Аюрведична посилка для краси і здоровя

аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп

Завжди ставилася до аюрведи з побоюванням і недовірою. Ну, недолюблюю я все таке, з усякими філософськими ускладненнями. Навіть в йозі я собі довгий час відмовляла, бо її послідовники часто виглядають як сектанти, а я зовсім не хочу ототожнювати себе з такими товаришами.


Індійська косметика? Пфф… Що там вони могли намішати ці хитрі індуси?..


Покажу свою першу посилку з аюрведичній косметикою і навіть поділюся своїми першими враженнями.



Але виявилося, все не так уже й страшно і заморочено, як виглядає з боку. І йогою можна займатися без глобального наголоси в філософію і поїздок на Гоа. І аюрведична косметика виявилася досить дієвою. З побоюванням і недовірою дещо спробувала і понеслося. Навіть нарешті сходила на індійську виставку, про які теж як-небудь розповім свою думку.


Тому що мені, за великим рахунком, все одно, що переді мною - високотехнологічні нанотехнології і відомий бренд або ромашка з власного городу. Головне, щоб я бачила позитивний результат.


А від аюрведи він є.


аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


Один із головних, якщо не найголовніша аюрведичний компонент в косметиці - масла, їх індуси дуже люблять. І тому більшість індійських косметичних засобів або зроблені на основі олії, або взагалі є цим самим олією. Це головне, до чого варто підготуватися. Другий момент-аюрведа тяжіє до формату натуральної косметики, в основному своєї масло плюс різні невідомі середньостатистичному російському людині трави з дивними назвами.



Почну з самого відомого і популярного косметичного засобу з розряду натуральної косметики, яким користуються і люблять навіть затяті супротивники. Але який досить складно знайти у чистому вигляді, тому що занадто багато сурогатів цього масла, який не те що не можна вживати всередину, на ноги намазати страшно.


кокосовое масло Барака Baraka


Кокосове масло Baraka


Хіт-продажу на сайті аюрведа.
Якщо ви любите кокосове масло або хочете придбати надійне і перевірене якісне кокосове масло не варто купувати перший-ліпший бутилкою на пляжі в Таїланді, беріть перевірені бренди. Наприклад, ось, нерафінована кокосова олія холодного віджиму з Шрі-Ланки - Baraka.

кокосовое масло Барака Baraka


Воно настільки чисте і натуральне, що його можна вживати в їжу. (Любите кокосові печеньки? 8)
Кокосове масло вживають для зміцнення волосся, пом'якшення і зволоження шкіри. Особливо я люблю це масло використовувати після ванни взимку і влітку, до і після засмаги.
При кімнатній температурі кокосове масло застигає і загусає. Однак при зіткненні з шкірою воно миттєво тане.

кокосовое масло Барака Baraka


кокосовое масло Барака Baraka


Велика упаковка кокосового масла повинна бути на всяк випадок у кожному вдома. Треба вилікувати січені кінчики волосся або постряпать кокосові печеньки? 8)

Моя оцінка: 5

Ціна в інтернет-магазині - 949 грн. за 500 гр., але у них є упаковки навіть на 5 і на 10 літрів!


Масло Амли

Масло амли аюрведическа косметика аюрведа шоп купить


Ще один хіт-продажу - пакистанське масло Amla від Hashmi. Взагалі індійські масла для волосся - справжня бомба! Поки нічого кращого з моїми волоссям (і між іншим, нігтями теж, так!) не траплялося. Зараз ось перепробую ще кілька аюрведичні масел для волосся і обов'язково розповім про своїх фаворитів. Хотілося б, щоб під час цієї розповіді я могла продемонструвати вам косу до пояса в руку завтовшки 8)


З сайту Аюрведи ж я вибрала ось це масло.


Тому що воно абсолютно натуральне, без силіконів-парабенів і мінерального масла в складі інгредієнти, які мої волосся страшенно не люблять. Масло майже без запаху, на відміну від того масла для волосся Bajaj, що я купувала з індійського ebay, такого термоядерного індійського духу в пакистанському олії немає.

Масло амли аюрведическа косметика аюрведа шоп купить


Можливо, поки що рано робити висновки. А можливо однією амли і пелю
сток троянд для мого волосся недостатньо, але поки відчуття, що масло трохи менш цікаво, ніж масла з кількома бомбическими аюрведичні компонентами в складі брами і брингарадж. Тому ще попользуюсь, а потім вирішу, яке моє остаточне думка про це маслі.
Але один бал на всяк випадок зніму, за сумніви.


Моя оцінка: 4

Ціна в магазині - 389 грн. за 200 мл


Масло для лиця Трифала Грутам

Масло трифали аюрведическа косметика аюрведа шоп купить

Дивне у мене властивість - брати і мазати на своє обличчя невідомо що. В даному випадку - топлене коров'яче масло з невідомими мені індійськими травами. Індія і корови це також передбачувано, як індія і масла для догляду за шкірою.
Масла для обличчя я дуже люблю, хоча боялася, що це масло заб'є пори. Але немає. Воно звичайно, досить жирненьке, але з ніжною консистенцією, яка практично повністю всмоктується хвилин за 15-20.
Жодних масляних плям на подушці не залишається, що добре. І мені подобається, що це масло можна застосовувати не тільки на обличчі, але й навіть для повік.
Воно не тільки не забиває пори, але і набряків очей на ранок не викликає. Ну, а всі позитивні моменти, які я відзначаю від масляних відходів тут присутні.


