Приборкання біоритмів. Новий відхід від Chanel Le Jour. La Nuit. Le Weekend.

Восени 2013 року Chanel представила нову програму догляду за шкірою, що враховує потреби нашої шкіри в залежності від часу доби і дня тижня - те, що називають гарним словом "-біоритми"-. Для мене це заяву десь на межі науки і магії. Скоро такими темпами розвитку б'юті-маркетингу ми будемо купувати креми "тиждень"-, причому, для кожного сантиметра лиця окремий крем.


Але вистачить сарказму! Нарешті, мої руки дійшли до того, щоб перевірити ці інноваційні продукти від знаменитого люксового бренду на власному обличчі. Тому пишу свій відгук, так би мовити, по гарячих слідах.



На весь грудень і початок січня я чесно замінила улюблену мною сироватку ANR (мій відгук) від Estee Lauder на нову програму від Шанель і використовувала ці три сироватки у відповідності з рекомендаціями виробника.


Я вважаю, що вдало вибрала час - передноворічна лихоманка додає стресів і нам і нашій шкірі. Яких так чимало в нашій непростій міського життя. Так що тест-драйв проходив в реальних умовах без якихось поблажок, начебто 12 годинного сну, SPA, середземноморських курортів і т. п.


Що нам говорить про цій лінійці сам виробник:


сканировані 034


Пропаганда стилю життя по біоритмам деякий час тому була дуже популярна і про неї активно писали в журналах і газетах. Я думаю, що люди, які практикують різні практики типу йоги, напевно і зараз активно застосовують суть цієї теорії на практиці. Але, ми ж, все решта, в цьому божевільному світі, тільки хочемо знову навчитися прокидатися з півнями і лягати спати із заходом сонця, як колись робили наші предки.


Взагалі, наш організм любить порядок, навіть якщо ми самі про це не здогадуємося. Вставати, лягати, обідати і навіть наносити на шкіру крем бажано в один і той же час. Але в сучасному світі вести здоровий спосіб життя досить важко. Тому Шанель вирішила допомогти нашій шкірі і розробила догляд згідно з потребами нашої шкіри в залежності від часу доби. Щоб хоча б нашій шкірі жилося трішки легше.


Вік з якого рекомендується до вживання дана уходовая лінійка від Шанель - від 23-25 років. Це як раз той час, коли неправильний спосіб життя вже починає позначатися на нашому зовнішньому вигляді.


Вранці ви використовуєте ранкову сироватку, ввечері - вечірню, у вихідні - відповідно, ту, що призначена для вихідних днів - вранці і/або ввечері.


Ці сироватки НЕ замінюють крем, тому що - це сироватки. З позитивних моментів - поєднуються ці сироватки з будь-якими іншими кремами, не обов'язково купувати до них крем від Chanel, якщо у вас його немає. І використовувати (і купувати) всі три сироватки можна як всі разом, так і роздільності.


Але природно, виробник і продавці говорять про те, що бажано використовувати для догляду всю лінійку Шанель одночасно, для накопичувального ефекту. Знову ж таки, можливо це і неправильно, але мені так не подобається, я люблю різноманітні продукти. І люблю косметичні експерименти, ще мабуть тому, що ще жодного разу мені не траплялася марка в якій мені б підходили/подобалися по ефекту всі продукти від очищення до крему для повік.


Для чистоти цього свого експерименту я використовувала три сироватки від Chanel зі своїм осінньо-зимовим фаворитом 2013/2014 року - кремом STYX ALPIN DERM (мій відгук). Ну і спробувала цю ж лінійку поєднувати з зволожуючим кремом від CHANEL HYDRA BEAUTY GEL CREME тестер від якого в мене завалявся


Більше мені все ж сподобалося поєднання сироватки з кремом від Стікс. (Інакше б я, напевно, не називала його уходовим фаворитом). Загалом, я до того, що якогось дива від того, що протягом тижня користувалася Шанель сироватки+Шанель крем не сталося. Або воно було не дуже помітним.


PC190420



Що насправді (мої враження):


Насправді виробник справді спробував врахувати потреби шкіри в залежності від часу доби. Головне, на його думку, і на думку багатьох лікарів-косметологів - це оновлення шкіри, яке робить сироватка вихідного дня, заряд бадьорості, за який відповідає ранкова сироватка і заспокоєння, що на совісті у вже вечірньої сироватки.


Власне процес старіння у нас відбувається від того, що процес злущення шкіри у нас сповільнюється, звідси така різноманітність кислот у складах. Але кількість кислот в цих сироватках дуже невелика. І салонні пілінги вони ніяк не замінять.


Дуже мене збентежило те, що всі три сироватки в основному своєму складі містять спирт. Як видно зі
складу, спирт - це один з основних інгредієнтів даних продуктів. Не знаю, наскільки ваша шкіра потребує спирті. Зазвичай спирт не дуже добре впливає на будь-яку шкіру, суха від нього стає ще сухішою, жирна - ще більш жирною. І косметологи не дуже рекомендують налягати на засоби з високим вмістом спирту.


