Маестро, туш!

Це ті туші для вій, що прямо зараз лежать у мене на столі. Еее… я не божевільна і у мене не 15 очей, просто якось так вийшло.


Може здатися, що я перепробувала всі туші, що продають у магазині, але це не так.




Перша туш з якої я почала знайомство з цим косметичним засобом була Bourjois Volume Glamour. Ця марка і цей бренд досі є моїм фаворитом в категорії тушею для вій. В моїй представленої колекції, половина тушею саме цього бренду. На мій превеликий імхо, поки жодному люксових бренду не вдалося зробити туш краще, ніж у цього "-середнячка"- )


Отже, дозвольте представити свій арсенал на поточний момент (зліва-направо):


1) Estee Lauder Projectionist (варіант gift) у мене їх 3 штуки накопичилися з різних подарункових наборів від цієї марки. Чесно кажучи, декоративна косметика цього бренду мене не вражає. Туш також вельми посередня.


2) Helena Rubinshtein Lash Queen Feline Black -туш по якій чомусь абсолютно все "пруться"- і в інтернеті та за його межами. У мене ж вона великих захоплення не викликала. Це одна з найдорожчих і популярних люксових тушею, з'явилася завдяки моєму цікавості до її мегапопулярності. Якщо порівнювати з еталонною для мене Вольюм Гламур від Буржуа, то Рубінштейн до неї не дотягує по водостійкості. Тобто якщо навіть з "звичайної" не водостійкою тушшю Буржуа я можу потрапити під дощ і можу бути впевнена, що вона "-не потече", а ось Хелена Рубінштейн такого вже не витримує.


3) Sisley Phito mascara Ultra facil, темно-коричнева, ще зовсім нова, буду пробувати влітку.


4) Новинка цієї зими, варіант моєї улюбленої Volume Glamour Ultra care, тільки для чутливих очей. В принципі схожа на свою прародительку і в цілому мене влаштовувала, але треба знову спробувати класичну, щоб остаточно визначитися.


Однак, взимку ця туш не витримувала випробування кліматом і размокала від мого дихання. В результаті всю зиму я проходила з відбитками власних вій під очима.


5)1001 cils - теж туш Буржуа і в цілому з тим же рівнем якості. Але мені не дуже сподобалася щіточка, я люблю більш кошлаті пензлика, а це якась ріденька.


6) Водостійка Volume Glamour, зараз знята з виробництва. В цілому нічим не відрізняється від класичної Вольюм Гламур.


7) Новинка весни 2011 - Bourjois Volume Glamour Max з чорним "-перлами"-. Я її ще не розпробувала, але якась вона сухувата на мій смак, чи що? Робить вії трохи жорсткими. Але зате навіть звичайна туш цієї марки може бути використана як водостійка, звичайною водою її точно не змити. Чекаю не дочекаюся дощу, хоча я впевнена, що як і моя улюблена класична Вольюм Гламур вона витримає навіть невелике підводне плавання.


Ще на фотографію не потрапили, у зв'язку з передчасною смертю Lancome Hypnose - це була одна з найгірших тушею в моїй колекції. Обсипалася, погано лягала, про дощ я взагалі мовчу.


І Буржуа Лайнер. Ніби як туш з підведенням 2 в 1, але я чомусь такого ефекту за нею не помітила. Зараз її по-моєму теж зняли з виробництва.


Висновки: В результаті багаторічних випробувань і тисяч витрачених гривень перемогла туш Bourjois Volume Glamour. Вона демонструє дивовижне сталість якості незалежно від того, де я її купувала: у господарських кіосках або мережевих магазинах Іркутська або Києви, в європейських Duty Free або навіть на Єлисейських полях в Парижі. Вона завжди відповідала моїм запитам і радувала своєю ціною.

Comments

Popular Posts