Засмага від Шанель в баночці Soleil Tan de Chanel

Мало що вміє змусити нас виглядати свіжими і відпочивши так як це робить загар. І мало що настільки ж шкідливо для нашої шкіри як засмага на сонці, а тим більше, в солярії.


Якесь замкнуте коло, в загальному. Але я для себе знайшла вихід. У моєму арсеналі бронзера з'явився не зовсім звичайний продукт - засмага від Шанель в баночці. Про нього-то я сьогодні і розповім.



Відразу почну з приповідки про те, що власне моду на засмагу як і улюблене всіма маленьке чорне плаття ввела Коко Шанель. Вже тому мені було цікаво познайомитися з знаменитої "-шайбою"- від Chanel і приміряти на своє обличчя той самий модний золотистий загар від Шанель, яким хизуються завсідники Лазурного берега.


Можливо є люди які і "-взимку і влітку одним кольором", але я точно не з їх числа. Я переконана, що відтінок шкіри можна вибирати як і колір помади під свій настрій і під той образ, який хочеться створити. А вже після того як я розсмакувала скульптурирующие здібності бронзера, які візуально можуть зменшити пару зайвих кг з лиця, що практично ні один мій макіяж не обходиться без їх участі.


Традиційно, бронзери бувають пудрової текстури, бувають кремові, бувають гелеві, а SOLEIL TAN DE CHANEL, він якийсь особливий. Але про все по порядку.


SOLEIL TAN DE CHANEL


Обіцянки виробника:

Неймовірно м'який гель-крем. Для природного ефекту засмаглої шкіри наносити крем до або після вашого звичайного тонального засобу CHANEL.
Результат: сонячне сяйво на матової шкіри.



Упаковка:

Упакований SOLEIL TAN DE CHANEL у велику пластикову баночку з отвинчивающейся кришкою.


Коли я дивилася його на стенді Шанель, то не думала, що оригінал буде настільки відрізнятися від зразка. Помади ж виставляються там в натуральну величину, та й все інше начебто теж. Але коли я прийняла рішення купити цей продукт, а консультант дістала заповітну баночку, мої очі помітно округлилися й сталі майже такими ж великими, як ця сама баночка 8) ось так приблизно. Тому що я розраховувала, що купую бронзатор у 3-4 рази менший за розмірами. Обсяг SOLEIL TAN DE CHANEL - 30 гр. проти 11 гр. знаменитого бронзера Hoola від Benefit показовий, на мій погляд, приклад.


А після того, як почала користуватися і переконавшись, що продукт ще й вкрай економічний, я взагалі не уявляю як їй потрібно користуватися, щоб до закінчення терміну придатності використовувати хоча б половину. Наносити макіяж по три рази на день і на все тіло, хіба що...


SOLEIL TAN DE CHANEL


SOLEIL TAN DE CHANEL


Певний мінус, на мій погляд, в комплект до цієї баночці виробник не став класти ніяких супутніх інструментів. Ні тобі кисті, ні тобі спонжа...


Наносити його, звичайно, можна і пальцями, але я так думаю, що Шанель просто подумали і вирішили, що сам-то продукт досить специфічний, і в більшості своїй, популярний він буде скоріше у людей обізнаних в косметичному плані. А у такої публіки, як правило, повний арсенал професійних кистей і інших б'юті-блендерів. Ну, і вирішили мабуть не смішити потенційних покупців. Але це моя версія, фантазую небагато. 8)




Опис продукту:

Спочатку мені здавалося, що SOLEIL TAN DE CHANEL можна віднести у категорію кремових бронзера. Але строго кажучи, те що Шанель налили в баночку - не зовсім крем. nВізуально продукт виглядає досить щільним, не текукчий і не рідкий і на вигляд схожий на шоколадне масло. Але текстура у нього абсолютно не масляниста і не жирна. Це щось середнє між пудрою, мусом і легким гелем, дає невагоме покриття на шкірі з напівматовим ефектом.

SOLEIL TAN DE CHANEL


На сонечку неозброєним оком видно численні дрібні золотисті блискітки, які абсолютно розчиняються при розтушовуванні. Нижче на свотчах можна в цьому переконатися.


SOLEIL TAN DE CHANEL


Аромат у цього продукту ледве помітна, характерна для Шанель і зовсім ненав'язлива.


Завдяки дуже легкою нежирною текстурою SOLEIL TAN DE CHANEL не тече навіть на спеці і не тьмяніє до кінця дня. Він дуже стійкий, але змивається звичайними засобами для макіяжу. Не забивається і не підкреслює пори, що дуже важливо для мене, особливо влітку, коли здається, що пори забиває всі.



