CHANEL КРАСИ ВІЙ зміцнення і зростання вій від Chanel

CHANEL BEAUTE DES CILS

Як часто ви робите маски для обличчя? А для вій? Боюся, що про вії в такому контексті взагалі мало хто згадує.


Адже, куди простіше наростити вії з норковій вовни або яких-небудь ще невідомих тварин. І хоча, нарощені вії вже давно в категорії сільпо-стайл, оголошення з послугами таких майстрів висять на кожному стовпі, а значить користуються незмінним попитом.

Або ще інша крайність, намазати свої вії гормональними засобами від глаукоми, всіма цими карепростами, які викликають бурхливий ріст вій. І скільки б лікарі не попереджали про їх шкоду, який настає не відразу, а має накопичувальний ефект, шанувальників у даного методу все більше і більше. Всі самонадеяно вважають, що потенційні проблеми будуть не з ними, а з кимось іншим.


Розповім про метод не настільки радикальний, зате безпечному, коли мова йде про зміцнення природних вій і поліпшенню їх стану - про поживну базі під туш CHANEL BEAUTE DES CILS.



BEAUTE DES CILS


Опис виробника CHANEL BEAUTE DES CILS:

Поживна і захисна основа для туші. Засіб для догляду за віями, яка відновлює пошкоджені вії і полегшує нанесення туші.


Комбінація формули та щіточки з еластомеру полегшує нанесення основи. Вії стають м'якими, шовковистим і менш ламкими.
• Провітамін B5 живить вії по всій довжині.
• Масло лугового оковитої в поєднанні з силиконами зміцнює вії і захищає їх від негативного впливу зовнішніх факторів.
• Поєднання карнаубского, рисового і бджолиного воску подовжує вії, додає їм блиск і обсяг.


При нанесенні на вії біла текстура стає прозорою.
Офтальмологічний контроль. Підходить при носінні контактних лінз.
Основа для туші BEAUTE DES CILS може наноситися окремо або під туш:
• При використанні окремо, вона з першого ж разу зміцнює вії і додає їм блиск.
• При нанесенні під туш, вона покращує якість макіяжу і робить його більш стійким.


Її також можна наносити на ніч в якості зміцнюючої маски.


BEAUTE DES CILS


Склад CHANEL BEAUTE DES CILS:

BEAUTE DES CILS


Щіточка CHANEL BEAUTE DES CILS:

BEAUTE DES CILS


Як виглядає база CHANEL BEAUTE DES CILS на голих віях:

CHANEL BEAUTE DES CILS


CHANEL BEAUTE DES CILS


На очах тіні пігмент Inglot 85 (мій огляд на нього) і гелева підводка Bobby Brown



У бази під туш не тільки поживні властивості, а й здатність покращувати вії Простіше кажучи, вона превращаетлюбую звичайну туш в об'ємну. Саме тут можна було б показати, в чому сенс цієї бази:


CHANEL BEAUTE DES CILS2


Але для демонстрації цього ефекту мені довелося перебрати кілька різних тушею, бо візуально, якщо навіть я бачу, що вії стають більше, на фото це не передається. Спочатку я пробувала нафарбувати одне око з базою, інший - без.




Але у мене і самі очі різні і вії на них теж, щоб це можна було побачити. Ну і фронтальні селфи - не мій коник 8) Ось, ви вгадаєте де око нафарбований з базою, а який ні? Тут навіть я не можу вгадати, хоча знаю де який.



Головна складність, була показати цю різницю на об'ємних тушах, тому що якоїсь очевидної різниці, особливо на фото, в цьому випадку не спостерігається.



На очах тіні Burberry Sheer Eye Shadow #19 Midnight Plum (мій огляд) і олівець Urban Decay Empire (мій огляд). Туш Chanel Le Volume Rouge Noir (лімітка)



У підсумку, найочевидніша різниця у мене вийшла з тушшю Lumene True Mystic Volume, яка начебто теж названа виробниками об'ємною, але на мій погляд, це чисте непорозуміння. Вона зовсім-зовсім звичайна, так, вона непогано розділяє вії, добре тримається, витримує вологість і майже не обсипається. Але вона ніяк не об'ємна.


