Кращі бюджетні лаки для нігтів — Anny і Alix Avien. Та одне хуліганство манікюрна



Якщо б я складала рейтінг найбільш улюблених з бюджетних лаків для нігтів, то безумовно в його топ-5 в мене були б лаки Anny і лаки Alix Avien. Сьогодні покажу відразу два своїх подвійних манікюру з цими лаками. Вже дуже я люблю подвійні манікюри.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Лак німецького бренду ANNY 516 best dressed з серії Chrome finish, яку бренд представив у своїй літньої колекції 2014 року.


Хромований золотистий на рожевій базі, дуже яскравий і блискучий, наче складається з одно лише золотий пилу - рожевого і жовтого золота. Він чимось нагадує мені жовтневі заходи або самі яскраві фарби осіннього листя вже на кінець жовтня.


У лаків Енні чудові технічні характеристики. По-всякому разі, у тих, що мені траплялися. Ось і цей лак не виняток - лягає рівно, швидко сохне, довго тримається. Ну і коштує недорого, а що ще потрібно для щастя?


У своєму варіанті осіннього манікюру я використовувала цей лак у вигляді акценту на двох нігтях.

Ціна-близько 250 грн. за акції в ИДБ


DSCF0919


DSCF0936


DSCF0937



OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Лаки французького бренду ALIX AVIEN не настільки популярні як німецькі Anny, на мій погляд, лише з тієї причини, що не представлені в мережах.


Однак, і по технічних характеристиках і по колірній гамі це вельми цікавий бренд. Палітра у них може бути не занадто широка і не так часто оновлюється, але, зате тут дуже багато відтінків які можна було б назвати клонами лаків Chanel. А для мене (ну і чого приховувати, для більшості лакоманьяков, Шанель - визнаний авторитет в питаннях моди на манікюр). Ну і ціна у нього не просто економічна, а супер-економічна.
Так у нинішньому манікюр в пару до неймовірно блискучому Anny 516 best dressed я взяла один з осінніх рожевих відтінків, які я коли-небудь зустрічала Alix Avien 275. Цей лак можна назвати одним словом - "-комільфо"-. Соло - додає нігтям доглянутий і благородний вигляд, в парі з золотом, що називається, "не відсвічує"- і навіть дещо заспокоює і врівноважує буйний характер золотого лаку Анні.

DSCF0914


По текстурі лак припиленний рожевий крем з великою кількістю дуже дрібного золотистого шиммера. Цілком може вистачити і одного шару для плотногопокрития нігтя, але краще лак виглядає в два шари.


DSCF0931


Якщо говорити про подібність і лаках-дуюликатах. То в деякій мірі Алікс Авьен схожий на Chanel 575 Morning Rose, але повними двійниками я б ці лаки не назвала, так як в Шанель все ж більше рожевого. Але любителям dupe-лаків, рекомендувала б взяти марку Алікс Авьен на замітку.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Другий варіант манікюру з лаками Алікс Авьен був швидше моєї витівкою і дитячої витівкою перед походом в серйозне держ. установа на розгляд фінансових питань.

Тут Alix Avien 275 став акцентом в пару до другого Alix Avien 243, який вже я назвала б повним лаком-дублікатом культового осіннього лаку Chanel 509 Paradoxal.


DSCF6726


4


Alix Avien 243 (як і його дорогою "-родич"- Пародоксаль) сіро-коричневий (печінковий) лак з фіолетовим відливом. Відлив все ж більше проявляється на сонечку, в похмурі дні він скоріше буде виглядати спокійним темно-сірим лаком.


Саме його це спокійне і заспокійливий настрій в купе з благородством і поступливим характером рожевого лаку, створило не погане і не банальне поєднання кольорів лаків для чергового осіннього манікюру.

Про своє ставлення і тех. характеристиках лаків Алиск Авьен я писала в цьому пості.


Вартість лаку Alix Avien — близько 80 гривень. Офіційні точки продажу косметики цієї марки можна подивитися тут.


DSCF6668


DSCF6707


Ось такі манікюри я носила в жовтні. Сподіваюся, вам сподобалися мої цветосочетания.

А які лаки ви любите використовувати восени? І що носите на нігтях на
йчастіше?

Comments

Popular Posts