Повсякденний весняний макіяж з осінньої палеткою Chanel 43 Mistere

Я зовсім не візажистка. Довго думала, яка користь буде від моїх постів з макіяжами, якщо я навряд чи зможу сказати про них щось нове?


Але потім подумала, що ці мої макіяжі можуть бути цікаві по-перше, з погляду комбінації різних make up коштів, по-друге, це буде такий мій особистий відгук відразу на кілька косметичних засобів, які я використовую для свого макіяжу. А оскільки я не купую все підряд, думаю, буде цікаво дізнатися, чому я вибрала той чи інший засіб, за яким принципом.


В основному, сьогодні це буде мій огляд на осінню палетку тіней Шанель, але крім неї в сьогоднішньому огляді брали участь і інші косметичні засоби про яких я теж трохи розповім.



У цьому повсякденному весняному макіяжі мною були використані (в ролях): лімітована палетка тіней від Chanel 43 Mistere, олівець для очей з осінньої колекції Chanel Khaki 104, лімітовані рум'яна-кругляш з різдвяної колекції цього року Chanel Joues Contraste 86 Discretion, блиск для губ від Clarins Colour Quench Lip Balm 12, вже знятий з виробництва, але ніжно мною улюблений і так само знятий з виробництва та не менш мною улюблений олівець для губ Clarins 03 Nude.


DSCF1512


В якості бази під макіяж я використовувала Benefit that Gal, консилер Sisley Phyto cernes eclat у відтінку 3, тональний крем Sisley Skinleya 11 sweet shell. Тональні засоби завдавала з допомогою бьютиблендера. (огляд на який недавно робила). Зверху нанесена мню дуже улюблена пудра на всі пори року і доби від Sisley Phyto-toches de Sisley - sun glow. Туш - Chanel Le Volume 10 Noir.

Практично всі перераховані продукти мною улюблені, давно і часто використовувані. У даній комбінації мені сподобалося вони особливо, т. к. шімер в рум'янах і в блиску для губ від Clarins дивним чином потрапили в тональність один одного. Дуже я люблю, коли мені такі штуки вдаються, особливо випадково.


Але розповім і покажу все докладніше.



DSCF0934


Очі:


Коли вийшла осіння колекція Шанель минулого року, я довго не думала, бо бачила, що це все "мої кольори"-. Мабуть, ця була єдина колекція з якої я скупила більше її половини.


Наношу я будь-які тіні без бази, взагалі лише нещодавно дізналась про необхідність неї. Мені завжди здавалося, що якісні тіні на те і вважаються якісними, щоб навколо них не доводилося танцювати танці з бубнами.


Упаковка тіней стандартна для четвірок, самі тіні добре набираються, що пензлем, хоч спонжем. Добре віддають свій колір, легко тушуються. Загалом, мені дуже сподобалися і за своїм тех. характеристиками теж.


Олівець Шанель, на мій погляд, не дуже м'який, але зате олівець за свій рахунок восковости дійсно водостійкий.


DSCF6926-500x375


Свотчи на руці:


Свотчи Chanel Mistere

на сонці


DSCF1464

при розсіяному освітленні


Техніка в даному випадку, сама найпростіша - на все віко і для розтушовування самий світлий золотистий відтінок, по війкового краю - матовий темно-болотний відтінок, на середину століття і в зовнішній куточок - шиммерний золотистий хакі. Сріблясто-сірі тіні я в цьому макіяжі не використовувала.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Сам контур вій я підвела олівцем Хакі, ну і чорною об'ємною тушшю від Шанель в один шар, я завершила макіяж своїх очей.



Щоки і губи.


Вже писала про те, що мене дуже порадувало як добре підійшов блиск для губ до використовуваних мною рум'янам. На мій погляд, добре вдалося врівноважити відтінки, т. к. і в рум'янах і в блиску присутній ледь вловимий, але однаковий рожево-золотистий з бузковими холодними іскорками шімер.


DSCF1483


Про бальзам-блиск для губ напевно зовсім немає сенсу багато писати, тому що його вже давно зняли з виробництва, але я запаслася цим блиском запас, тому що він мені дуже і дуже сподобався. Один з найбільш ходових косметичних засобів для губ в моєму арсеналі. Зволожує губи, дарує їм об'єм і на мій погляд, дуже красиво виглядає.


Про олівець для губ теж саме. Єдине, що можу - порадити пошукати його залишки в магазинах, так як з усіх нюдових олівців бежевої гами, олівець Clarins 03 Nude-- один з кращих у сво
єму класі за всіма характеристиками. Він схожий на дуже популярний олівець для губ Dior Grege, але Діоровского олівчик і менше за обсягом і ціною дорожче.


Я от купила собі відразу два олівця Кларанс, теж про запас, щоб потім не мучитися і якийсь час не шукати чим його замінити. 8) Я цей олівець взагалі можу використовувати соло, як матову помаду (він не сушить губи), а вже під бежеві помади і блиски він для мене просто незамінний.



DSCF1498


DSCF1491


А рум'яна - це ще одна моя любов. По-перше, цей божевільний аромат троянди. Я чесно, по кілька разів на дню дістаю рум'яна від Шанель і просто їх нюхаю. Метеорити від Герлен з їх фіалкою мені зовсім не подобаються, а троянда в кругляша Шанель для мене - це справжня ейфорія.


Загалом, у той час як всі маніакально ганялися за різдвяними рум'янами Chanel 84 Accente, я як справжній слоупок не зрозуміла, що там всім сподобалося і за затесту в магазині купила так само різдвяні лімітовані рум'яна Chanel 86 Discretion.


Accente я теж потім купила, вже в кінці січня, коли його вже ніде не було і я вже думала, що мені доведеться замовляти його на ebay в півтора-два рази дорожче. Загалом, тепер я однаково люблю і Accente і Discretion. Але найчастіше вранці руки свої тягну саме до останнього. Не знаю, чому на нього не було в це Різдво ажіотажу, на мій погляд, вельми і вельми цікаві і небанальні рум'яна, які підійдуть до багатьох варіантів макіяжу.


Про використовувані в цьому макіяжі тональні засоби я розповім окремо, т. к. фотографії цього разу вийшли не зовсім показовими.



Ну і в кінці цього огляду - весь мій макіяж на одній руці:


DSCF1510

Comments

Popular Posts