Чарівництво і Різдво з лаком Diorific 995 Minuit від Dior

Сьогодні в рамках обіцяного створення новорічного настрою у моєму блозі, хочу зробити огляд на лак з різдвяної колекції Golden Winter 2013 року Diorific 995 Minuit.



Покупка цього лаку стала цілковитою несподіванкою, викликаною раптовим нападом мого б'юті-шопоголізму в листопаді цього року.


Пішла я на День народження магазину Летуаль цілком з конкретними цілями, подивитися на Різдво Шанель і купити з неї чого-небудь, якщо щось сподобається, тим більше, що в той день була знижка на всі 40%.


Але Різдво Шанель в цей магазин тоді ще не завезли. Так я опинилася біля стенду з Діором, а звідти на мене дивилися ці чудові кульки, так схожі на ялинкові іграшки. Не знаю, що було б для мене великим символом Різдва, ніж ця форма. Ну і колір дуже захопив. Я брала в руки одну кульку, то інший. Але золота пил розчинена в смородиновому варення зламали мій дух і я понесла коробочку з цим лаком на касу.


Вже після покупки "-Півночі" (так перекладається назва цього лаку з французької) я прочитала, що в Києві на цей відтінок аж вівся запис і купити його взагалі складно. Що додало мою покупку додаткових балів у моїх очах. 8)


 обзор на лак из рождественской коллекции Golden Winter Dior 995 Minuit.
Колір.


Хіба не чудовий він - Diorific 995 Minuit?


Гарний околочерний лак, глибокий і небанальний. Насичений темно-вишневий (ні, черешневий 8) з мільйоном малинових і золотистих іскорок всередині. Дуже складний колір, яким хочеться милуватися. Ще ці іскорки створюють повну ілюзію 3D на нігтях.


І якщо б не його зовсім не сніговий колір, я б порівняла його, мабуть, з переливаються в променях ліхтарів кучугурами. Мерехтливими в ночі вогниками гірлянди. Саме те саме диво, те саме чари сховалося для мене в цьому виді.


dior_xmas2


При звичайному світлі він виглядає майже чорним або вишневим. Але світло, хоч сонячний, хоч електричний, виявляє в ньому всю його красу. Тисячі золотих і малинових іскорок запалюються в ньому при кожному повороті руки. Спостерігати за ним так само цікаво, як розглядати переливи дорогоцінного каменю.

Хорошою "-компанією"- лаку Diorific Minuit в моєму випадку стала вінтажна філігранна брошка від West Germany з камінням аметистового кольору. Вони ніби створені один для одного і підкреслюють характер один одного життєрадісний і чарівний, по-справжньому зимовий і святковий.


Dior995


DSCF91821


PC050028


Текстура.


Лак досить густою текстурою, щільно лягає вже в один шар. Але мені для більш точного результату знадобився другий шар. Мені не з чим порівняти, це перший мій лак з цієї лінійки і не знаю властивість чи це тільки даного відтінку, або характеристика, властива всім лакам Diorific, але мені здалося, що він достатньо складно розподіляється по нігтю.


Пензлик залишає після себе густі видимі сліди, які практично відразу самі розрівнюються. Але в якості верхнього покриття, я все ж завдала топ-сушку від inm, з нею в цілому з гладкістю покриття стало трохи краще.


Так що це недолік усуваємо. Натомість, за рахунок густоти, він практично не затікає за гульвісу, з чим у мене постійні проблеми з іншими лаками.


Технічні характеристики.


Стійкість у лаку дуже хороша. Три дні без сколів - це майже рекорд в моєму випадку. Поважаю таку властивість, особливо в лаку темного кольору. Можливо, додатковим армуванням тут виступає наявність величезної кількості блискіток.


Видаляється дуже легко, без фольги та інших танців з бубном. При знятті не забарвлює ніготь і кутикулу. Можна після цієї "-черешеньки" тут же пофарбувати нігті світлим прозорим лаком.


Ціна.


Без знижки в Летуаль 1262 грн. Відповідно, я купила його зі знижкою в 40% за 757 гривень, майже даром! 8)


PC040025Загалом, мені цей лак дуже подобається. Хочу подивитися на інших "-родичів"- ближче, можливо, куплю ще золотий лак той з перловими кульками в парі. Хочу подивитися на нього "-живцем". Не дуже мені подобається сама ідея з цими кульками, боюся, що виглядає це too much. А от чи варто сам по собі цей золотий лак, щоб купувати заради нього я поки не знаю.


А у вас є Диорифики? Чи подобаються вони вам?

Comments