Моя втеча з саду: Олівець від Clarins 09 Pine Green Crayon Khol з колекції Весна 2015 Garden Escape

Дайджест-огляд весняної колекції Clarins я не робила, але зате тепер компенсую це оглядом своїх кларансовских покупок.


Одна з яких ось цей смарагдово-зелений олівець для очей Crayon Kohl Eye Pencil 09 Pine Green, лімітоване видання цього сезону.


Трохи про колекції Clarins spring 2015 makeup collection Garden Escape, що в перекладі на російську означає "Втеча з саду"-.



Зараз, цієї весни колекція Кларанс більше всіх відгукнулася в моєму серці і гаманці 8) Так скучила я за яскравим фарбам і зелені.


Clarins-Garden-Escape-Makeup-Collection-for-Spring-2015-promo


У колекцію увійшла лімітована палетка тіней, зелений олівець, рум'яна і відразу кілька продуктів для губ. В тому числі, блиски-бальзами Clarins Eclat Minute були перевипущени в новому форматі, у вигляді помад Instant Light Lip Balm Perfector в 6 кольорах:. А також бренд представив свою новинку - масло для губ Instant Light Lip Comfort Oil в 2 відтінках.


clarins-spring-2015-garden-escape


Спочатку я зацікавилася маслом для губ Instant Light Lip Comfort Oil, але коли розглянула ближче не дуже зрозуміла, що це за продукт. Т. к. це скоріше не масло, а просто прозорий блиск для губ. Ось повз улюблених мною помад Joli Rouge Brillant я пройти не могла. Пізніше розповім який вибрала відтінок.


Рум'яна Blush Prodige в блідо-рожевому відтінку 08 Sweet Rose і палетка Garden Escape Palette здалися мені мало цікавими. Точніше, сподобався в палетці тільки смарагдово-зелений відтінок, схожий на відтінок олівця. Але у олівця він все ж дещо більш насиченою і олівець більш варіативний в макіяжу. Тому довго я не думала.



Отже, смарагдово-зелений олівець для очей Crayon Kohl Eye Pencil 09 Pine Green

Як володарка сіро-зелених очей, я не байдужа до зелених відтінків тіней і олівців. Тому пройти повз цієї ліміткі від Clarins я просто не змогла. Тим більше, що олівці-кайяли від цього бренду мені дуже подобаються.


DSCF3913


Упаковка:

Олівця в дерев'яному корпусі. На одному кінці у нього олівець. На зворотному кінці олівця розташована пензлик, призначена для розтушовування олівця. Але я їй не користуюся, тому що вона досить жорстка, більше подобаються мені для цього наконечники-спонж.


Проте, можна назвати це мінусом, але до олівців Clarins не кладуть фірмову точило, на відміну від більшості олівців люксових марок. Але, втім, точила від Sisley, Givenchy чудово підходять до кларансовским олівцям.


Обсяг олівця 1, 05 гр.


DSCF3914


Склад:

DSCF3918


Технічні характеристики:

Олівець наноситься буквально в один дотик, у нього ніжна кремова текстура. У нього дуже хороша цветоотдача і насичена пігментація. Як-небудь зроблю порівняльний огляд чорних олівців різних брендів, трохи забіжу вперед і скажу, що вважаю олівці Clarins одними з найбільш комфортних в використанні.


Виробник заявляє цей олівець стійким, але тут, на мій погляд, стосовно він стійкий все-таки. Якщо ви, як я, не тримайте свої руки в руках і норовить несподівано терти свої очі, то тут без варіантів. Олівець дуже м'який. Тому і тушуется він чудово, так і розмазати його при необережному поводженні теж досить просто. На слизовій олівець тримається непогано, годин 5 витримує, точно. Потім починає зникати.


Для чутливих очей олівець підходить і негативної реакції він у мене не викликав.Змивається без проблем будь-якими засобами.



Свотчи на руці:

DSCF3897Відтінок дуже красивий, насичений смарагдово-зелений. З допомогою розтушовування можна варіювати відтінок від насиченого до напівпрозорого.
З схожих у мене є тільки олівець Lancome 04 Pop Petrol, але він все ж інший, більше синьо-зелений. І вже у мене застарів і просто потребував заміни.



Варіанти макіяжу:

У першому випадку я намалювала олівцем довгу стрілку і підвела їм нижню повіку.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


У другому випадку зелений олівець я використовувала тільки для підв
одки нижнього століття, профарбувавши їм і слизову століття. Верхня стрілка намальована гелевою підведенням Maybelline, на яку нещодавно робила огляд.


Кольорові олівці все ж виглядають набагато м'якше, ніж просто чорні. Але в плюс саме цього олівця від Кларанс поставлю, що його не назвеш "-вирвиглазним"- яскравим, що не завжди і не для всіх буде доречно. І по насиченості він цілком повноцінна заміна традиційним чорному і коричневому.


P1250664


DSCF4197


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Ну, і повний make-up

P1250666


У створенні цього макіяжу брали участь:


P1250659Особа: База під макіяж Le Blanc de CHANEL, тональний крем DIOR NUDE 020, метеорити GUERLAIN Perles du Dragon, кремові рум'яна CHANEL Affinite.
Очі: консилер Missha Under Eye 01, база для повік Clarins Lisse Minute , олівець CLARINS 09 intense green, тіні MAC Satin Brun, тіні SISLEY Silver Touch, гелева підводка Maybelline Eyestudio Lasting Drama Black, туш CHANEL Le Volume чорна.

Губи: CLARINS Instant Natural Light Lip Perfector 05 Candy Shimmer



Ціна і де придбати:

Продукція марки Clarins продається у всіх мережевих магазинах.


Я купувала в магазині Летуаль за акції 40%. Ціна без знижки 1049 грн.


Comments

Popular Posts