Колекція макіяжу від Shiseido весна-літо 2014 (свотчи)

Цієї весни марка Shiseido випустила кілька новинок, про які хочу розповісти.



По-перше, вийшло 8 нових відтінків знаменитого у Shiseido лаку для губ.



SMK11 Lacquer Gloss BABY DOLL PK304


З прес-релізу:


При створенні нового Блиску для губ LACQUER GLOSS Shiseido надихалося традиційним японським лаковим мистецтвом, якому вже близько 9000 років
Новинка Shiseido чудово доглядає за губами і створює ефект лакового покриття і надає губам об'єм.


8 оригінальних відтінків від арт-директора Shiseido Діка Пейджа – від насиченого червоного до ніжно-бузкового – дозволять зробити будь-який макіяж особливим.


SMK11 Lacquer Gloss Line  shiseido-lacquer-gloss-8-colors



Я дуже люблю косметику для губ від цього бренду, дуже комфортні і приємні у них помади з хорошими поживними властивостями. Один недолік-досить прості кольори в палітрі. Немає в них такого прямо - вах!


Все-таки не вистачає марці те, що я назвала б "-трендовостью" те, що я люблю в Chanel і Dior. Shiseido-це такий традиціоналіст, нові їх відтінки також відповідають цій умові.


І мабуть, у певних ситуаціях, коли необхідно більше виглядати комільфо" ніж "модно" це кращий вибір.


Безумовний мій фаворит-червоні лаки для губ від Shiseido, саме в цьому відтінку всі переваги продукту проявляються найкраще. І ще, особисто мені сподобався персиковий OR303 in the flesh - дуже свіжий і весняний відтінок.


Ціна лаку для губ Шисейдо: 1280 грн. (в ИДБ без знижки).


SMK11 Glamorous


Другий продукт, який представила марка Shiseido-це світлий відтінок light їх bb-креми "Ідеальне зволоження" Perfect Hydrating з SPF30.


Image 030


З прес-релізу бренду: BB Крем Ідеальне зволоження від Shiseido – оптимальне рішення для тих, хто живе в ритмі мегаполісу і не готовий витрачати на макіяж багато часу. Продукт поєднує в собі багату експертизу марки в області догляду за шкірою і унікальний підхід до створення засобів макіяжу.


Виробник обіцяє рішення відразу кількох завдань за допомогою цього продукту – досконалий тон, природне сяйво, ідеальне зволоження, надійний захист від негативного впливу навколишнього середовища і УФ-променів. ББ-крем також може бути основною для макіяжу.


На жаль, в наших магазинах цієї новинки я не знайшла, але вихід її зовсім невипадковий, оскільки два поточних відтінку - Dark, Medium (на фото внизу), абсолютно для мене незрозумілі. Можливо, Medium я змогла б "-носити"- на засмаглому обличчі, але, на мій погляд, з великим спф в кремі, складно отримати такий явний засмага в міських умовах.


Точно також мене збентежив bb-крем від Clarins, вже дуже він темний - не зрозуміло для кого. І це, незважаючи на те, що у мене середній тон шкіри і так чи інакше, проблем з підбором відтінків я майже ніколи не відчуваю. Сподіваюся, що новинка буде мати більш універсальний для російських жінок відтінок.


Ціна bb-креми Shiseido: 1865 грн. (в ИДБ без знижки).


bb_shiseido

Свотчи bb-креми Shiseido: Medium, Dark



Ну і третій продукт Shiseido - коректор для області навколо очей Sheer Eye Zone Corrector відразу в 6 кольорах.


SMK11-Sheer-eye-zone-corrector_simpleЗ прес-релізу:


Поєднання нової технології Orange Net Base і ексклюзивної Відображає і фіксує пудри Reflect and Fit Powder робить новий Коректор чудовим засобом для створення ідеального тону.
Дана технологія - спрямована не на просте "-замазування"- темних кіл під очима, а на розумну нейтралізацію "-колірного шуму"-. Унікальна світлова технологія заповнює недолік червоного і жовтого пігментів, візуально вирівнює поверхню шкіри навколо очей і приховує її недоліки. Для того, щоб коректор "-не поплив"- з лиця в самий невідповідний момент, в нього додали светотражающую і фіксуюча пудра Shiseido (Reflect and Fit Powder).



Ця ж технологія "-усунення колірного шуму"- брендом використовувалася при створенні тонального крему Shiseido Sheer and Perfect Foundation, яка вийшла кілька місяців тому аж 17 (!!!) відтінках. Але наскільки я бачила на неї відгуки у блогах, великих захоплень вона не викликала. Хоча рекламні обіцянки, особисто для мене виглядали дуже привабливо.



IMG_1340


Цей коректор мені вдалося побачити живцем. Особливо хочу відзначити її мерчендайзінг (то як вона представлена на стенді бренду), мені здається, тут навіть без допомоги консультанта можна визначити потрібний тон.


Але ось, як-то навіть на цьому етапі у мене з цим коректором не задалося. Не думала, що при такій широкій лінійці відтінків, знайти той самий потрібний саме мені відтінок, буде так складно. В ідеалі - мені треба б щось між 102 і 103.


корректор

Свотчи коректора для області навколо очей від Shiseido - По порядку 101, 102, 103, 104, 105, 106


У коректора зручна упаковка з широким пензликом для нанесення коректора, текстура напівпрозора, але, щільність покриття досягається, на мій погляд, не найкращим способом - т. к. коректор на шкірі загусає занадто швидко. Якщо не врахувати цей момент, під очима можна намалювати собі плями замість створення непомітного покриття.


Навіть на руці видно, що текстура у коректора дещо сухувата і що особливо сумно - затікає в складочки. Під очима такого взагалі не бажано допускати. Мені здається, цей продукт не підійде для вікового обличчя і повік з вираженими зморшками.


Але якщо чесно, то виробник нічого такого не обіцяв і швидше цей коректор підійде для молодої студентки, у якій синці під очима від того, що вона любить ходити в нічні клуби або готуватися до сесії вночі напередодні іспиту. Або для тих, хто користується знаменитими патчами для очей від Shiseido. 8)


Ціна коректора Shiseido: 1780 крб (у ИДБ без знижки).


SMK11 SOFT


Пробував щось з новинок Шисейдо? Напишіть свою думку, було б цікаво.

Comments