 Склад:

DSCF5120



Свотчи:

Свотчи (солнце)

Свотчи (сонце)


SOLEIL TAN DE CHANEL

Свотчи (розсіяне світло)


SOLEIL TAN DE CHANEL

Растушевала


Використання і мої враження:

При всьому різноманітті бронзера, що є на даний момент в моєму арсеналі, SOLEIL TAN DE CHANEL - єдиний непудровий бронзатор, який мені по-справжньому сподобався.


Кремові бронзери зазвичай дають більш натуральний ефект і краще розтушовуються, якщо ви використовуєте їх разом з рідкими тональними кремами. Але більшість з них все ж мають властивість обважнювати макіяж, створюючи ефект "-листкового пирога"-, а в житті таке виглядає вкрай неохайно. Саме тому кремові бронзери - продукт не для новачка, це скоріше хороший інструмент для досвідченого візажиста, який робить макіяжі для фото та відеозйомки.


Зовсім інша справа SOLEIL TAN DE CHANEL-тут потрібно дуже постаратися, щоб зіпсувати свій макіяж з цим бронзером. Він лягає дуже рівно, без видимих меж розтушовування, він взагалі ідеально "-втушевивается"- в будь-тональний засіб і розтушовується "в нуль", не застигає плямами або смугами, їм настільки просто управлятися навіть не маючи особливих художніх навичок і досвіду в застосуванні бронзера, що його сміливо можна радити навіть новачкам.


Як я вже говорила наносити його можна і пальцями, але на мій погляд кисть-дуофибра або бьютиблендер набагато зручніше.


У SOLEIL TAN DE CHANEL варіантів застосування може бути кілька:


1) його можна використовувати для того, щоб освіжити обличчя як базу під макіяж. Завдавши на виступаючі частини обличчя і рівномірно розтушувавши дрібними штрихами від центру лиця до скронь, тим самим створюючи ефект природної засмаги(головне не забудьте про шию).


Причому наносити SOLEIL TAN DE CHANEL можна під тональний засіб, на тональний засіб і навіть на голе обличчя. Він прекрасно дружить і з тональними і з bb-креми. Для цих цілей, навесні, коли я особливо зелена, SOLEIL TAN DE CHANEL був моїм першим другом. Думаю і восени, допоможе мені продовжити відчуття літа на моєму обличчі.


2) їм можна "-підрегулювати"- відтінок тонального крему. Коли він здається не дуже вдалим. А особливо, коли обличчя вже починає засмагати і ви розумієте, що ваш тональний крем дуже світлий.
У мене насправді обличчя загоряти навіть у місті, навіть крізь досить значну захист в 40-50 spf. Погодьтеся, купувати кожні два тижні новий тональний крем, щоб він підходив під більш засмагле обличчя і шию, трохи накладно.

3) його можна використовувати як класичний пудра для корекції овалу та створення рельєфу лиця. Для цього схема нанесення бронзера класична - під кісточкою вилиці, лінія росту волосся, бокові частини лоба, перенісся підборіддя, кордон під нижньою скулою, там де зазвичай бувають подвійні підборіддя.


Схема нанесения бронзера для коррекции овала лица

Схема нанесення бронзера для корекції овалу обличчя


4) Їм зрештою можна додати глибину верхньому століттю, промалювавши складку. Кращого варіанту природного "-макіяжу очей без макіяжу"-, або макіяжу очей під класичні стрілки - придумати складно.



Резюмуючи, скажу, що SOLEIL TAN DE CHANEL - повинен бути не тільки у б'юті-маніяків, а в косметичці всіх тих, хто "-взагалі не фарбується"-, але тим не менш, розуміє, що декоративна косметика-це, в першу чергу, не "-бойовий раскрас"-, а вміння підкреслити всі свої достоїнства, і може бути і зробити їх ще краще.


SOLEIL TAN DE CHANEL-це самий простий і швидкий спосіб надати обличчю свіжий і доглянутий вигляд, а це найголовніше в будь-якому природному макіяжі.



Відео від Лізи Елдрідж з наочною демонстрацією роботи продукту.




Ціна і де придбати:

В магазині "-Рів Гош " SOLEIL TAN DE CHANEL з максимальною знижкою коштує 2190 грн.


Вся правда про SPF і PA+++: красивий загар і як вибрати безпечну сонцезахисну косметику



Дива з Chanel CC-cream complete correction 50spf у відтінку 30 beige


Comments

Popular Posts