Їжачок у тумані від Dance Legend 09 Hedgehog in the Fog.

Представляю вам ще один лак, який я ношу цієї осені досить часто.


"-Їжачок" це торішня осіння колекція Dance Legend, під назвою Mist Way, який благополучно перекочував разом зі мною минулої осені в цю, а значить не розповісти про такий тривалої прихильності я просто не могла.



А цікаво, — подумав Їжачок, — якщо Кінь ляже спати, вона захлинеться в тумані? — і він став повільно спускатися з гірки, щоб потрапити в туман і подивитися, як там всередині.


"-Їжачок в тумані"


001


Сірі лаки я люблю в холодну пору року. Для мене це більш спокійний аналог блакитних відтінків, яким я приділяю велику увагу в своїй лакоколлекции. Ось і "-їжачок" міцно зайняв своє місце серед частоіспользуемих мною лаків вже другу осінь поспіль.


DSCF8279


Коли робила свотчи, як-то сам собою потрапив в руки камінь, привезений мною з Байкалу. З-за великої кількості слюди в ньому, камінь на сонці просто виблискує золотими вогниками і став хорошою компанією для цього лаку. Ось і "-їжачок"- рівно такий же, начебто зовсім просто і сірий як камінчик, а придивитися, і розумієш, що він майже дорогоцінний.


DSCF8283



Про відтінку: красивий сірий на блакитний основі желейний лак з великою кількістю світло-золотий слюди різної форми і розміру від дуже дрібною до досить великих золотих "-лусочок"-. Т. к. слюда включена в структуру лаку, вона не виглядає "-самоварно"- і гаситься напівпрозорим шаром самого лаку. Тобто слюду в лаку видно, але все ж вона не "-випирає"- і не кидається в очі..


Коли вибирала між більш темним сірим Albion і цим, зупинилася на лаку Hedgehog, тому що він мені здався більш "-веселим"-. Альбіон все ж більше в бік печінкового сірого, а я хоч і досить добре ставлюся до подібних лакам в маникюрах, сама ношу їх вкрай рідко.



DSCF8276


Про текстурою і технічних характеристиках лаку:


Желейний лак зі слюдою досить щільної текстури. В цілому, цілком носибелен в один шар, в два вже щільно перекриє пластину нігтя. Ось три на мій погляд вже буде виглядати "-важкувато" все ж за рахунок слюди в ньому "-пиріг"- на нігті не повинен бути занадто товстим. З-за цього, до речі, я не покриваю цей лак топовим покриттям, так мені здається нігті виглядають занадто перевантаженим. Глянець у лаку і без того досить непоганий.


Сохне практично моментально, щоб зробити манікюр не потрібно кілька годин на просушку.

За рахунок хорошого "-армування"- слюдою лаки цієї серії відрізняються високою носибельностью і стійкістю. Для моїх ламкого і гнучких нігтів це один з тих лаків після тривалого використання яких я можу відростити досить довгі нігті. Т. к. з подібного роду лаками нігті набувають кращу опірність.


От щоб зняти цей лак доводиться повозитися. Сам лак стирається без проблем, а от блискітки в'їдаються, навіть при наявності бази під лак. Тут навіть не допомагає мій улюблений спосіб зняття глиттерних лаків з нігтів. Т. к. лак просто не відстає від нігтя.



1DSCF1130


З колекції Mist Way я придбала два лаку, обидва мені дуже подобаються і обидва я досить часто використовую, але про другому розповім трохи пізніше. Поки ж обмежуся невеликим ТеддиБирством 8)


1DSCF1147



Вартість лаку Dance Legend і де придбати:


Купувала його за 250 грн. в манікюрному кіоску.

Також лаки Dance Legend можна купити в магазині Pudra

Comments

Popular Posts