Шанель Алюр Руж Flamboyante 84



Одна з улюблених червоних у моїй колекції Chanel Rouge Allure Flamboyante. Покажу вам її і заодно красивий аленький квіточка з сімейства амарантових, що у мене розпустився.


DSCF4029Помади серії Rouge Allure я люблю за їх делікатну, нежирну невагому текстуру, яка не дає друкуватися помаді на зубах. За те, що ці помади не сушать губи. Легко наносяться і носяться, навіть без олівця. Досить стійкі помади - пару-трійку годин точно з ваших губ не зникнуть, а будуть зникати акуратно і рівномірно.


Упаковка для цієї серії теж стандартна, якісний чорний пластик із золотою тубою, прикрашена логотипом. Сам стік теж прикрашений видавленим на ньому логотипом. Механізм досить простий - "помада "-вистрілює"- з патрон, якщо надавати на низ. Мені не дуже подобається, тому що коли я нервово риюся в косметичці або сумці я можу випадково натиснути і помада розкриється самостійно. Але можу миритися.


Даний відтінок червоного я вважаю самим універсальним. Він не вимогливий до образу в цілому, прощає огріхи макіяжу і навіть огріхи контурної контуру губ. Ця помада хороша і з діловим костюмом


Для мене це такий варіант м'якого"- червоного відтінку, який прикрашає і якого не треба бояться. Все, як я люблю, нафарбувала майже не дивлячись в дзеркало і пішла.


Але саме в цьому відтінку в моїй помадо-колекції трапився конфуз. Тому що Flamboyante 84 виявилася практично повним двійником настільки ж улюбленої мною полунично-червоної Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red, про яку у мене вже був літній піст.



P1120427


Але я анітрохи не засмучуюсь, т. до. ці помади у мене під різні настрої. Кларанс я ношу переважно влітку, Шанель - більш діловий стиль, в якому трохи менше вологого фінішу (за рахунок відсутності мікро-шиммера) вона дає трохи менший візуальний об'єм губам і за рахунок цього Шанель трохи більше аристократичного характеру.


Так-так, навіть така дрібниця як текстура помади, може зробити її візуально "-більш дорогий"- або "-більш життєвою"-. (Як не крути, дешевої або поганий, Кларанс я теж не назву, просто вони різні і всі) Ще одна відмінність - Шанель майже не має аромату, у Кларанс вона досить виражена фруктова.



Свотч на руці Chanel Rouge Allure Flamboyante 84


DSCF3900


Свотчи на губах Chanel Rouge Allure Flamboyante 84


Chanel Rouge Allure Flamboyante 84



І повний образ з помадою Chanel Rouge Allure Flamboyante 84


Chanel Rouge Allure Flamboyante 84



Chanel Rouge Allure Flamboyante 84


Такий у мене вийшов один з новорічних образів. Образ на початок січня, коли свята закінчаться і я почну мріяти про весну 8)

Comments

Popular Posts