Мінуси - жирноватая штука, але мені таке подобається і аромат досить дивний. Аюрведичний.


Масло трифали аюрведическа косметика аюрведа шоп купить


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


DSCF8479


Моя оцінка: 5

Ціна в магазині - 318грн. за 50 гр.


Тонізуюча Маска для обличчя Aasha Herbals

аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


Цю маску я поки як слід не розпробувала, але на сайті аюрведи покупці її хвалять. Мене підкупили "-нанокристали"- у назві. Я жах до чого люблю, все, що раптом нано 8) Потім відпишуся про свої враження більш розгорнуто, якщо раптом вони будуть більш вражаючими, ніж зараз.
Маска досить приємна, особливо влітку холодить, бадьорить і стягує пори. Зручно, що маска в індивідуальних пакетиках, якого цілком може вистачити на кілька застосувань. Ну і їх завжди можна взяти з собою в подорож.


аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


Моя оцінка: 5

Ціна в магазині - 230 крб. за 5 гр х10


Натуральна сурма Каджал (Kajal)

DSCF8415


Ще один засіб - хіт-продажу, яке я ніяк не ризикну спробувати. Все-таки очі, у мене вони занадто чутливі для тестування косметичного засобу за 69 гривень.
Поки можу сказати тільки те, що на індійській виставці ця штучка коштує в кілька разів дорожче - від 150-250 грн.! Розкажіть, пробували такий кайял?


DSCF8417


Ціна в магазині - 56 грн.

Зубна паста Meswak

Зубная паста Месвак Meswak аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


Дуууже популярна зубна паста Meswak від дуже популярного аюрведічеського бренду Dabur. Хтось може, не знає, що таке аюрведа, але зате цю пасту люблять і регулярно купують, або інші зубні пасти цього ж бренду.
Очищає зуби просто чудово, з приємним трав'яним смаком. На наших індійських виставках ця паста, до речі, теж коштує вдвічі дорожче.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Зубная паста Месвак Meswak аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


Моя оцінка: 5

Ціна в магазині - 150 грн. за 100 гр


Суміш аромо-масел Hammam Mix від Зейтун

эфирні масла аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


Це аромамасло купила навмання, але мені воно дуже сподобалося. Користуюся ним не тільки в сауні або лазні, але і вдома при перших почалися ознаках застуди, допомагає просто відмінно.
Вже пригледіла кілька інших аромасмесей від цього ж бренду.


DSCF8425



DSCF8429


Моя оцінка: 5

Ціна в магазині Arab-oil - 400 грн. за 10 мл



Універсальні б
альзами

аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


Не знала який вибрати, тому купила відразу три. Застосування у них у принципі схожу - розігріваючу, подразнюючу дію на різні м'язові, суглобові болі. Також подібні бальзами гарні від укусів комах, а ще я люблю їх використовувати від нежитю, нарівні з ефірними маслами.


А ще це мегакрутоий засіб для зняття головного болю. Мажу ними віскі і найчастіше голова проходить, ну, а якщо все-таки не проходить, то п'ю таблетку.


Так що зайвими такі бальзами ніколи не бувають.


аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


БАЛЬЗАМ-КРЕМ З МАСЛОМ ЧОРНОГО КМИНУ "BALM"

аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


Бальзам з олією чорного тмину Baraka як-то хвалила Ірен Влади в одному зі своїх відео. З трьох моїх примірників він володіє самим м'яким ароматом, без талановитий евкаліпта або камфори. Так що їм


DSCF8453


Моя оцінка: 5

Ціна в магазині - 139 грн. за 10 гр


Заспокійливий і розслабляючий масажний бальзам "Стронг", 10 р.

аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп


Як бальзам від Барака, "-Долорон"- розфасований в маленьку скляну баночку з якої їх не дуже зручно діставати. Це єдиний мінус, тому що в іншому він дуже схожий на третій бальзам.


Моя оцінка: 5

Ціна в магазині - 97 грн. за 10 гр.


БАЛЬЗАМ ІНДІЙСЬКИЙ КЛАСИЧНИЙ

аюрведическа косметика из интернет-магазина аюрведа-шоп
По-перше, він у два рази більше за обсягом, ніж перші два бальзаму, а ціна нижча. По-друге, у нього більш широке горлечко і набирати його пальцем для використання набагато зручніше.


З цієї причини, мої руки тягнуться до цього бальзаму найчастіше. А значить, можу сказати, що сподобався він мені більше двох попередніх. За це і ставлю йому "п'ять з плюсом"
DSCF8467


Моя оцінка: 5+

Ціна в магазині - 75 грн. за 20 гр.


Такою була моя перша посилка і знайомство з принципами аюрведи. А ви як ставитесь до цього явища?


Користуєтеся древніми індійськими методами оздоровлення та за що їх любите, а що навпаки не сподобалося? Поділіться своїми знахідками та улюбленими засобами їх цієї категорії, якщо такі є.

Comments

Popular Posts