Весняні колекції макіяжу 2014: Chanel

Сьогодні в очікуванні весняних колекцій макіяжу перебирала свої стратегічні запаси косметики. І вже намітила ряд продуктів на які обов'язково зверну увагу Пропоную вам теж на них подивитися.


Отже, почну з Chanel і її весняної колекції Notes du Printemps . Поки до нас ще ця колекція не надійшла, так що уявляю вашій увазі чужі картинки і мої коментарі.


Якщо говорити про загальну своє враження від усіх колекцій макіяжу цієї весни, то в них дуже багато рожевого і акварелі. Як завжди, дуже багато новинок мені подобається навіть заочно. Але почнемо по порядку.


Обличчям колекції Chanel Notes du Printemps вибрали угорську модель Ванессу Аксенте.


Разбеление, але дуже яскраві фарби, різкі і трохи драматичні тіні, незагорелое і світиться "-зсередини"- обличчя. Такою я бачу цю колекцію - достатньо холодною і витонченою. Яскрава, але ще не спекотна.


Зоряний продукт колекції - квартет тіней, палетка Chanel Lumiere Facettes №537 Quadrille. Поєднала в собі лавандово-сірий тауп, матовий сливово-коричневий, атласний абрикосово-рожевий і вершковий з золотисто-перламутровим відливом.


a8bda0


Безумовно, лососево-рожевий відтінок привертає увагу і приблизно збігається з тим, що я зараз планую придбати. Однак перші свотчи мене бентежать, здається що відтінок дуже теплий і створюватиме "-ефект заплаканих очей"-. Мені це точно не треба. Боюся, гарні ці тіні будуть лише на смаглявих брюнетках. Але заочно ця четвірка тіней мені дуже подобається.


ChanelS24


При цьому два верхніх відтінках на свотчах здаються схожими на два відтінки тауп і золотистий з осінньої четвірки Chanel 43 Mystery яка у мене вже є.


Можливо, відсутні мені нижні відтінки весняної четвірки (персиково-рожевий і сливово-коричневий) мені зможе компенсувати також продукт цієї марки двійка тіней Chanel Ombres Contraste Duo - Rose Majeur (70) - Курний глибокий сливовий і кораловий із золотою іскрою.


Chanel Notes de Printemps Collection for Spring 2014 (3)


Так само в колекції представлені два відтінки кремових тіней:- Diapason (92) - сливовий металік і - Impulsion (93) - ніжно-рожевий фрост (лімітований випуск).


Якщо вже ні четвірка ні двійка тіней Chanel наживо мене не вразять, то вже повз Diapason я пройду навряд чи. Дуже гарний по свотчам сливовий відтінок, який повинен добре підходити до зелених очей. Рожевий красивий, але на собі його не уявляю. Зараз мені не дуже подобаються фростовие відтінки тіней.


Chanel-Notes-de-Printemps-Collection-Spring-20146


ChanelS14 ChanelS26


У весняній колекції Chanel представлені два відтінки яскравих кремових рум'ян —№69 Intonation – червоний неоновий на базі корала (лімітований випуск) та —№67 Chamade – червоно-рожевий


Chanel Notes de Printemps Collection for Spring 2014 (2)


Chanel Chamade &- Intonation Le Blush Creme de Chanel Spring 2014 e swatches


Губна помада Chanel Rouge Allure у двох відтінках:
— №136 Melodieuse – червоний на базі коралової
— №138 Fougueuse — припиленний яскраво-рожевий (лімітований випуск)


Матові губні помади Chanel Rouge Allure Velvet також у двох відтінках
— №44 La Diva — електрична фуксія (лімітований випуск)
— №45 Velvet L Adoree — сіро-фіолетовий (лімітований випуск)


Chanel Notes de Printemps Collection for Spring 2014 (4)


La Diva і Melodieuse на свотчах:


