Топ-5 бюджетних уходових коштів: випробувано на Олені Чемезовой

Normal0falsefalsefalseMicrosoftInternetexplorer4



Топ 5 косметичних уходових коштів з економ сегменту, які я купую вже у другій, третій і стопятидесятий раз. Роблю я це тому, що вони мені подобаються. Дивно, правда? )


А тепер-детальніше.



DSCF5977Шампунь Натура Сиберика - мабуть, один з найбільш часторекомендуемих шампунів від б'юті блогером на просторах Україні, а також тих, хто за її межами, але російськомовний.


Ще жодного разу ні в одному відео ні один топовий російський б'юті-блогер не сказала, що вона миє голову Кінським шампунем, шампунем Пантін Про Ві або чимось подібним. Точніше іноді вони такі теж пробують, але як правило, лідером їх хит0парада шампунів стає якраз шампунь марки Natura Siberica. У моєму особистому хіт-параді, він займає почесне перше місце, трохи поступаючись моєму найулюбленішому, але більш дорогому австрійському STYX. Свій хіт-парад шампунів я, напевно, подам окремо.


Скажу про Натуру Сиберику, що купувала - фіолетовий - для фарбованого волосся, жовтий для втомленого волосся і ось цей світло-коричневий. Різниці значною між не бачу, тому рекомендую їх всі. Піняться вони нормально, не пересушують шкіру голови і навіть трохи зволожують кінчики. Радує те, що в ньому немає нічого потенційно шкідливого для волосся і мене і що в ньому так багато всяких корисних трав.У вологому кліматі навіть я можу дозволити собі не використовувати бальзами і маски для волосся. Все буде дуже пристойно, ніяких стогів соломи на голові. Ну, а вже з моєї улюбленої маскою Fresh Line взагалі the best!

Вартість його 184 грн.


DSCF5982Другий продукт який я купую вже 50-ий раз, вже без чиїхось авторитетних рекомендацій - це зволожуюча пінка для вмивання того ж бренду - Natura Siberica. Про неї я знаю з власного досвіду, що вона робить все що треба робити, і не робить, того, що не треба робити. Також як і шампунь, піна являє собою склад, який схвалить будь-який прихильник всього натурального.


Якщо порівнювати з іншими в т. ч. люксовими марками цієї категорії, то в моєму арсеналі були Biotherm, Caudalie, Lancome, Dr.Pierre Ricaud і т. д. загалом, ніхто з них, не дивлячись на значну різницю у вартості з бюджетним фаворитом за технічними характеристиками його ніяк не перевершує. Я взагалі в постійному пошуку "-умивалки"- яка може творити чудеса. Але от поки я шукаю, користуюся потихеньку Natura Siberica для чутливої шкіри і не скаржуся.


Вартість її-156 грн.


DSCF5988Абсолютно несподівано цієї весни "відкрила" для себе дореми для рук і нігтів марки Kamill. Купую вже третій тюбик, знову ж порівнюю свої відчуття від використання з "Оксамитовими ручками"- та іншими бюджетними кремами. З дорогих у мене був тільки крем для рук проф. марки Pevonia Botanica. Але в моєму випадку, він далекий від досконалості, як і більшість продуктів цієї хваленої марки, які я пробувала. На поточний момент питання вибору крему для рук і нігтів для мене закритий. Зараз я купила Sensitive, ще варто половина Intensive. І я їх використовую по черзі. Сенситів, може бути трохи легше. Але по ефекту особливої різниці я не бачу.


Ціна-125 грн. (на розпродажі в Летуаль 40%, в звичайних магазинах він близько 150 грн.)



DSCF5985Дивним відкриттям для мене стала огіркова вода - тонік для обличчя Magrav. Чесно кажучи, з-за його зовсім вже бюджетної вартістю я навіть боялася почати ним користуватися. Але як виявилося, даремно. Я не знаю, може чогось не розумію, але відчуття від цього тоніка не гірше ніж від тоніка Clarins за тисячу гривень, і навіть Sisley за 2500 грн. Ті ж професійні - Pevonia Botanica навіть мені менше сподобалися за відчуттями. Загалом, кажу, не знаю, мені подобається і все влаштовує - і відсутність спирту, і отдушка і зволожує як треба. Ні на що міняти поки планую.


Вартість її-52 крб.



DSCF5991Ну і як же без нього? Замикає нинішній хіт-парад - мій улюбленець, якого я вже нещодавно співала дифірамби - спрей "-Вітаміни для волосся"- "-Золотий шовк". Моя думка можна прочитати окремо.


Його вартість-103 грн.




Отже, це був мій особистий хіт-парад кращих бюджетних уходових коштів, який я склала на підставі власних суб'єктивних відчуттів і свого споживчого досвіду. Буду рада, якщо поділіться своїми секретними бюджетними знахідками. Завжди
люблю читати такі огляди. )


Тому продовження теж слід...

Comments