Свотчи всіх помад Dior Rouge Dior Matte Fall 2016

Свотчи всех помад Dior Rouge Dior Matte Fall 2016

Нарешті можу показати свотчи ВСІХ нових помад Dior і розповім, що я вже купила і які відтінки взяла на замітку. Покажу який відтінок з колекції особливо люблять китайці і тому купити його поки в наших магазинах практично неможливо, але я вірю і сподіваюся 8)


Почитати про колекцію Dior Rouge Dior Matte Fall 2016 і подивитися свотчи помад інших блогерів можна в моєму першому пості.
Чомусь в магазині, коли я бачу відразу стільки помад, мої очі розбігаються і мені виглядає, що



Extreme Matte Shades (екстремально-матові):

Чотири самі незвичайні помади, які живцем до нас навіть не привезли. Ну що ж поробиш, провінція. Хоча в одному з магазинів я застала всі помади в тестерах абсолютно недоторканими і ці чотири лімітовані помади спробувала на собі першим справою.


Ну що можу сказати, очікувано, синя і сіра помада виявилися зовсім не про мене. Вони вимагають ідеальної зовнішності з правильними рисами і обов'язково рівних білих зубів, особливо сіра помада несподівано сильно візуально желтит зуби.


207 Montaigne Matte (Limited Edition) — світло-сірий
602 Visionary Matte (Limited Edition) — насичений синій
789 Superstitious Matte — холодна рожева фуксія
962 Poison Matte — баклажан.


Свотчи всех помад Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, lipstick, swatches


Matte Finish (матові помади):

772 Classic Matte — холодний червоно-рожевий,
964 Ambitious Matte — червоно-ліловий,
787 Процвітаючими Matte рожевий,
897 Mysterious Matte ліловий,
652 Euphoric Matte — рожево-червоний,
771 Radiant Matte — червоно-жовтогарячий,
999 Matte — темно-червоний,
634 Strong Matte — оранжево-червоний.


Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, lipstick, swatches



З цієї серії я купила відразу дві помади - Dior 772 Classic Matte і Dior 897 Mysterious Matte, від жадібності і від того, що вони дуже гарні. Найближчим часом обозрею їх в окремих постах, а поки скажу, що це напевно одні з найбільш комфортних матових помад, що мені доводилося куштувати.
Не відмовилася б від 999 і 964 , але 999 я ніяк не можу зловити в магазинах, тому що його скуповують китайці, хоч ночуй у магазинах. Китайці взагалі любителі червоних помад, хоча з тих китайських жінок, що ходять по наших косметичних магазинах я ні разу не бачила ні одного в червоній помаді. Містика якась.


А 964 хоч і дуже гарний, але боюся, що буду носити її вкрай рідко. Тому поки що просто про неї думаю.


Dior 772 Classic Matte

Свотчи всех помад Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, 772 Classic Matte

Dior 772 Classic Matte


Dior 772 Classic Matte

Dior 772 Classic Matte



Dior 897 Mysterious Matte

Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, lipstick, swatches, Dior 897 Mysterious Matte

Dior 897 Mysterious Matte


Dior 897 Mysterious Matte

Dior 897 Mysterious Matte



Помади з сатиновим фінішем:

Natural Nudes (нюдовие відтінки):

— 060 Premiere,
— 263 Hasard,
— 458 Paris,
— 414 Saint Germain,
— 219 Rose Montaigne,
— 434 Promenade,
— 683 Rendezvous


Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, lipstick, swatches


Pretty Pinks (рожеві відтінки):

— 047 Miss,
— 277 Osee,
— 775 Darling,
— 678 Culte,
— 766 Rose Harpers,
— 663 Desir


Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, lipstick, swatches


Passionate Corals (коралові відтінки):

— 080 Red Smile,
— 028 Actrice,
— 520 Feel Good,
— 643 Stand Out,
— 365 New World,
— 343 Panarea,
— 642 Ready.


Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, lipstick, swatches


Legendary Reds (червоні відтінки):

999,
844 Trafalgar,
872 Victoire,
644 Sydney,
743 Rouge Zinnia


Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, lipstick, swatches



Мої фаворити цієї колекції:


Отже, резюмуємо, крім двох куплених мною помад Dior 772 Classic Matte і Dior 897 Mysterious Matte в моєму списку на купівлю поки цілих 4 помади: 999 матова, 743 Rouge Zinnia, 028 Actrice і 520 Feel Good. (з 999 все зрозуміло, культовий відтінок, 743 - шикарний малиново-червоний, який не буде желтить зуби, а дві останні дуже літні і неймовірно освіжають).



Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, lipstick, swatches


У мене так розбіглися очі, що поки у фаворитах і покупках помади досить-таки яскраві, хоча в колекції є кілька нейтральних відтінків, які мені теж дуже подобаються - 414 і 434 з нюдових і 365 343 з коралів.



Ну і я не могла не порівняти головну помаду колекції Dior Rouge під номером 999 з не менш культової помадою Chanel Rouge Allure Luminous Intense lip colour № 98 COROMANDEL, як найбільш близькою по відтінку з відомих мені помад. (на свотчах нижче вона посередині, між глянцевою і матовою 999).


Dior Rouge Dior Matte Fall 2016, lipstick, swatches

999 Classic, Chanel Coromondel, 999 Matt


А вам які помади з нової колекції Dior сподобалися або якісь можливо ви вже встигли купити або плануєте їх покупку?



Де купити і скільки коштує:

Помади Dior Rouge в онлайн-магазині "-Іль де Боте"- і в онлайн-магазині "Л'-Етуаль"- стоять — 1875 грн. з максимальною знижкою.


Еталонна червона помада Dior Rouge 999 Matte: 60 років історії "від кутюр"



Dior Rouge Dior 772 Classic Matte



Comments

Popular Posts