Найкраще в моєму відході — натуральна майонезна маска для волосся від Fresh Line

Якщо ви вже втомилися боротися з посіченими кінчиками, якщо вам знайома проблема пересушених, ламкого волосся, більше схожих на шматок клоччя, ніж на шовкове полотно, то вам-до нас! 8)


Сьогодні я розповім про краще, на мій погляд, масці для волосся, яка творить дива із зневодненим і сильно пошкодженими волоссям без всяких силіконів. Причому, робить це миттєво. І, що особливо приємно, мова піде про досить доступному засобі.



З тих пір, як я почала фарбувати волосся, а може і раніше, я вже майже змирилася з тим, що мої волосся ніколи не будуть схожі на ті, що показують в рекламі шампунів, а більше схожі на вороняче гніздо або пучок соломи, тут вже як пощастить.

Зараз, я правда, волосся нічим не фарбую, але приблизно половина довжини моїх волосся-все ті ж самі - відрослі пересушені, замучені численними обесцвечиваниями і фарбуваннями, але з якими я не хочу просто так розлучатися, а тому роблю все, щоб вони виглядали майже також пристойно як мої відрослі натуральні волосся.


За цей час я перепробувала мільйон різних засобів, витративши на них якщо не мільйон, то щось на зразок того. На моїй голові побували і всілякі дешевенькі "-Бабусі Гафії"- і "-Натури Сиберики" і мас-маркетовские Пантини з Шварцкопфами, і люксові Leonard Grel і Marlies Moller, і дорогі салонні Kerastase c Alfa Parf (читати пост Бамбуковий AlfaПфик або як викинути чотири тисячі гривень).


До речі, до того, як я знайшла маску Фреш Лайн, мені дуже подобалася знаменита жовта маска "-Екстра харчування"- від Жак Дессанж (Nutri Extreme, Jacues Dessange). Якщо ви з нею знайомі і вона вам теж подобається, то обов'язково спробуйте маску від Фреш Лайн, ефект абсолютно схожий. Можна сказати, що майонезна маска Fresh Line-це натуральний аналог живильної маски від Jacues Dessange.

Правда, Жак Дессанж, в кінцевому підсумку, тоді перевантажив мої волосся силіконом і через кілька місяців ефект від використання зійшов на немає. Тоді я тільки почала пізнавати всю цю науку про силікони та інші парабени.


жак дессанж



Ну і у мене була тонна інших більш чи менш відомих засобів, про які я до того читала мільйони захоплених відгуків і дуже хотіла вірити у це і про які я може бути вже ледве згадаю. 8)


Але для мене, що дивно, так це те, що про цю диво-маску від Fresh Line, яку я так випадково знайшла і цьому рада, чомусь всі мовчать. Не може ж бути так, щоб вона підійшла тільки мені одній? Невже ніхто з блогерів про неї не знає? Дивно, мені здається.


По-моєму, найбільш красномовним аргументом буде, якщо я скажу, що вже кілька років не змінюю цій масці, і найголовніше - не хочу пробувати ніяку іншу маску для волосся, тому що ця мене повністю влаштовує! Для б'юті-маніяка, людини, яка постійно щось купує і щось пробує, знаходиться у вічному пошуку, мені здається, це про щось та говорить. Але дійсно, саме ця маска дає моїм волоссю, той максимум, на який, в принципі, здатні маски або кондиціонери для волосся (кондиціонерів, до речі, мені в принципі ніяких не вистачає для достатнього живлення і зволоження, тому я їх взагалі не використовую в своєму догляді за волоссям). Загалом, перепробувавши ті самі "-тонни засобів", я переконалася, що від добра добра не шукають.

Ні, ця маска одна не вирішує наявних проблем з моїми волоссям і я до сих пір не перетворилася в Рапунцель, тому що надто вже багато у моїх волосся проблем, починаючи від генетичних, закінчуючи фізіологічними, щоб я могла хвалитися своїми волоссям на публіку. Але, я думаю, ті люди, які знають мене більше 2-3 років і мій перукар, зможуть підтвердити, що за цей час стан мого волосся значно покращився. І підібраний мною зараз догляд, у тому числі ця маска для волосся, зіграли в цьому головну роль.


Загалом, саме ті завдання, які я покладаю на даний косметичний засіб, майонезна маска від Фреш Лайн вирішує практично всі-на "відмінно"-. Вона розплутує сухі волосся, робить їх "-живими"-, зволожує і після неї вони стають більш блискучими. Але останнє, в моєму випадку, все ж таки більше "-на совісті"- правильного шампуню, який добре очищає волосся і правильного способу життя з 8-годинним сном та іншими вітамінами.


