Огляд колекції Blue Rhythm de Chanel і три макіяжу з тінями 116 Swing

Chanel 116 Swing

Промо цієї колекції я побачила в кінці весни і так мріяла про синіх лаках, що коли колекція з'явилася в наших магазинах, я пішла в перший же день купила … тіні 116 Swing. Вже дуже промо-фотографії колекції були завлекательними.


Купила, а потім сама ж і злякалася.



chanel_hero_280515



Колекція BLUE RHYTHM de CHANEL

  • Дві четвірки тіней Chanel Les 4 Ombres в 2 кольорах: 244 Tisse Jazz, 246 Tisse Smoky

Chanel-Summer-2015-Blue-Rhythm-de-Chanel-Blue-Notes-1


  • Моно-тіні для повік Chanel Ombre Essentielle: 116 Swing, 118 Midnight
  • Матові кремові тіні для повік Chanel Illusion ' Ombre Velvet у відтінках: 98 Melody, 102 Mysterio

Chanel-Summer-2015-Blue-Rhythm-de-Chanel-Blue-Notes-2




  • Підводка для очей Chanel Ligne Graphique de Chanel у відтінку: 60 Dream Blue
  • Водостійкий олівець для очей Chanel Stylo Yeux Waterproof у відтінку: 916 Perle de Lune
  • Туш для вій Chanel Le Volume de Chanel у відтінку: 70 Blue Night
  • Туш для вій Chanel Le Volume Ultra-Noir de Chanel у відтінку: 90 Noir Khol
  • Верхнє покриття для вій Chanel Cils Scintillants Mascara Top Coat у відтінку: Jazzy Blue

Chanel-Summer-2015-Blue-Rhythm-de-Chanel-Blue-Notes-3


  • Прозорий блиск для губ, що надає обсяг Chanel Gloss Volume


  • Лак для нігтів Chanel Le Vernis в 2 кольорах: 665 Vibrato, 681 Fortissimo

Chanel-Summer-2015-Blue-Rhythm-de-Chanel-Blue-Notes-5


665 Vibrato, 681 Fortissimo


1IMG_2815

Chanel 116 Swing

Ну, а тепер перейду до першої своєї покупці з цієї колекції, розповім про тіні, які я купила під гіпнозом - не інакше.


Промо-фотографії дівчини були такими шикарними, що я вирішила, що хочу такі ж очі. І я навіть забула про те, що я "-так"- навряд чи зможу нафарбуватися, про те, що з синіми тінями легко перетворитися на продавщицю, а особливо, що мені, саме з таким макіяжем, просто навіть ходити нікуди.


Але, боже, що це був за синій! Глибокий, насичений як океан або сапфір з найдрібнішої блакитний пилком всередині… В цьому році синій став моєю особливою пристрастю, тому я купувала навіть не тіні, я купувала ще один об'єкт своєї синьої адикції.


Chanel 116 Swing



А головне тіні були з таким чарівним блиском, яке геть вибило у мене залишки розуму і я понесла ці сині тіні на касу...Chanel 116 Swing


Свотчи:

Chanel 116 Swing

Chanel 116 Swing


На свотче відтінок помітно відрізняється і це вже не той синій, що в упаковці, а швидше сіро-чорний з синім відливом і з великою кількістю дуже дрібних блакитних блискіток. Незвичайний і дуже красивий відтінок синього, насправді. Що хоч якось мене виправдовує.



Порівняльні свотчи Chanel 116 Swing і Tisse Jazz

Untitled-1


Є відчуття, що темні відтінки в четвірці Tisse Jazz 244 сильно нагадують однушки 116 і 118. Вони дійсно схожі, але … все-таки вони інші. Зокрема, синій в "-однушке"- більш насичений і "-чарівних"- блискіток в ньому набагато більше.



Коли принесла ці тіні додому, то я першим ділом засмутилася, тому що не розуміла, що мені з ними робити тепер. Але назад дороги не було, тому почала їх "-приручати"-.


Перший варіант вийшов спірним і трохи "-бруднуватий" ці тіні сильно порошать і "-нагрязнить"- з ними досить легко. Але до джинсовій куртці підійшов і з кошлатою зачіскою цілком гармоніював.


1IMG_3256



Другий варіант був спробою перетворити відверто вечірні і досить викликають тіні в носибельний денний макіяж.


Тут swing завдано сильної розтушовуванні, цілком собі комільфо вийшло, по результату тіні нагадали мені Nars Kamchatka такий денний припиленний сіро-синій відтінок сушеної лаванди.


P1440321



Ну, і третій варіант, той самий ефект, що ми бачимо на промо,
але в більш скромній варіації - з середньої ширини стрілками. Для більшої глибини синього кольору завдавала тіні на чорний олівець. Ну і для виділення складки використовувала бронзатор багатоцільового використання Soleil Tan de Chanel.


DSCF6820



P1440176


Ну, загалом, якось так.


Насправді, якщо добре подумати, краще б я схожий синій олівець від Urban Decay купила і малювала б собі точно такі ж стрілки або навіть як у дівчини з плаката на всі рухоме повіку стрілки б малювала. Тому що до UD у мене претензій по якості немає, а ось Chanel як-то не дуже обрадувала в цей раз і не стільки відтінком, а саме своєю якістю.


Порівняно з тими "-однушками"-, що у мене вже є, Swing помітно більш м'які і пухкі тіні. І саме в цьому відтінку вони швидко на мені зникають, що сумно.
Можливо, база вирішила б питання, але я хоч і провела тест-драйв різних баз під тіні, але користуватися ними так себе і не привчила. Але, повторюся, з іншими моно-тінями від Шанель таких проблем у мене ніколи не було.
Та і навіщо взагалі якісь "особливі підходи до тіням за чималі гроші, якщо ті ж олівці Urban Decay могли б триматися на мені як прибиті без всяких баз до того моменту, як я вирішила змити макіяж?


Загалом, я не дуже рада цій своєю необачною купівлі, але вирішила розповісти і показати.


Ось так, бувало йдеш за лаком для нігтів, а купуєш тіні. До речі, якби колекція прийшла до нас як годиться, у червні, а не у вересні, кількість моїх покупок було б значно більше. А то і синіх лаків я купила аж кілька нових, поки чекала на цю колекцію. Та інше вже не так актуально, тому що синій все ж набагато краще влітку...


Якщо б я жила в Америці, то швидше за все повернула ці тіні, бо там можна повертати косметику, а у нас чомусь немає… Купила б щось більш практичне і перевірене.


А у вас часто буває, що купуєте щось під впливом імпульсу, а потім турбуєтеся? Напишіть, щоб я не думала, що одна така 8)



Але поки що я дуже думаю над необхідністю синьою туші, підводки і лаку Fortissimo, ніяк не можу вирішити, наскільки вони мені всі потрібні. Тому що теж дуже красиво… 8)


Chanel-Blue-Rythm-Summer-2015-


Comments

Popular Posts