Chanel. Le Jour. Активація Ранкова сироватка.


Як видно внизу на свотче, це напівпрозора гелева текстура. Липковатая і не дуже приємна, при нанесенні на шкіру всмоктується не до кінця, а осідає на шкірі плівкою. Трохи це відчуття знижується, якщо відразу поверх нанести крем від СТІКС або набризгать зволожуючий тонік. Вони змішуються і так ця сироватка краще всмоктується в мою шкіру.

Мені не дуже сподобалася ця сироватка навіть у відриві від усвідомлення того, що вона на спиртовій основі. Якщо не читати склад, про це можна взагалі не здогадатися - шкіру сироватка не щипет. Але різниця з іншими люксовими сироватками (Estee Lauder, Lancome, Givenchy) відчутна навіть після першого нанесення, не на користь сироватки від Шанель, на жаль. Власне, якби я вибирала, то Шанель у мене, в даному випадку, була б на останньому місці.



Chanel.La Nuit. Відновлення - Вечірня сироватка, по текстурі більше нагадує крем-гель. З усіх трьох продуктів цієї уходових лінійки сподобалася мені більше за все і по текстурі і за відчуттями після використання. Я навіть використала цю сироватку без подальшого нанесення зверху крему. Мені вистачало зволоження і вбирається вона практично повністю, так що цілком собі приємний продукт.


Екстракт ладану діє на шкіру заспокійливо, знімаючи можливі почервоніння і роздратування. Мікрокапсульована гилауроновая кислота проникає в шкіру і помітно зволожує її. Я б, насправді, користувалася нею і вранці і ввечері, так і у вихідні теж. Але в цей раз ніякої "-відсебеньок" жодних порушень режиму, все як "доктор прописав"-.



Chanel.Le Weekend. Оновлення. - Сироватка для вихідних днів, що працює на оновлення шкіри. Виробник вважає саме цей продукт "-зіркою"- всієї лінійки і продавці саме на ньому роблять акцент, розповідаючи про чудесні властивості цих інноваційних продуктах бренду. Якщо робити вибір з трьох сироваток, то починати знайомство зі всією лінійкою вони рекомендують саме з неї.


Обіцяне оновлення шкіри повинна зробити гліколева кислота в складі продукту (та сама, якою в салонах роблять хімічний пілінг і від якої потім у людей облазить верхній шар шкіри) і альфа-гидрокислоти їй у цьому допомагають. Але в даному засобі ці кислоти представлена у невеликій концентрації і верхній шар епідермісу впливають не більше, ніж звичайні домашні пілінги. А швидше, навіть менше. У всякому разі, за моїми особистими відчуттями. Насправді, я не помітила навіть легкого відбілювання. Знову ж липковатая текстура не додала мені задоволення від застосування цієї сироватки.


З-за того, що засіб містить гліколеву кислоту, виробник зробив позначку на упаковці, що воно не призначене для догляду за ніжною шкірою навколо очей. В очі, природно, їм теж бажано не потрапляти. Напевно, там буде щипати, але я до такої міри над собою не стала крутитися, повірила на слово.


Особливо мені не сподобався запах цього засобу, мабуть пахне як раз гліколевої кислотою і, можливо, його не можна було ніяк "-заглушити"-. Або виробник не захотів цього зробити, щоб підкреслити кислотний склад. А шкода. У мене особливе ставлення до "-дорогим"- ароматам, властивим ароматизаторам більшості уходових продуктів від Шанель. Я думаю, що психологічні відчуття від використання косметики не менш важливі, ніж хронологічні.



Загальні висновки:


Після місяця використання даних продуктів, єдине, що я помітила - трохи вирівнявся тон шкіри. Але враховуючи, що одночасно використовують різні засоби, які обіцяють схоже по отриманому ефекту дію, не можу точно сказати, чия саме це заслуга. Можливо, Шанель в цьому теж допомогла.


Але якихось супер-ефектів відпочив лиця "-як з відпустки"- у мене на жаль не сталося. Можливо, у мене грудень був аж надто стресовим.


Але поки що, тим не менше, після цього тест-драйву продовжувати користуватися цими коштами мені не хочеться. Можливо, повернуся до них навесні, спробую, подивлюся, що з цього вийде. Раптом я дійсно щось таке не помітила?



Ціна (без знижок) в інтернет-магазині "-Рів Гош"


Chanel. Le Jour - 4160 грн.


Chanel.La Nuit - 4160 грн.


Chanel.Le Weekend - 4995 грн.



Свотчи косметики (зліва-направо): Le Jour. La Nuit. Le Weekend


DSCF8554


<
p>Склад коштів (зліва-направо): Le Jour. La Nuit. Le Weekend


сканировані 033


Comments

Popular Posts