Упаковка і склад:


майонезная маска для волос от Fresh Line


Зверніть увагу, зараз Fresh Line змінив назву цієї маски і етикетку. Раніше вона називалася Маска "-З масляним кремом і ваніллю"- або "-Масляна маска" зараз називається "
-Майонезна"-. Але жодних змін у складі або текстурі ні в яку сторону не відбулося, все залишилося незмінним.


цени_маска майонезная



Текстура опис:


Маска дуже густа масляниста, легко розподіляється по вологому волоссю і вкрай економічна. Щоб відчути її вплив, мені досить невеликий крапельки з чверть чайної ложки або навіть менше. Маску я наношу на кінці волосся, починаючи з середини довжини. На коріння, мабуть, завдає її не варто. Особливо, якщо у вас як у мене вони дуже жирні. Сенсу від цього ніякого немає, на ріст волосся ця маска ніяк не впливає.


Ефект відчувається миттєво, вже розподіляючи маску на волосся ви відчуєте як вони у вас під пальцями розплутуються і стають гладкими і живими. Віддушка у кошти дуже ненав'язлива і натуральна, пахне якимось радянським милом, правда, не згадаю яким.


Про можливе таємне утримання в цій масці силіконів нічого сказати не можу. Але ще раз повторюся, що користуюся тільки цією маскою протягом кількох років і тих негативних наслідків, які в мене бували при використанні силіконових коштів, у мене з Фреш Лайн жодного разу не виникало.


Господині на замітку: при використанні цієї маски обов'язково зверніть увагу на якісне змивання цієї маски волосся. Це займає якийсь час, кілька хвилин, точно, до тих пір доки волосся не перестане текти "-мильна вода"-, тому краще це взагалі робити під проточною прохолодною водою. Якщо ви не будете ретельно змивати з волосся будь-масляні кошти, про блиск волосся можна буде забути, так і жирниться вони будуть з природних причин в п'ять разів швидше.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Як зберігати:


Важливе питання для всіх натуральних засобів - правильне їх зберігання. Незважаючи на те, що виробник вказує дуже короткі терміни зберігання цієї маски, як показує моя практика, виробник кілька перестраховується.


Раніше я купувала цю маску в інтернеті, а значить з запасом, і відразу велику баночку на 150-200 гр, якої мені вистачало майже на півроку. Я її ставлю на дверцята холодильника, де вона без проблем і втрат якості у мене стоїть кілька місяців.


Для використання, я відливаю невелику кількість цієї маски з холодильника в маленьку баночку, з запасом на пару-трійку тижнів, яка вже безпосередньо стоїть у мене на поличці у ванній.


Що мені особливо подобається в масках Фреш Лайн так ось ці одноразові баночки, хочеш собі велику - купуєш більшу, хочеш маленьку - на тобі маленьку. А в дорогу? Це ж мила справа! Загалом, не треба готуватися до великих фінансових втрат, якщо раптом ви захочете спробувати цю маску після моїх рекомендацій, просто купіть її зовсім трохи-на пробу"-.


майонезная маска для волос от Fresh Line


Тут звичайно треба б мені показати щось на зразок порівняльного фото "-було-стало"-. Незважаючи на те, що прогрес у мене з моїми волоссям очевидний, але мені чомусь зараз соромно показувати ті фотографії. Дивлячись на них можна було б подумати, що я ніяких зусиль не докладають до того, щоб вони виглядали пристойно. Або просто волію ходити з ожередом сіна на голові. Думаю, на моєму сайті, при бажанні, можна знайти дуже багато фото-підтверджень моїх слів. 8)


Випадання волосся, жирне коріння, мляві, тонкі, сухі і ламкі волосся-мені здається, мені знайомі майже всі існуючі проблеми з волоссям. Які я досі вирішую з більшим чи меншим успіхом. Поступово я буду розповідати про тих косметичних продуктах, які на мій погляд варті уваги, або своїми видатними достоїнствами, як наприклад ось ця маска від Fresh Line або також мій улюблений зволожуючий бюджетний спрей для волосся марки "Золотий шовк"-, про який вже написаний окремий пост, так і про різноманітні й іноді навіть шкідливих невдах. Але останніх, до речі, стає все менше, тому що мені здається, я почала краще розуміти свої волосся. Тьху-тьху-тьху… 8)



Де купити майонезну маску Fresh Line і скільки коштує:


У Києві і багатьох російських містах є фірмові торгові точки цього бренду.

Косметику Fresh Line можна придбати в магазині "-Рів Гош"

Ціна-295 руб/100 гр. Продається навагу.



Сподіваюся, що комусь ця моя інформація про маловідомому засіб для волосся теж виявиться корисною.

Comments

Popular Posts