Еліксиру мені! Мій відгук про лаку Chanel Elixir і його бюджетні двійники.

Я не дуже люблю червоні лаки, на мій погляд, майже всі вони виглядають дамськими і занадто вимогливі до образу в цілому. Але повз лаку Chanel Elixir (як і повз усієї осінньої колекції Chanel, втім) я пройти не змогла. Покажу свої з ним свотчи, а також бюджетну версію цього лаку.



Я люблю колір, причому не важливо в чому. Колір мене заворожує, гіпнотизує і приблизно в половині випадків є причиною того, що я це щось з цим кольором купила.


fall2013_chanel002


У цьому сенсі лаки для нігтів для мене один з найбільш доступних способів отримати потрібний для моїх очей колір, для того щоб на нього дивитися. Хоч не завжди можу передати коли один і той же відтінок лаку в одному випадку може виглядати дорого, а в іншому дешево. Шанель, на мій погляд, якраз виділяється умінням точно демонструвати трендові кольори й колірні поєднання і знаходити ті відтінки, на які хочеться дивитися в першу чергу. Хоча, сказала ага, прямо новину відкрила. Ніби це ніхто не знав до мене.)))


Загалом, для мене - саме лак Chanel Elixir став модним символом осені 2013. Дуже благородний, розбілений малиновий червоний. Схожий на щойно зірвану з куща бархатисту ягоду малину. Безумовно, це лак осені, колір "-бабиного літа"-.


IMG_3149


2013-10-04_093908Цей лак швидше офісний, для шовкової блузки, твідового пальто або такого модного в цьому сезоні тартана. Десь читала, що комусь він здався "-старушечьим"-, але за моїми відчуттями, він-дорослий" так. Не "-дівчачий"- вже точно. І точно не баб'ячий. 25-45 років - ось його основна аудиторія. Бачу в ньому дорослу, успішну жінку, менеджера середньої і навіть вищої ланки.


Щоб візуалізувати цей образ, вирішила для прикладу взяти дівчину у відповідному моїм уявленням, комплекті з програми "-Модний вирок"- від 3 жовтня 2013 р.


Іноді мені треба виглядати саме так, тому лак Chanel Elixir в даному випадку, мені показаний.


Chanel_ElixirДуже довго, поки ходила навколо Еліксиру в магазині, не могла зрозуміти на що він схожий. Коли нафарбувала нігті і взяла в руки фірмовий пакет Іль де Боте, все встало на свої місця. Фірмовий колір ИДБ і цей лак Шанель дуже схожі. Я захоплена дизайнерами, які запропонували цей відтінок у якості фірмового магазину. Випередити колористів Шанель у виборі трендового відтінку, це треба вміти. Це дорогого коштує.


1


Незважаючи на те, що в цілому, не дуже люблю лаки Шанель за їх недостатня для такої ціни якість, саме цей лак досить довго тримається навіть на моїх нігтях. Наноситься він на базу, що без бази досить легко і якісно, навіть моїми кривуватими руками.


Він вміє робити руки доглянутими і охайними і незважаючи на відсутність перламутру, він візуально уміє витягувати нігті і подовжує пальці.


IMG_3527


Ну і нарешті те, заради чого деякі я думаю і почали читати цей пост - бюджетний аналог лаку Chanel Elixir з доступних мені марок.


1_MG_1841


Найбільше відтінок Chanel Elixir потрапив лак Dance Legend 373. Однак не можу стверджувати це з 100% гарантією, тим більше, що нічого не можу сказати і про технічні властивості двійника, т. к. сфотографувала його тільки на ромашці в магазині, приклавши до неї эликсирний ніготь. купувати, природно, не стала.


IMG_1838


У меншій мірі з Еліксиром я б порівняла дещо схожі OPI Dutch Tulips, теж дуже гарний лак - розбілений червоний з нотою бузкового. Ще можете подивитися на Anny Absolutly Me і Sally Hansen Cherry Red. Ці три лаку все ж в меншій мірі схожі на шанелевский Еліксир, але тим, хто цікавиться, раджу придивитися.


1_IMG_1842


Все-таки 200 гривень за лак Данс Легенд, це вам не півтори тисячі за лак Шанель. Купувати лак вартістю більше тисячі гривень-це чистої води пустощі. Я сама радію, якщо вдається знайти бюджетний аналог дорогого відтінки лаку. Марка далеко не завжди варта того, щоб за неї переплачувати. А з іншого боку, люксові бренди самі повинні придумувати унікальні відтінки, а не чекати, що ми придумаємо їм якесь виправдання. Адже так?


Хоча в даному випадку, я все ж таки в
іддала перевагу Шанель. За те, що сподобався відтінок, за якість, ну і за те, що це Шанель, зрозуміло. Але це як кажуть в інтернеті, абсолютно моє ІМХО.

Comments

Popular Posts