Волоссю потрібні вітаміни і трохи маркетингу

DSCF4845  копия


Хочу написати відгук про одному із самих улюблених мною засобів для волосся російського бренду "-Золотий шовк"-. У центрі уваги - спрей експрес-кондиціонер "-Вітаміни для волосся"-.


Цей позитивний відгук про косметику для волосся напевно буде корисний власницям довгого і примхливих волосся, які потребують додаткового зволоження


Як бачите, у мене зібралася велика колекція різних видів експрес-кондиціонерів від цього виробника.


Багато в чому, завдяки своїй невеликій ціні-близько 100 гривень. Але, в основному тому, що для мене цей продукт - бездоганний. Я вже втратила рахунок кількості пляшечок цих "-Вітамінів для волосся"- і можу з упевненістю сказати, що для мене - це кращий продукт у своєму класі. Хоча один мінус все-таки знайшовся. Подробиці нижче.



Отже, посічені кінчики, пересушеність знебарвленого волосся після мелірування, недолік зволоження - головні причини того , що я взагалі зацікавилася різними спреями.
Я не відразу прийшла до полиці саме з "Золотим шовком"-. Були у мене дорогі люксові і професійні спреї для волосся, але переможені цього - двофазний спрей Bonacure, бамбуковий Alfa Parf Milano Midollo di Bamboo (відгук про нього я вже залишала), і дорогущий Marlies Moller для фарбованого волосся і Leonor greyl - їх можна придбати в професійних салонах, мережевих магазинах типу "-Иль де Боте"- і ціна їх в середньому близько тисячі гривень (плюс-мінус). Були в моєму арсеналі і бюджетні - Revivor Bielita і "-Чиста лінія"- тієї ж цінової категорії, які також програли мою фавориту. Я навіть не буду ранжувати цей список, т. к. в моєму випадку "-Золотий шовк"- - абсолютний переможець.

Що мені в ньому подобається:


  • "Вітамін"- добре зволожує волосся (я використовую його як термальну воду, але для волосся, коли відчуваю, що мої волосся пересохли і очевидно потребують зволоженні)
  • Він анітрохи не жирнит коріння волосся (для мене це дуже важливо)
  • Я можу використовувати його як легке укладочноий засіб. Причому без того ж обважнення і пересушування.
  • У нього легкий і ненав'язливий аромат, який втім швидко вивітрюється.
  • Він дуже дешево коштує (щодо конкурентів з мого списку)
  • Він працює!

Подивимося на оборот баночок. Склади цих коштів не ідеальні, але наявність природних компонентів радує. Ну і від себе, незважаючи на деякі відмінності в описі, по ефекту, великої різниці між різними видами цього спрею я не знайшла.

DSCF4852


Спрей "-Золотий шовк. Вітаміни для волосся"- продається в аптеках, або в косметичних магазинах з мас-маркет продуктами. Коштує він, як я вже говорила, в межах 100 гривень (я купую в аптеці за 94 грн.). Витрата, залежно від вашої щедрості, довжини і густоти волосся. Мені в середньому вистачає однієї такої пляшки на пару місяців. Намагаюся застосовувати його при кожному розчісуванні, коли він є під рукою.


Єдиний мінус в цьому продукті для мене,безумовно, дешевский дизайн упаковки. Я не знаю, хто це робив, але це трохи менше ніж жахливо. Таке відчуття, що це зробив школяр-самоучка позавчора опанував ази Corel Draw. Причому, сталося це на початку 90-х років минулого століття.


Я не дуже розумію, чому російські виробники, як правило, мають настільки дешевские і похмурі упаковки. Або заощаджують на дизайні, хоча враховуючи якими масштабами торгує "-Золотий шовк"- можу припустити, що навіть пара додаткових нулів за вартість дизайну упаковки не сильно вдарила б по бюджету цього бренду. Або керівники і бренд-менеджери занадто переоцінюють свій смак і надмірно керують роботою виконавця? Або, я не знаю, може було зроблено так спеціально, щоб підкреслити те, що товар з низької цінової категорії? Загалом, гублюся в здогадах. Але я як маркетолог і як споживач, не бачу нічого поганого в тому, щоб упаковка мас-маркет продуктів була приємною і радувала око. Як кажуть, хай буде хоч "-бідненько, але чистенько"-.


Дуже мені хочеться, щоб гідні продукти виглядали настільки ж гідно і на полицях магазинів.

Comments

Popular Posts