Модний блогер

Я дуже ледачий модний блогер. Втім немодний блогер я теж досить ледачий, у Дар'ї Донцови мене б точно не взяли, та книги пише частіше ніж я пости.


Отже нагадаю, модним блогером я вирішила стати насамперед, щоб навчитися одягатися краще, а грошей на це витрачати менше. Хтось платить за це гроші професійних стилістів. Але на мій погляд це трохи не чесно, бо одяг - це ж засіб самовираження. Я не можу дозволити, щоб за мене і за мої ж гроші висловлювався хто-небудь інший. Хтось ходить на курси, щоб навчитися одягатися, а у мене свій метод - метод проб і помилок. І вже навіть є власні результати цього методу - модні міркування і досягнення.


Буквально найближчим часом почну ними ділитися. Чернетка посту вже готовий. Так що, вже зовсім скоро, чекайте! )


Comments

Popular Posts