Купон на отримання пробників аптечної косметики від La Roche-Posay

Знову ділюся з вами корисним купоном, на цей раз на отримання набору пробників аптечної французької марки La Roche-Posay.



Першу коробочку з пробниками для чутливої шкіри я отримала разом з моїм першим Glambox і в ній дійсно багато того, що я хотіла б спробувати.


Другу для проблемної шкіри отримала сьогодні в аптеці поруч з будинком. Наскільки я зрозуміла, ці коробочки менш популярні, що не дивно. Мені з цієї коробочки мало що буде корисно, але для чистоти експерименту і додаткової картки на отримання подарунка, я їй заволоділа.
Який набір тестерів у кожній коробочці:


DSCF8327


DSCF8329


Як я сказала, у кожній коробочці - додатковий купон на отримання мініатюри очищаючої пінки. Мініатюри - незамінна річ в поїздках. Я запланувала дві покупки Ля Рош Позей, так що розраховую на дві такі пінки. Але поки їх немає в наявності. Однак не варто впадати у відчай, обіцяли завезти в аптеки, як самі коробочки з пробниками, так і подарунки.


Так що друкуйте купон coupon-- і вперед за подарунками в аптеку! Акція триватиме до кінця листопада, діє по всій Україні.


Свій відгук про ці кошти, як і те, що я вибрала і купила, обов'язково напишу.

Comments

Popular Posts