Різдвяне золото з помадою на губах Diorific 065 Golden

Я вітаю всіх читачів свого блогу з наступаючими святами і бажаю Вам щастя, любові і удачі. Нехай всі Ваші мрії найбільші і грандіозні і навіть найменші виконуються.


Я от хотіла, щоб у мене була золота помада і ось вона у мене тепер є! Помада Diorific 065 Golden з різдвяної колекції Dior Splendor Makeup Collection Christmas Holiday 2016-2017. Мій маленький б'юті-свято. 8)


У ці метушливі передсвяткові дні в моєму блозі більше просмотариваются пости з рецептами тортів, а чернетки за підсумками року, в тому числі і мій щорічний Chemezova Beauty Award-2016 чекають, коли я натисну кнопку "-Опублікувати", а я ось, все про помади і про помади.


Але як тут не розповісти і не показати? Тим більше, що це мій перший Diorific, раніше я якось обходила їх стороною. "-Золоті гантелі"- мене не приваблювали. Але після тріумфу оновлених помад Dior в моїй косметичці, я стала їх вірною прихильницею і навіть не очікувала, що зможу",- урвати"- цю золоту красуню. Ось і лак з позаминулого Різдва Diorific 995 Minuit нарешті знайшов новоявлену "-родичку"- 8)


Diorific 065 Golden


Річ, не те, щоб дуже потрібна в господарстві, але безумовно, досить цікава як б'юті-експерименту. Навіть більш цікава для мене, ніж сіра або фіолетові помади, хоча б тому, що більш застосовна до мого реального життя.


А значить, я можу розраховувати, що золота помада не стане одноразовою іграшкою за чималі гроші. Вже добре!


Diorific 065 Golden


Diorific 065 Golden


Diorific 065 Golden


Описнаие виробника:

Витончена і яскрава жіночність сконцентрована в помаді для розкішного макіяжу Diorific. Перлина колекції, притягальний золотий відтінок, буде однаково чарівно виглядати, якщо його нанести на всі губи або як акцент в середині губ.


Diorific 065 Golden


Крупним планом:

Diorific 065 Golden


Свотчи:

У помади напівпрозорий і напівматовий фініш золота делікатного холодного відтінку, вкраплення шиммерних частинок роблять фініш цієї помади дуже святковим, але не самоварним або надміру іскристим, як нещодавно досліджувана мною помада Mac Liquid Lurex.


Diorific 065 Golden


DSCF0093


На губах:

Як там було в описі? Буде однаково чарівно виглядати, якщо його нанести на всі губи. Хмм, спробуємо...


Як бачите, соло ця помада виглядає не дуже, т. к. не дає рівномірного покриття, бо не для того призначена. Ось, ще й плешивит. На голих губах виглядає це не дуже, на моїх, у всякому разі.


Але як хайлайтер на "галочці"- мені ця помада теж сподобалася, спробую ще в цьому напрямку з нею поекспериментувати. На мій погляд вона повинна добре виглядати не тільки в різдвяних макіяжу, але і у літніх.


Diorific 065 Golden


Ідеальною основою для золотий помади є матові помади, самий "правильний"-, задуманий самими Dior варіант-використання золотий помади поверх еталонної червоної помади Dior Rouge 999 Matt, ось він, на фото нижче, раз окремого поста про неї я ще не написала:


Dior Rouge 999 Matt,


А тепер покажу їх разом. Як бачите, в такому варіанті помада дає ефект легкої золотий патини поверх шару кольоровий помади, не змішуючись з нею і не перетворюючись у невразумитильную кашу.


На мій погляд, це дуже красиво і дуже по-новорічному. Схожого ефекту можна домогтися за допомогою пігментів, але у мене ніяк не виходило. Чи То руки не з того місця ростуть, то неправильні пігменти траплялися. А ще мої губи вони сушать, а помада, ні, не сушить.


Єдиний спірний момент для мене це класична помадна віддушка, що називається, "-бабусина помада"-. Все-таки, я люблю, щоб помади були або "-смачненькі"- або взагалі не мали смаку або запаху.


Diorific 065 Golden


Diorific 065 Golden


Кільцем від Oscar de la Renta хвастану, раз є прив
ід 8)


Diorific 065 Golden


Ну, і весь мій образ з цією помадою.


0P1680230


Де купити і скільки коштує:

Помаду випустили лімітованим тиражем і в наших магазинах сміли моментально.


Я купила її за попереднім записом, залишивши заявку на неї "своїм"- консультанту ще в жовтні. Зараз, вважаю, в звичайних магазинах її не знайти. Тепер хіба що тільки на ebay її можна пошукати. Бачила її там від 24 до 45 доларів без урахування доставки.


Ціна її в магазині була 3025 грн. без урахування знижки по карті в Іль де Боте.
UPD Несподівано помада Diorific 065 Golden з'явилася в інтернет-магазині Летуаль"- за 3000 грн. (без знижки по карті)


Diorific 065 Golden


Diorific 065 Golden


Еталонна червона помада Dior Rouge 999 Matte: 60 років історії "від кутюр"


Comments

Popular Posts