Огляд туші Chanel Розміри Chanel Mascara 10 Noir

Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir

Chanel випустили нову туш, а я як любителька, а може бути навіть фанатка, їх знаменитої Le Volume de Chanel просто не могла відмовити собі в задоволенні спробувати цю новинку.



І це незважаючи на те, що в користуванні зараз майже десяток відкритих тушею і кілька штук чекають, коли я їх все перепробую. А я кинула їх все і побігла по розпеченому липневим сонцем місту з роздрукуванням з Іль-де-Боті за своїм зразком нової туші.


Відносини з тушами від Chanel склалися не відразу, їх Sublime de Chanel, наприклад, мені зовсім не сподобалася. А ось з Le Volume de Chanel відносини склалися настільки, що я незважаючи на велику кількість мініатюр цієї туші, періодично купую лімітовані її випуски кольорових варіантах.


Мій порівняльний огляд з демонстрацією Sublime de Chanel і Le Volume de Chanel я публікувала в окремому пості. Якщо цікаво, можете подивитися.


А я нарешті почну розповідати про новинку. Отже, представляю вашій увазі туш Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir
Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir


Опис виробника:

Туш для вій, яка виправдовує всі очікування. Обсяг, поділ, подовження, підкручування і догляд - все необхідне, щоб погляд став більш відкритим, щоб підкреслити всю його виразність.

Щіточка з полімерних волокон і кремова текстура забезпечують легке і ефективне нанесення. Стійка формула туші не розтікається.


Нанесіть туш витягивающими зигзагоподібними рухами від основи до кінчиків вій. Щоб фарбувати дрібні війки, використовуйте більш вузький кінчик щіточки. Завершіть нанесенням туші профарбувавши нижні вії.
Завдяки еластичності формули інтенсивність макіяжу збільшується з кожним рухом щіточки.


Для оптимального результату перед нанесенням туші для вій dimensions de chanel нанесіть основу під туш beaute des cils.


Туш випустили в трьох відтінках (чорна, червона і синя):


Chanel-Summer-2016-Eyes-Makeup-Collection-Dimensions-de-Chanel


Порівняння щіточки Le Volume de Chanel(Rouge Noir)

Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir


Як бачите, щіточка у нової туші "-насторожена"-. Мене трохи збентежив трохи кошлатий кінчик нової туші, але жодних проблем або незручностей з нанесенням цієї туші у мене не виникло.
Ніяких "-плям"- ця туш на моїх повіках не залишила і це не дивлячись на те, що у мене поки її пробник з укороченою ручкою.


Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir



Склад:

• парафіновий віск надає еластичність і подовжує вії
• 2 плівкоутворюючих компонента обволікають вії і фіксують вигин, заданий щіточкою
• комплекс з 4 восків і нейлонових мікросфер додає об'єм
• похідна екстракту люпину забезпечує харчування вій
• гідрофобні компоненти захищають від впливу вологи, поту і шкірного сала.


Офтальмологічний контроль. Може використовуватися при носінні контактних лінз.


Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir



Свотчи dimensions de chanel на моїх очах:

Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir


Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir


Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir


Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir


Мій відгук на туш dimensions de chanel:

Мені дуже подобається ця туш!


Мені і Le Volume дуже подобалася, бо завжди вважала її таким безпроблемним, надійним варіантом, щоб нафарбувати свої очі. І до якої не треба всіх цих хитрих підходів - щоб туш висохне, полежала, поплювати на неї або ще якісь паси проводити, щоб нафарбуватися. Просто беру і фарбую очі в будь-яку фазу використання цього тюбика.


Одне мене турбувало, що Ле об'єму абсолютно не стійка до вологи. Найменший дощик, сніг, мороз і вона починає розмазуватися на очах.
Ну і наскільки я зрозуміла, тим, кому туш Le Volume не подобалась, головне до неї претензія - це "-павукові лапки", які могли утворюватися при нанесенні кількох шарів цієї туші. Мене це не дуже засмучувало, бо фарбуюся їй в один-півтора шару


У новій же туші dimensions de chanel ці проблеми, на мій погляд вирішені. Ніяких "-паучих лапок"-, грудок, зате є водостійкість за ра
хунок нової формули туші. Туш розподіляється рівномірно, промальовуючи вії по всій довжині, підкручуючи їх і створюючи ефект акуратних, довгих, але легких і пухнастих вій. Все, як я люблю.


Туш не обсипається, не віддруковується, тримається до моменту змивання. Взимку подивлюся як вона буде поводитися в морозну погоду, для мене це важливий пункт.


Змивається ця туш без проблем будь-яким засобом - пінкою або мицелляркой, не расквашиваясь чорними плямами, а змиваючись акуратними "-крихтами"-, не залишаючи після себе жодних слідів.
З тих тушею для вій, що я знаю, найбільше за результатом ця туш на віях, на мій погляд, схожа на Estee Lauder Sumptious, яка теж мені дуже подобається.


А ви пробували нову туш?


Моя оцінка: 5+

Де купити і скільки коштує:

В онлайн-магазині "-Іль де Боте"- туш dimensions de chanel варто 1871 грн. з максимальною знижкою і 2495 грн. без знижки.


В інтернет-магазині "-Летуаль"- туш dimensions de chanel варто 1799 грн. з максимальною знижкою



Мій повний образ з тушшю dimensions de chanel:

Chanel Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir


Косметика в цьому макіяжі:

Тон Chanel CC-cream complete correction 50spf у відтінку 30 beige, консилер Estee Lauder Double Wear BB Brush-on-Glow у відтінку 1C Light, пудра і рум'яна Guerlain Terracotta Pause ' Ete, тіні Nars Galapagos, олівець-олівець Clarins black, помада Dior Addict Extreme 575 Wonderland.

Comments

Popular Posts