ChanelS16 ChanelS25


Помади Chanel Rouge Coco у відтінках:
— №59 Dedicaсe— холодний рожевий (лімітований випуск)
— №60 Triomphe— персиково-рожевий(лімітований випуск)


096c21


Блиски для губ Chanel Glossimer у відтінках:
— №164 Plasir — бежево-рожевий нюд
— №179 Murmure — коралово-рожевий
— №178 Sonate — червоний


158f61


Олівець для губ Chanel le Crayon Levres №70 Sonic Pink


alt="d4941b" width="600" height="94" >



Лак для нігтів Chanel Le Vernis у відтінках:
— №167 Ballerina — світло-рожевий
— №603 Charivari — курний темно-фіолетовий
— №605 Tapage — розбілений червоно-рожевий (весняний брат мною улюбленого Chanel Elixir)


2580ea


Пудра Chanel Poudre Universelle Compacte у відтінку Preface – прозорий світло-персиковий (лімітований випуск)


1069a1


Відео-урок макіяжу з новинками Chanel весни 2014 від Вероніки MikkasWorld:



Що мені особисто сподобалося у весняній колекції Chanel по промо і першим свотчам:


Безумовно, зверну увагу на тіні і лаки для нігтів. Але тіні буду дивитися в живу, т. к. відтінки сливових тіней у мене є, а рожеві відтінки досить складні і не всі з них мені підходять. Лаки з фото подобаються, але обов'язково буду тестувати їх в магазині перед покупкою на зносостійкість.


З помад вбила мене помада 136 Melodieuse і глоссимер 179 Murmure. Якщо щось з цього мені сподобається подивлюся в бік кремових рум'ян Intonation.


Ось такі у мене б'юті-плани


Колекція вже з'явилася в Європі і деяких магазинах в Києві. У нас чекаємо в середині лютого.


А що їх цієї колекції вам сподобалося?



Chanel_Notes_du_Printemps_spring_2014_makeup_collection2




Вартість продуктів у магазині "-Іль де Боте"- (без знижок):


  • Chanel Pouder Universelle Compacte Пудра компактна 160 - 2215 грн.
  • Chanel LE BLUSH CREME DE CHANEL Кремові рум'яна 67 - 1915 грн.
  • Chanel LE BLUSH CREME DE CHANEL Кремові рум'яна 69 - 1915 грн.
  • Chanel LUMIERES FACETTES Тіні для повік 537 - 2690 грн.
  • Chanel Ombres contraste duo Тіні для повік двоколірні 70 R. MAJEUR - 2090 грн.
  • Chanel ILLUSION ' OMBRE Тіні для повік 92 DIAPASON - 1665 грн.
  • Chanel ILLUSION ' OMBRE Тіні для повік 93 IMPULSION - 1665 грн.
  • Chanel Crayon Levres Олівець для губ 70 SONIC PINK - 1210 грн.
  • Chanel Rouge Coco Губна помада 59 DEDICACE - 1670 грн.
  • Chanel Rouge Coco Губна помада 60 TRIOMPHE - 1670 грн.
  • Chanel Rouge Allure Губна помада 136 MELODIEUSE - 1750 грн.
  • Chanel Rouge Allure Губна помада 138 FOUGUEUSE - 1750 грн.
  • Chanel ROUGE ALLURE VELVET Бархатиста губна помада 44 LA DIVA - 1750 грн.
  • Chanel ROUGE ALLURE VELVET Бархатиста губна помада 45 L'-ADOREE - 1750 грн.
  • Chanel Levres Scintillantes Блиск для губ 178 SONATE - 1450 грн.
  • Chanel Levres Scintillantes Блиск для губ 179 MURMURE - 1450 грн.
  • Chanel Le Vernis Лак для нігтів 603 CHARIVARI - 1260 грн.
  • Chanel Le Vernis Лак для нігтів 605 TAPAGE - 1260 грн.


Джерела картинок: 1, 2, 3, 4, 5

Comments

Popular Posts