Новорічний манікюр з Шампанським і Конфетті



Ще один варіант новорічного манікюру. На цей раз більш декоративний. Нарешті, я придумала застосування конфетті-глиттеру. Заодно покажу що до цього манікюру наділу 8)


Ідея цього манікюру легко виконуваним і піднімає настрій. Як основу я взяла перламутровий лак Orly з матовим фінішем Au Champagne. В якості декору використала топове покриття Dance Legend Flossy 151.

PC180200


Жоден інший лак з моєї колекції так не схожий на сніг як Orly Au Champagne. Дрібний сніговий шімер в купе з матовим блиском створюють новорічний настрій. По-всякому разі, зимовий. Та й назва "-Шампанське" напевно не випадково


PC180215


Але до чого ж він примхливий! Надивившись свотчей цього лаку, я зовсім не дооценила те, що про нього вже писали. Рідкий і не дуже добре самовирівнюється. В один шар може смугою. Якщо поспішити з нанесенням, то може почати ще й пузирить.


Тонка пензлик, але мені з такими досить зручно звертатися. Сохне швидко, один шар повністю висихає за 5-7 хвилин. DSCF9481


На моїх нігтях нанесені 2 цього шару лаку на базу Orly і зверху топ-сушка inm Out the door. Але всі недоліки цього лаку перекриваються його унікальністю. Я поки не зустрічала ні одобного подібного ні в одній іншій марці.


Його можна носити матовим, можна покрити блискучим топом, в обох випадках він виглядає красиво і гідно.


Я досить слабо уявляю на собі глиттерні лаки на всіх нігтях, але на 1-2 нігтя, у вигляді акцентів, вони мені дуже подобаються. Я не дуже люблю носити прикраси на руках, так що глітер мені їх іноді замінюють.


PC180301


PC070170


Топове покриття Dance Legend Flossy 151 - це величезна кількість шестикутників-гліттера схожих на конфетті або льодяники монпансьє.


Гліттер напівматовий 4 відтінків - синій, зелений, рожевий і коралово-червоний.


PC180326


І з сукнею Karen Millen. Мені здається, манікюр і плаття знайшли один одного. Як ви вважаєте?

PC180344


Comments

Popular Posts