Всі в сад! Весняний лак для нігтів Dior 302 Garden і пошук його "двійника"

Dior 302 Garden

Один раз на рік сади цвітуть! В сьогоднішній програмі - один з найбільш жаданих лаків-ліміток цього сезону, лак надзвичайного, ніжно-ананасового відтінку Dior 302 Garden з весняної колекції Dior Glowing Gardens Spring Collection 2016



Dior 302 Garden


Як же я люблю лаки пастельних відтінків, постійно купую щось новеньке,, благо мода на пастельні нігті не проходить. Похъоже скоро це стане такою ж класикою, як червоні нігті або навіть френч. А вже, особливого, повз такого незвичайного - не те жовтого, не те зеленого лаку з ефектом гелю від Dior я пройти рішуче не могла.


Dior 302 Garden


Упаковка:

Dior 302 Garden


Формула лаків Діор оновилася, тепер це лаки з ефектом гелю, але упаковка залишилася колишньою. Ніяк не можу вирішити, чи подобаються мені широкі кисті. Іноді мені вдається нафарбувати такими кистями нігті дуже акуратно, близько до кутикули і практично без огріхів. А іноді фарбування нігтів перетворюється в суще покарання


Dior 302 Garden


Свотчи на нігтях:

Лак Dior 302 Garden - дійсно унікальним, непростим відтінком, створюють на нігтях ефект майже неонового свічення. Передчуваю з яким задоволенням буду їм користуватися, коли у нас нарешті з'явиться зелень і яскраві фарби. В цей час він буде виглядати набагато органічніше.


Dior 302 Garden


Dior 302 Garden


Dior 302 Garden


Dior 302 Garden


Загальні враження:

Про те, що я не можу зрозуміти чи зручна кисть від Dior особисто мені, я вже сказала. Раз на Раз у мене з цією справою не доводиться, то більш менш акуратно накрашу, то обмажусь лаком з ніг до голови. На бігу я таким лаком нігті точно нафарбувати не зможу. Тут потрібно все робити з почуттям, з толком, з розстановкою.


Не дуже я люблю лаки-креми, особливо з настільки густою текстурою, він хоч і самовирівнюється на нігті, але я постійно намагаюсь ним переборщити, від цього утворюються "-напливи"-, які може і вирівнюються наступними шарами, але на мій погляд, лаки з такою текстурою повинні добре "-лягати"- вже в один шар, тому що два, а особливо три шари цього лаку виглядають на моїх нігтях не дуже акуратно. Можливо це від того, що мої нігті самі по собі тонкі, на міцних і якісних нігтях ймовірно, це не виглядає настільки зухвалим "-пирогом"-. Знову ж якщо "-переборщити"- то лак може почати і пузирить. Але цим грішать майже всі лаки пастельних відтінків, раз вже я їх люблю, доводиться з цим якось миритися і уживатися


Сохне він теж не в "момент"-, тому навіть ці "-пару шарів"- варто виділити достатньо часу, а то це дуже прикро, витратити час на манікюр і вже перед самим виходом змастити ніготь. Тому цим лаком намагаюся фарбувати нігті на ніч, за ніч будь-лак надійно висохне або гарантовано змаститься та вранці можна буде швиденько перефарбувати нігті якимось надійним швидковисихаючим лаком з розряду "-швидкої допомоги2,


Порівняння лаку Dior 302 Garden:


1P1490352


Ось вона моя міні жовто-зелена пастельний колекція: 1) Dior 302 Garden 2) Avon Lemon Sugar (самий улюблений лак з відтінком) 3) Avon Lime Splatter 4) Deborah Lippmann Build Me Up Mint (самий улюблений лак по технічним характеристикам)


На більшість цих лаків я вже робила огляди, вони насправді значно відрізняються від Garden по відтінку, т. к. вони все ж більш жовті без домішки тієї явної зелені, що міститься в лаку від Dior.


Avon Lime Splatter більш зелений, але теж мало підходить на роль "-двійника"- лаку Garden, т. к. набагато темніше і незвичайним блакитним фростовим фінішем. Був би трохи світліше, ціни б Avon не було. А так вже занадто густа "-фісташка"- у них вийшла, на мій погляд.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Ось як лак Avon Lemon Sugar виглядає на нігтях:


Похудела на целий кг за неделю, так что у меня есть повод обрадоваться. Хотела себя наградить медалью, цветами и тортом, а потом взяла себя в руки и решила  вдруг мне новую помаду и лак в ко<br/>нкурсе #guerlainrussia призами видадут за красоту, скромность и сочетані красних губ и маникюра? Помада же полезнее торта, а Герлен еще и така же вкусная #конкурсбьютиинсайдер #lipsnailsbeauty #dressupyourstyle


А тепер покажу


Лак Dior 302 Garden в образі:

Dior 302 Garden


Dior 302 Garden


У цьому ж самому образі зібрані відразу кілька продуктів з весняної колекції Dior Glowing Spring Gardens 2016 Collection на які я робила окремі огляди - це синій дует з тіней-підводки для очей Diorshow Colour&-Contour 157 Iris від Dior і чудовий хайлайтер Diorskin Nude Air Glowing Garden 002 Glowing Nude від Dior


Де купити і скільки коштує:

Ціна в магазині "-Іль де Боте"- без знижки 1835 грн.
Але, на жаль, вже скоріше всього в магазинах ви його ніде не знайдете, розхапали ці лаки практично моментально.

Comments

Popular Posts