Кращі зимові креми для захисту обличчя (за моєю версією)

Цієї зими я перевірила на собі кілька кремів, які допомагають нашій шкірі пережити сильні холоди і різкі перепади температури і хочу розповісти про переваги кожного з них.


Звичайно, писати рекомендації по зимовим кремів, коли зима майже закінчилася, як-то дивно. Але я подумала, що ця зима у нас з вами не остання, напевно мій пост знадобиться нам через кілька місяців? Загалом, готуємо сани влітку, а зимові креми навесні. 8) Так і березень в Україні майже зимовий місяць.



А то може ще хто з вас зібрався влітку в Антарктиду, де вічна зима? А тут я зі своїм корисним постом. Потім, я ж нічого не вигадувала, а чесно тестувала на собі ці крему протягом декількох тижнів. Можливо, я надмірно захопилася цим процесом, але вже нічого не поробиш.


Отже, вступ:


Моя шкіра зазвичай комбінована і влітку навіть схильна до жирності, взимку як у багатьох, змінює свої характеристики і пристрасно жадає додаткового зволоження і живлення. І не дивно, не тільки самі морози більше 10 досить агресивне випробування для нашої шкіри, але і змарнілий опалювальними приладами повітря в наших офісах і квартирах теж вельми і вельми шкідливий для збереження нормального рівня зволоженості шкіри. Власне, самі перепади, коли ми з теплого приміщення виходимо на мороз і навпаки, теж не самі корисні речі для краси шкіри.


Я не знаю чому так вийшло, що людина придумав носити одяг в холодну пору року на всіх частинах тіла, крім нашого дорогоцінного лиця. Морозим найважливішу для нас частину тіла і не думаємо. Це он тільки східним жінкам добре, вони ходять у паранджах круглий рік. Хоча вони зазвичай живуть в кліматі, де це не так необхідно.


Загалом, як деякі вже могли здогадатися з мого довгого вступу - якщо вже ми не хочемо ходити взимку в паранджі або в крайньому випадку, в балаклаві, нам треба "-надіти"- на нього хоча б крем.


У твіттері від чоловічої частини аудиторії у мене були рекомендації щодо використання в холодну пору року для захисту шкіри гусячий жир. І дійсно, гусячий жир самий універсальний для цього продукт. Т. к. в ньому зовсім немає води і він буквально огортає нашу шкіру таким шаром, який ніякий найлютіший мороз не проберет.


Але по-перше, гусячий жир погано пахне, по-друге, поверх гусячого жиру, швидше за все, навряд чи вийде нанести макіяж, ну і в кінці-кінців, який гусячий жир, коли наука і маркетингові технології зробили стільки милих баночок, готових враз вирішити всі наші проблеми за наші ж гроші?


Ну, на цій радісній ноті почну свій огляд.



OLYMPUS DIGITAL CAMERAКрем Climatis з серії "Блиск молодості"- від Matis

Опис виробника:


Лінія "Блиск молодості" — розробка Matis, яка відповідає на всі вимоги молодої шкіри від 20-25 до 40 років.
Крем з насиченою текстурою огортає шкіру ультрамягким захисним шаром. Щоденний догляд (регулярне/сезонне) для шкіри всіх типів підлягає впливу екстремального клімату або різких кліматичних коливань. Також для догляду за сухою шкірою. Ідеальний захист проти стресів, викликаних впливом на клітини шкіри UVA і UVB променів, а також в умовах агресивного клімату (холод, вітер, посуха, негода, різка зміна температур).


Захист від УФ здійснюється завдяки екстракту водорості Laminaria Ochroleuca, також відомої як "золота водорость", Ця водорість є одним з основних компонентів у сонцезахисної лінії.



Склад:


  • MS3P - екстракт "золотий водорості" laminaria ochroleuca гарантує потрійний захист від:

    -- перепадів температури (спека і холод)

    -- перепадів вологості

    -- впливу UVA і UVB променів

    Екстракт гарцинії - надзвичайно багатий ненасиченими жирними кислотами (олеїнова кислота) забезпечуючи харчування, захист, пом'якшення та відновлення шкіри.

    Масло каріте - володіє захисними, регенеруючими і пом'якшуючими властивостями, стимулює синтез колагену, є природним УФ-фільтром.

