Переходимо на зелене — OPI NL B43 Go on green!

Саме час, коли зима почала закінчуватися, діставати з запорошених шафок свої улюблені блакитні лаки. Я ось вже приступила до цього і сьогодні покажу вам один з найбільш часто носяться мною лаків зі своєї блакитний колекції - OPI NL B43 Go on green!



В цьому лаку поєднується все, що я люблю. Складний, багатогранний відтінок і при цьому, сам лак з категорії, нафарбував - побіг у своїх справах. Жодних капризів і складнощів.


OPI NL B43 Go on green, manikur, goluboi lak dlys nogtey, lak OPI


Давним-давно, коли дерева були великими, а лаки Мейбеллин були для мене самим доступним косметичним брендом.


У мене був дуже схожий блакитний лак, який в той час був справжнім проривом з розряду нинішнього фіолетового волосся. Або мені так здавалося, вже не пам'ятаю.

Але не дивлячись на те, що той лак Мейбеллин майже не тримався на нігтях, я носила його з завидною постійністю. Як бачите, часи змінюються, тренди змінюються, а моя любов до блакитним лакам залишається на місці.


OPI NL B43 Go on green, manikur, goluboi lak dlys nogtey, lak OPI


Напівпрозорий, ніжно-блакитний лак, який вміє бути різним - дуже легким, вуалевим і майже прозорим, наче популярні нині топові покриття для нігтів. У такий варіації я більше люблю носити цей лак взимку - бліда шкіра рук краще "-монтуються"- з цим лаком в 1 шар.


При нашаруванні або на яскравому сонці цей лак виявляє свою бірюзову сутність і стає майже літнім. В 2-3 шари він цілком здатний притягати погляди і бути центром уваги як цілком самостійний аксесуар. Особливо, якщо фоном йому вибрати монохромний вбрання - в білому або сірих відтінках.


OPI NL B43 Go on green, manikur, goluboi lak dlys nogtey, lak OPI


Покажу ближче. На сонце, за рахунок зелено-бірюзового відливу сам лак стає набагато яскравіше і дійсно зеленішою. Дуже люблю багатошарові дуохроми, в даному випадку це ще й блакитний дуохром, а значить подвійна любов.


OPI NL B43 Go on green, manikur, goluboi lak dlys nogtey, lak OPI


Кисть лаків OPI:

Зручна розширюється до низу кисть - традиційна для всіх лаків OPI.


OPI NL B43 Go on green, manikur, goluboi lak dlys nogtey, lak OPI


Свотчи на нігтях:

OPI NL B43 Go on green, manikur, goluboi lak dlys nogtey, lak OPI



У компанію до OPI Go On Green я частенько додаю до нього "-в компанію"- Mavala 394 Topaz Jem у вигляд акценту на 1-2 нігтях. Дуже люблю цю лінійку мегаглиттерних малюків, вони просто чарівні.


OPI NL B43 Go on green, manikur, goluboi lak dlys nogtey, lak OPI, Mavala


OPI NL B43 Go on green, manikur, goluboi lak dlys nogtey, lak OPI


Загалом торішню весняну лимитку - лак, який звів минулої весни з розуму весь instagram - YSL 70 Green Peace, я придбала якраз після тривалої прихильності до Go on Green! Знала, що мого кохання вистачить на них обох, тим більше, що вони такі різні, хоч і такі схожі.


Вставлю його фотографії сюди, щоб нагадати як виглядає лак YSL на порівнянні з цим лаком OPI. В 2-3 шару різниця, звичайно, очевидніше. YSL щільніше, кремовее пронизливіше і бирюзовей. Ну і відблиск у нього рожевий, а у OPI - бірюзово-зелений.


Yves Saint Lauren YSL 70 peace green swatches свотчи Ив сен лоран лак

YSL 70 Green Peace


Один шар, коли лак не перекриває природний колір нігтів повністю і на яскравому сонці в цих двох лаках дійсно можна виявити набагато більше спорідненості й подібності. Чи це мені так хочеться думати?


Yves Saint Lauren YSL 70 peace green swatches свотчи Ив сен лоран лак

YSL 70 Green Peace


OPI NL B43 Go on green, manikur, goluboi lak dlys nogtey, lak OPI

OPI NL B43 Go on green


У будь-
якому випадку і YSL і OPI люблю однаковою мірою. Не дивлячись на те, що один - жадана лімітка, здобич якої була цілим квестом, а інший - всього лише старий добрий "-опеньок", який хоч і дешевше в кілька разів і відтінок його не такий популярний, але служить мені вірою і правдою вже багато і багато місяців.


Загалом-то, я в свзяи з вище сказаним, хочу запитати, переходимо на зелене?


Готуєтеся вже до весни або навпаки намагаєтеся насолодитися останніми днями зими? Я що-то в цьому році зими навіть і не помітила. І справ як-то занадто багато і все тепло у нас і тепло всю зиму, дарма, що живу в Сибіру. Так що спробую і підготуватися до весни і якими-небудь зимовими розвагами себе порадувати. Наприклад, піду на ковзанах покатаюся.

Comments