Найкраще в моєму відході: Гідрофільна олія Babor HY-OL і Phytoactive reactivating.

Починаю ділитися думкою про своє знайомство з маркою Babor.



Кілька тижнів тому я отримала посилку з магазину бьютибридж з набором популярних косметичних продуктів від відомого салонного бренду з Німеччини - Babor. В якому, зокрема, були ось такі дві пляшечки,


Babor HY-OL


Від виробника: BABOR об'єднав натуральне очищаючу дію води і масла і представив на косметичний ринок унікальний 2-фазний продукт. Гідрофільна Олія являє собою гідрофільні очищення шкіри натуральними маслами і підходить для глибокого очищення шкіри будь-якого типу і стану. До складу Гідрофільного Олії входить кора мильного дерева, интенсифицуюча очищаючу дію, а також олії соєвих бобів, кунжуту і арахісу. У комбінації з Фитоактивом за типом і станом шкіри Гідрофільна Олія грунтовно і дбайливо очищає шкіру, видаляючи всі жиро і водорозчинні забруднення, не залишаючи відчуття стягнутості. Мікроциркуляція шкіри посилюється, її тон набуває сяйво свіжості. Не містить консервантів.


Упаковка: Спочатку я подумала, що Babor просто полінувалися і змушують нас купувати в 2 рази більше пляшечок, цим своїм маркетингом. І швидше за все, саме для цього вони розділили цей продукт для вмивання на дві пляшечки. До речі, це мені зараз вони дісталися в наборі, а так вони продаються по окремості, але застосовувати їх виробник рекомендує разом.


Якщо до двофазним засобам ми звикли і нас вже не здивуєш бутильком в якому два відсіки з 2-ма "-різними"- засобами, які змішуються і в підсумку утворюють третє, яке наділене силою обох+ набуває ще якісь невідомі переваги при змішуванні. Загалом, якщо бувають кошти 2 в 1, то це ніщо інше як 1 до 2.


OLYMPUS DIGITAL CAMERAСамі пляшечки абсолютно однакові, вміст - так, відрізняється. У гидрофилоьном маслі - очевидне масло, реактиваторе - просто якась рідина.


Спочатку обидві рідини прозорі, але при змішуванні утворюється хімічна реакція і засіб стає більше схожим на молоко. Піни не утворюється.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Гидрофильное масло Babor HY-OL и Phytoactive reactivating.


Чому я купила ций засіб:


Взимку і на початку весни вже кілька років поспіль моя шкіра стає дуже збезводненої (ось вона - старість-с) і я як риба, викинута на берег шукаю будь-якого зволоження. Вмиватися без води - я не люблю і не вмію. Але більшість пінок для вмивання (навіть ті, на яких пишуть, що вони без мила, не сушать і взагалі натуральні) , які я коли-небудь пробувала, дуже сильно сушать шкіру.



Мої відчуття від використання:


Первісна моя реакція була-це відторгнення. Мені не сподобалося, що цей засіб не дає піни, їм неможливо добре змити косметику і у нього досить специфічний (але не сильний) запах.


При попаданні в очі особливо на лінзи, доводилося довго промаргиваться. Але такого жаху, коли після вмивання, коли перед очима в мене півгодини стояла жирна плівка і сама шкіра робилась суперечною і липкою, як було з рисовим умиванням Kenzoki від Kenzo, в Babor все одно немає.


Так що, раз вже я купила цей набір, і раз вже сама марка так високо цінується я вирішила з нею подружитися.


Першим ділом, я перестала робити з її допомогою те, що вона не вміє - тобто змивати косметику з очей. Або я до вмивання роблю це з допомогою мицеллярки, або (що частіше, тому що це простіше і швидше), я використовую зволожуючу пінку для вмивання від Natura Siberica, яка увійшла в мій топ-5 незмінних бюджетних коштів по догляду, які я постійно купую.


Гідрофільна олія і реактиватор для вмивання Babor мені в підсумку дуже сподобалися, тому що на даний момент це єдина вмивалка, яка дозволяє мені навіть не наносити відразу після вмивання креми і сироватки, тому що мені просто не стягує шкіру.

Після такого умивання, шкіра стає дуже ніжною і шовковистою. Незважаючи на мою чутливу шкіру, яка висловлюється почервоніннями навіть на такі банальні речі як просте умивання - з умиванням від Babor все проходить набагато комфортніше і навіть без жирної, липкої плівки. Не забиває пори і взагалі дає ефект - дихаючої вмитою шкіри. На даний момент це моє найкращі ліки від стягнутості шкіри після водних вмивання. І думаю, поки йде зміна сезонів буду продовжувати ним користуватися.


Я повністю
готова підписатися під описом цих засобів (або все ж кошти?), тому що дуже задоволена результатом.



Склад та рекомендації виробника:


Чиста вода, ГІДРОФІЛЬНА ОЛІЯ HY-OL® і 4 збалансовані формули Фитоактивов. Все це — легендарне 2-фазна очищення BABOR, запатентований ще в 1955 році і неперевершене до наших днів.

ОЧИЩЕННЯ BABOR — глибоке і м'яке одночасно. Воно не викликає почуття стягнутості і забезпечує оптимальну підготовку шкіри до впливу активних продуктів догляду BABOR.


DSCF2482


Оцінка: 4+ (хоч і люблю я його, але недоліки очищення і необхідність використовувати додаткові засоби для вмивання - все ж мінус)


Ціна: мені дістався в наборі з іншими продуктами по 100 мл за 60 доларів.


Окремо: HY-OL (200 мл) : 36 доларів, Phytoactive combination (200 мл): 29 доларів


Де придбати:


Косметику Babor можна придбати на офіційному сайті або на"Полуниці" -- тут безкоштовна доставка і регулярно проходять вигідні акції.


Купон для нових покупців сайту Strawberrynet: Отримайте знижку 300 грн. на замовлення від 3000 руб за промокоду NEW30, або знижку в 1000 гривень на замовлення від 8000 грн. за промокоду NEW80.


Щоб заощадити на доставці з сайту Beautybrige, рекомендую користуватися послугами сайтів-посередників з доставки посилок з Америки - BuyUSA або Бандеролька. Як вони працюють я писала в цій статті.


Якщо вам знайома проблема стягнутості шкіри після вмивання, зневоднення, як ви з цим боретеся? Які засоби використовуєте? Чекаю на ваші коментарі 8)

Comments