Ціна: 3500 грн. Matis Climatis (без знижок в ИДБ)
Мої враження:


Я не можу розкласти по нотах аромату коштів Matis, але можу сказати віддушки їх косметичних засобів мені дуже і дуже подобаються. Задоволення від використання косметичних засобів для мене стоїть не на останньому місці, тому я вирішила відразу відзначити це його гідність.


По текстурі крем дуже приємний з ніжною текстурою і дуже добре зволожує шкіру. На моїй шкірі залишає невелику плівку, яка, втім, через кілька хвилин практично повністю вбирається, шкіра стає бархатистою. Пори не забиває і тональний крем лягає на нь
ого досить добре.


Ще з плюсів лінійки "-Блиск молодості"- і, зокрема, цього крему Климатис, його можна поєднувати разом з іншими кремами лінійки, якщо раптом вам це необхідно. Наприклад, комусь хочеться додаткового догляду, більш інтенсивного і направленої дії, тоді на допомогу може прийти, наприклад, сироватка з тієї ж серії. Так само, я вважаю наявність СПФ, нехай невеликого, але натурального походження, дуже не зайвий плюс на користь цього продукту.


Загалом, мені цей крем дуже сподобався.



OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Крем Comfort Extreme від Sisley

Опис виробника:


Живить та відновлює життєву силу. Призначається для сухої і дуже сухої і чутливої шкіри. Особливість дуже сухої шкіри - недолік ліпідів і води, що призводить до послаблення бар'єрної функції шкіри.


Незалежно від того, чи є сухість придбаної (викликаної кліматичними умовами, стресом і т. д.) або вродженою (генетична схильність, гормональні зміни і т. д.), суха шкіра по своїй природі дуже чутлива і потребує особливого догляду.


Екстракти пасльону, мальви, липи, масляного дерева і фитосквалан (з оливкової олії) надають синергетична дія, стимулюючи вироблення ліпідів, зміцнюючи шкірний бар'єр, знімаючи роздратування і надаючи відчуття комфорту.


Денний крем "Комфорт":


  • живить шкіру, надаючи їй м'якість і блиск,
  • зволожує*, повертаючи еластичність і відчуття комфорту,
  • захищає шкіру, допомагаючи їй боротися з агресивним впливом зовнішнього середовища,
  • повертає життєву силу, день за днем зменшуючи сухість.
Живить та відновлює життєву силу. Призначається для сухої і дуже сухої і чутливої шкіри.

Особливість дуже сухої шкіри - недолік ліпідів і води, що призводить до послаблення бар'єрної функції шкіри.Незалежно від того, чи є сухість придбаної (викликаної кліматичними умовами, стресом і т. д.) або вродженою (генетична схильність, гормональні зміни і т. д.), суха шкіра по своїй природі дуже чутлива і потребує особливого догляду.Екстракти пасльону, мальви, липи, масляного дерева і фитосквалан (з оливкової олії) надають синергетична дія, стимулюючи вироблення ліпідів, зміцнюючи шкірний бар'єр, знімаючи роздратування і надаючи відчуття комфорту.Денний крем "Комфорт":


  • живить шкіру, надаючи їй м'якість і блиск,
  • зволожує*, повертаючи еластичність і відчуття комфорту,
  • захищає шкіру, допомагаючи їй боротися з агресивним впливом зовнішнього середовища,
  • повертає життєву силу, день за днем зменшуючи сухість.

-- See more at: http://www.sisley-cosmetics.com/ru-ru/soin-hydratant-confort-extreme-jour#sthash.Cq6aggO2.dpuf


Склад:


Normal0falsefalsefalseMicrosoftInternetexplorer4



· Масляне дерево: живить, заспокоює, загоює, пом'якшує


· Мальва: зволожує, пом'якшує


· Олива: пом'якшує, зволожує


· Зливу: посилює бар'єрну функцію епідермісу, прибирає дискомфорт


· Паслін: стимулює вироблення ліпідів


· Липа: пом'якшує, заспокоює



  • Арніка: стимулює мікроциркуляцію, знімає набряк
  • Масляне дерево: живить, заспокоює, загоює, пом'якшує
  • Ехінацея: пом'якшує, підсилює захисні властивості шкіри
  • Олива: пом'якшує, зволожує
  • Пшениця (білки): розгладжує

