А що нам треба? Шоколаду! Ізраїльська маска для обличчя "Choco-Lux-1" Антистрес

Израильска маска для лица "-Choco-Lux-1"- Антистресс

Я напевно не стільки сам люблю шоколад, скільки люблю косметику з ароматом шоколаду. Особливо, коли зима ось-ось настане і хочеться себе всіляко радувати всякими смачними штуками. І вже краще і безпечніше для фігури вживати їх у вигляді косметики, ніж у вигляді їжі. Я так вважаю.


Тому мій нинішній відгук буде про шоколадної масці ручної роботи "-Choco-Lux-1"- від ізраїльського виробника TEVI'-S.



Баночка прийшла мені загорнута в натуральну крафтовую папір з такою ось "-печаткою якості"- від інтернет-магазину.


Израильска маска для лица "-ШокоЛюкс-1"-



Упаковка:

Израильска маска для лица "-ШокоЛюкс-1"-


Маска запакована у пластикову баночку і можна було б сказати - "-в просту пластикову баночку"-, але несподівано кришка і сама баночка зроблені з одного пластику, ось тільки кришка відливає в перлинно-блакитний, а сама баночка в перлинно-рожевий.
Чомусь, дивлячись на цю баночку, у мене самі собою виникли думки про Новий рік, сніжинки і всілякі дива. А ще цей шоколадний запах, як з новорічного подарунка… Ех, щось зарано мене в новорічну тематику потягнуло. Треба хоча б ще пару-трійку тижнів якось тримати себе в руках.


Тим більше, що у нас в Сибіру зараз спека більше 20 градусів і п'ятий шар полуниці пішов на грядках і грибів у лісі видимо-невидимо. Який тут може бути Новий рік? 8)


Обсяг цієї маски - 100 мл



Обіцянки виробника та склад:

Израильска маска для лица "-ШокоЛюкс-1"-


Компоненти у складі маски


  • відновлюють бар'єрні та антиоксидантні властивості шкіри
  • підвищують стійкість до несприятливих впливів навколишнього середовища
  • покращують зовнішній вигляд і мікрорельєф
  • перешкоджають передчасному старінню

DSCF6566



Свотчи і текстура маски:

Израильска маска для лица "-Choco-Lux-1"- Антистресс


Спочатку я подумала, що ця маска тверда, як і само масло какао. Є у мене таке від Aura Cacia, але воно в мене стоїть в холодильнику і я про нього не згадую, оскільки все руки не доходять зайнятися його растапливанием і приготуванням з нього саморобної косметики.

Але ця маска зовсім інша, від дотику пальців з поверхнею маски, вона починає танути майже як масло на розпеченій сковороді. І ніяких зусиль не треба докладати, щоб "-виколупати"- собі маску, набрати потрібну кількість косметичного засобу можна "легким рухом руки"-.


Ну і по консистенції вона відразу однорідна без грудочок, зовні нагадує шоколадну глазур, розтоплену на водяній бані. Легка масляниста текстура з неймовірним шоколадним запахом. Ароматерапія в дії.


Израильска маска для лица "-Choco-Lux-1"- Антистресс



Відгук про косметику:

Посилка з цією маскою прийшла до мене влітку, але спробувавши її тоді, я зрозуміла, що цей час прийде лише з настанням холодів, коли моя шкіра просто просить і жадає посиленого живлення і зволоження і ця маска зможе "-розвернутися"- на всю свою силу. Маслянисті щільні текстури в холодну пору стають основою всього мого відходу - з голови до ніг, коли сохне шкіра мого обличчя, тіла і навіть мої волосся сохнуть.


Після змивання цієї маски з обличчя, на шкірі залишається невелика масляниста плівка, на мій погляд, це не страшно, я навіть можу собі дозволити не користуватися нічним кремом на ніч після цієї маски. В цій масці одразу зібралися кілька різних масел, кожне з яких допомагає наповнити шкіру енергією і наситити її силою. Тому всі додаткове може бути вже і зайвим.


Люблю використовувати цю маску під час прийому ванни, вечорами. Особливо буду любити її, коли морози почнуть закручувати. Перетворю свою ванну в справжній СПА-салон і нехай від мене вже нарешті пахне новорічними подарунками з цукерками. І мені байдуже, що ще тільки жовтень. 8)



Де купити і скільки коштує:

Ціна без знижки 1800 грн. (зі знижкою 1300 грн.) в цьому інтернет-магазині

Comments

Popular Posts