Зате мені нарешті вдалося показати різницю "до-після" тут вже не перетутаешь, де який очей, але на всяк випадок я робила фото на одному і тому ж оці і ще підписала, для надійності:


CHANEL BEAUTE DES CILS


Мій відгук на CHANEL BEAUTE DES CILS:

Я раніше теж особливо не думала про необхідність бази під туш, цілком обходилася без цього не очевидно потрібної штучки і, як кажуть, особливо не страждала.


Давним-давно у мене були продукти цієї категорії, я купувала якісь гелеві бази для зміцнення вій (Isa Dora точно була) і найдорожча до цієї пори база під туш, яку я пробувала це "-Подвійні вії"- від Mavala, але другий раз я її не стала купувати, тому що на неї у мене очі погано реагували.


Я і зараз вважаю, що укріплююча основа під туш - швидше пустощі, ніж повноцінне уходовоий засіб. Догляд є, але мабуть вії повинні бути в кінець "-вбито", щоб його помітити. Не варто чекати, що вії від неї "-попруть"- як на карепросте, на одних вітамінах цього, на жаль, не досягти.


Але якщо ви, як я фарбуєте очі майже кожен день, то додатковий захист вій від шкідливих компонентів (головним чином, спиртів і т. п. речовин, які сушать вії) точно не завадить.


Для надійності, я крім баз під туш, ще використовую і масла для зміцнення і зростання вій і брів. Довгий час користувалася зміцнює маслом для вій від Emla, а тепер перейшла на східні олії з усьмой (згадую в своєму підсумковому б'юті-рейтингу за 2016 рік). Поки складно сказати, наскільки вони працюють краще, ще в процесі тестування. Але те, що масла у догляді життєво важливі - однозначно.


А зв'язка масла + зміцнююча база для вій, найкраще, що можна для своїх вій зробити. Якими б віями не нагородила вас природа, їм завжди потрібна допомога і підтримка.


Якщо говорити про декоративні функції, яких можна досягти з допомогою зміцнює бази під туш, то вище я показала. "-Плюси" на мій погляд, наочні. Є одне "але" не всім такий ефект об'єму на віях сподобається, особливо, якщо свої вії досить густі, але короткі. База може і склеювати вії, і якщо переборщити, там і до "-павукових лапок"- не далеко. Так що ці потенційні мінуси має сенс враховувати.


У будь-якому випадку, купівля CHANEL BEAUTE DES CILS не стане викинутими грошима, навіть якщо немає можливості використовувати її як основу під туш, її завжди можна використовувати як уходовоий засіб. І хоча виробник рекомендує використовувати флакончик за півроку, мені його вистачило майже на щоденне використання майже на рік.


З тих пір, крім CHANEL BEAUTE DES CILS я перепробувала ще кілька косметичних продуктів з цієї ж категорії - і оновлену базу під туш, від головного "-конкурента"- Chanel - DIORSHOW MAXIMIZER 3D Base Lash Mascara Primer і бюджетну сироватку концентровану для вій "-8 1 Total Action"- від Eveline. Відразу можу сказати, що принцип роботи у всіх цих штучок дуже схожий. Що краще або гірше, я поки не можу сказати, якихось вагомих переваг або недоліків я поки не знайшла ні в однієї з них. Але порівняльний огляд у своєму блозі обов'язково зроблю, раз у мене є така можливість.


А ви якими методами для зміцнення і зростання вій користуєтеся? Що в вашому випадку, працює найкраще?


Моя оцінка: 5


Де купити і скільки коштує CHANEL BEAUTE DES CILS:

Ціна бази під туш CHANEL BEAUTE DES CILS 1874 грн. з максимальною знижкою по карті в Летуаль


CHANEL BEAUTE DES CILS

Comments

Popular Posts