-- See more at: http://www.sisley-cosmetics.com/ru-ru/soin-soins-quotidiens-confort-extreme-nuit#sthash.7kMNSkNe.dpuf


  • Арніка: стимулює мікроциркуляцію, знімає набряк
  • Масляне дерево: живить, заспокоює, загоює, пом'якшує
  • Ехінацея: пом'якшує, підсилює захисні властивості шкіри
  • Олива: пом'якшує, зволожує
  • Пшениця (білки): розгладжує

-- See more at: http://www.sisley-cosmetics.com/ru-ru/soin-soins-quotidiens-confort-extreme-nuit#sthash.7kMNSkNe.dpuf


Ціна: орієнтовно 7500 грн. (без знижок в ИДБ)



Мої враження:


Самий преміальний продукт в моєму огляді, по-всякому разі, за ціною. Для тих, кого така ціна за баночку лякає, порадую, тим, що все ж це не найкращий, на мій погляд, продукт з представлених у моєму огляді.


Він самий щільний і самий жирний за текстурою навіть через тривалий час я відчуваю його присутність на шкірі. Можливо, так і повинно бути, адже крем захисний? Але для мене цей крем досить важкуватий. І тим більше, я не уявляю як його використовувати в комбінації з іншими уходовими продуктами марки, щоб не відчувати потім зайвий косметичний вантаж на своєму обличчі.


Хоча для дуже сухої шкіри, можливо, вікової шкіри, яку складно чим-то "-перегодувати"- цей крем можливо підійде краще. У нього дуже сильна, інтенсивна віддушка, характерна для більшості продуктів Сіслей. Чутливі до запахів
людей вона може дратувати, т. к. аромат цей вивітрюється не дуже швидко.


В цілому ж, крем не поганий і зі своїми завданнями справляється. Якихось функціональних його недоліків я не знайшла.




OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Крем Nutritic від La Roche-Posey

Опис виробника:


Насичений ультра-живильний крем для глибокого відновлення шкіри, який містить МП-Ліпіди нового покоління.
ІННОВАЦІЯ МП-Ліпіди - активний компонент нового покоління, який є результатом дерматологічних розробок в області атопії. МП-Лпипди виконують три головні функції для відновлення захисту шкіри: 1. зміцнюють структуру шкіри, синтезуючи протеїни та ензими 2. активують синтез керамідів для відновлення ліпідів 3. відновлюють зволоженість шкіри.


Склад:


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Ціна: близько 1 тис. грн. La Roche Posay



Мої враження:


Самий бюджетний учасник мого огляду, при цьому його складно все-таки назвати дешевим.


У мене ці пробники лежали ще з минулого року, зараз виробник перевипустив цей крем в двох варіантах-варіант в пластиковій тубі Nutritic Intense і у скляній баночці Nutritic Intense Rich (без вмісту консервантів).


Тим не менш, розкажу про свої враження. У мене насправді не було ніякої особливої схеми по використанню всіх цих трьох кремів. Я просто вирішила, що протягом несколькоих зимових тижнів я спробую їх використовувати в своєму повсякденному житті.


Так ось, що найцікавіше, за час мого тест-драйву я найчастіше вранці тягне свої руки саме до тестерів Nutritic. При тому, що особливих претензій у мене до першим двом продуктів немає, але ЛРП мені сподобався більше.


Сподобалася його більш легка текстура, шкіра після нього виглядає добре зволоженою і наситила. Дуже приємні враження, мені навіть не хотілося використовувати сироватку, тільки цього крему в якості денного догляду мені вистачало. На мій погляд, цей крем самий підходящий для захисту в морози навіть для змішаної і можливо може підійти і жирній шкірі. Адже вона хай і в меншій мірі, але теж потребує захисту.



Загальні висновки:

До наступного зимового сезону буду вибирати повнорозмірну версію захисного крему для обличчя між Matis і Nutritic. Оскільки саме ці два крему мені сподобалися найбільше і по своєму ефекту і своєю ціною, що важливо.


А що ви пробували захисних кремів, можливо з більш бюджетних марок, які вам подобаються?

Comments

Popular Posts