Примхлива царівна лебідь. Відгук на помаду Rouge Dior Nude 263 Swan

Dior Nude 263 Swan

Деякі пости висять у мене в чернетках довго, вже ніби і фотографій в надлишку і враження склалося, а все якось не зберуся з духом опублікувати. То раптом свотчи мені здаються не показовими, то починаються сумніви у власному ж думці про продукт. Але все-таки, все, зважилася, була не була.


Хоча досі сумніваюся, але все-таки розповідаю про такий ніжною і такої примхливої нюдовой помаді від Dior Nude у відтінку 263 Swan.



Не секрет, що вибрати нюдовую помаду в кремовій текстурі, та ще без найменшого шиммера завдання непросте.


Дуже часто такі помади виглядають як замазка, або нафарбувати ними губи рівним шаром без залисин просто не реально. І у мене все більше негативних прикладів з нюдовими помадами, які мені не вдалося приборкати.


І про які обов'язково розповім, ось тільки зберуся з духом, тому що лаяти косметику набагато важче. Адже це означає визнати, що або зі мною щось не так або зізнатися, що я викинула гроші на вітер. А я дуже не люблю в цьому зізнаватися. Як будь-яка нормальна людина


Dior Nude 263 Swan


Абсолютний мій ідеал в категорії нюдових і кремових це, як не дивно, найближчий родич сьогоднішньої героїні поста Dior Nude 169 Grege - ніжно карамельна і неймовірно поступлива помада, яка підходить на всі випадки життя і під будь-мій макіяж. Коли я не знаю, яка помада не буде конфліктувати з самими спірними тінями для очей, я неодмінно беру саме Grege і ще жодного разу вона мене не підвела


Як вони виглядають поряд покажу вам прямо зараз, а як Dior Nude 169 Grege виглядає на мені можна подивитися в окремому пості.


Dior Nude


Опис від виробника:

Уявіть собі нову помаду, яка підсвічує Ваші губи завдяки новим сяючим відтінкам і новою формулою доглядає бальзаму. З моменту нанесення губи ідеально зволожені, виглядають знову повними і гладкими завдяки формулі, що містить висококонцентровані активні компоненти, що забезпечують догляд.


Свотчи помади Dior Nude 263 Swan:

Покажу спочатку порівняльні свотчи всіх відтінків нюдових помад з серії Dior Nude:


Rouge-Dior-Nude-Lipstick-Trompe-Loeil-Grege-Swan-Charnelle-Twill-Esquisse-Swatch


А тепер сама Dior Nude у відтінку 263 Swan.


Dior Nude 263 Swan


Dior Nude 263 Swan. Без значного нашарування як на фото вище.


Упаковка Dior Nude 263 Swan:

1DSCF6859


Упаковка у цих помад Діор сама класична, яку тільки можна собі уявити. Класичний помадний стік, в класичному помадном футлярі, з класичним візерунком cannage від Dior у вигляді гравіювання.


У неї навіть аромат настільки класична помадна, що мені здається така ж була ще в помадах у наших бабусь і прабабусь. Іноді ця віддушка стомлює і здається нав'язливою. Іноді, я її не помічаю. Ще й смак у неї помадний, а не як я люблю "-ягідки-малинки"-. Але заради краси іноді я згодна і потерпіти


Про відтінку помади Dior Nude 263 Swan:

Спеціально зробила фотографію помади в стіку з журнальним фото з губами того відтінку який очікувала побачити. Мені здається дуже схоже.
(У магазині я на обличчя косметику не фарбую, тому за свотчам на своїх руках і з інтернету чекала саме такого). Але на ділі помада виявилася зовсім не такою. Як завжди - очікування vs реальність...


Dior Nude 263 Swan


Dior Nude 263 Swan - це досить холодний рожевий, вибеливающий губи відтінок. Ця помада створена для фарфорово-блідою ніжною шкірою, якою вона зуміє заспівати свої лебедині дифірамби. Тому для мене це помада виключно на зиму і виключно під холодні сіро-блакитні відтінки тіней. Добре, наприклад, вона виглядає з тінями Dior Cosmos.


На моєму ж засмаглому обличчі ця помада виглядає чужорідної. Прямо класична "-курка гриль"- виходить, фуфуфу, загалом… Біляста пляма на губах, та ще й не рівномірний прокрашенний з-за неідеальних технічних характеристик цієї помади.



Технічні характеристики Dior Nude 263 Swan:

Дивно, що думка про якісні характеристики двох помад одного бренду і з однієї лінійки у мене так різниться, хоча розумом мені зрозуміти таке досить складно і прийняти складно.


Grege покриває губи рівномірно і практично не відчувається на губах, Swan часто фордибачит і намагається виявити всі ознаки "-поганий нюдовой помади"-, п
ро які я писала на самому початку.


Намагається лягти "дірками", затекти в складочки, вимагає нанесення на абсолютно сухі і при цьому ідеально рівні губи, тому що всі найменші лущення і навіть зморшки перетворить в катастрофічні явища.


Помада досить щільна і на губах відчувається виразно, особливо якщо дуже старатися її наславивать, щоб отримати відтінок насиченою, вона і буде відчуватися таким "-пирогом"- на губах. Власне, цей пиріг і виглядає не айс. Мені, принаймні, краси це не додає.


Загалом, ця помада не тільки зі складним відтінком, так ще і навколо неї потрібно станцювати не один коло танцю з бубном, перш ніж вона зволить виглядати так, як і належить виглядати люксової помаді.



Фотографії Dior Nude 263 Swan на губах:

Помада виглядає вигідніше всього, коли наносиш її в один дотик, напівпрозорим шаром.


Так, так відтінок буде скоректований вашим природним пігментом губ. Але, якщо вже так хочеться вибілені губи, краще розоритися на базу для губ або на худий кінець, зафарбувати губи тональним кремом або консилером, ніж ходити потім з жирним "-листковим пирогом"- з цієї помади на своїх губах.


Кращим карандащом в пару до цієї помаді вважаю рожевий або олівець від Ів Роше або мій улюблений олівець від Givenchy 11 Pink Lip Liner


Лише виділена галочка над верхньою губою і весь образ вмить стає більш завершеним і акуратним. Тільки ніяких темних коричневих обведень!
Dior Nude 263 Swan


Dior Nude 263 Swan



Dior Nude 263 Swan



Dior Nude 263 Swan



Як ви вже напевно здогадалися, не сама це моя улюблена помада з лінійки Dior Nude і з моєї колекції. Але хоч я її зараз і наругала як слід, все-таки скажу, що бувають нюдовие помади і гірше, ніж "-Лебідонька" навіть в люксі і навіть у мене.


Не можу не похвалити помаду за її уходовие і захисні властивості, як раз взимку для мене це особливо важливо. Через якийсь час після нанесення помада дійсно дає ефект більш випрасуваних губ без зайвого масляного блиску. Сяйво і блиск її досить делікатні.



Ціна і де придбати:

В інтернет-магазині "-Летуаль"- помади Dior Nude стоять 1581 грн. з максимальною знижкою



Ну і наостанок кілька моїх осіб з помадою Dior Nude у відтінку 263 Swan на губах, щоб показати якою вона може бути різною в залежності від освітлення і власного бажання. Таким примхливим цей нюд виявився. А ви пробували помади з цієї лінійки і в яких кольорах? Яке у вас про них думку, розкажіть?


Dior Nude в оттенке 263 Swan


Dior Nude в оттенке 263 Swan


Елена Чемезова


Comments

Popular Posts