:


Дуже лімітована чорна помада Givenchy з блискітками 37 PRUNE FOLIE з різдвяної колекції Живенши 2014/2015.
Це була сама довгоочікувана і незвичайна моя косметична покупка. На яку довелося заздалегідь записуватися у консультанта, їх всього прийшло чотири штуки в магазин на Литвинова і я записалася на неї вже четвертою. Зовсім як полювання за ковбасою в старі радянські часи.


DSCF1778


І ще я купила лімітовані гелеві рум'яна Blush Memory у відтінку Rose Extravagant від Givenchy з осінньої колекції 2014 року


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


У подарунок за мої покупки марки Givenchy я отримала цілу косметичку з мініатюрами косметики Givenchy.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Найбільше враження на мене справила різдвяна колекція Chanel 2014/2015, тому я досить щільно з нею "-пройшлася"-. Але вже в магазині "-Рів Гош"- де купівля Шанель була найбільш вигідною в дні "-чорної п'ятниці"- дня народження магазину, коли за кожні витрачені 1500 грн. також давали карту на 500 грн.


По-перше, купила олівець-підводка 987 OR Blanc


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Пудру-хайлайтер Chanel Camelia De Plumes з різдвяної колекції


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Кремові тіні 92 DIAPASON… з весняної колекції Шанель


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


У подарунок мені вручили кілька пробників ароматів і таку милу і майже як справжню дитину помаду-лак для губ у відтінку 18 SEDUCTION


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Ну і раз зима купила ще й отаке розумний масло Hera від Fresh Line. Влітку у мене був його тестер і вже дуже сподобалося масло і склад ну просто вразив.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


А після вдалого шопінгу тепер у мене накопичився цілий арсенал карток, на які я куплю ще трохи косметичних подарунків собі або близьким в грудні. Поки роздумую, що ще з різдвяних колекцій мені хочеться, хоча судячи з усього, все найцікавіше майже скрізь розібрали. Ех...


Так що чекайте продовження, розповім про передноворічні покупки обов'язково. А також розповім про інтернет-п
окупки і осінніх бюджетних знахідки.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


P. S. до Речі картки від Рів-Гош виявилися "-сурпризом"-. Я чомусь вирішила, що вони діють за тим же принципом, що і карти ИДБ, тобто це повноцінне розрахунковий засіб.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


То з картами Rive-Gauche можна оплатити лише 50% покупки. Так що ось така несподіванка, що доведеться мені ще витрачати гроші на косметику, щоб виправдати цю акцію.


Але в будь-якому випадку, купівля Шанель по даній акції вийшла найкращою з можливих, ні в одному з магазинів на неї не дають знижок більше, тим більше на свіжі колекції. Та й новорічні свята на носі, а я не всім ще подарунки купила. Так що я не дуже засмутилася, але на майбутнє буду знати.


Фото опубліковано Elena Chemezova (@elenachemezova) ноя 11, 2014 о 12:53 PST



А що з різдвяних колекцій марок купили ви або що ще тільки плануєте купити?

Comments

Popular Posts