Це і Лю... Скраб і бальзам для губ Kiss Kiss від Tony Moly

Ну що ж, холоду наступають, а значить настав час мені до свого гігантського огляду бальзамів для губ додати огляд на новинки в моєму арсеналі по догляду за губами - розповім свою думку про скраб і бальзамі для губ від корейського бренду Тоні Молі (Tony Moly).



OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Упаковка у цих двох речей вельми приваблива і прямо така як треба для дівчаток. Упаковки - головна сильна сторона корейців. Можна навіть уявляти себе Сальвадором Далі, розставляючи ці губи на поличці у ванній. Скраб "-ховається"- в рожевих губках, бальзам-червоних. Це щоб ви не переплутали, якщо раптом у вас ці два засоби будуть стояти поряд.


З мінусів - діставати бальзам і скраб вам доведеться пальцем або лопаткою (в комплекті немає). Як я вже говорила. мені такий формат бальзамів не подобається, але заради краси доводиться терпіти.



Тепер про самих косметичних засобах:



Скраб для губ від Тоні Молі


обсяг продукту 9 гр.


Від виробника: Скраб для губ два-в-одному - видаляє мертві клітини шкіри і розгладжує губи, зволожуючи їх і пом'якшуючи. Усуває лущення і зменшує зморшки. Містить натуральні рослинні олії. Після застосування скрабу потрібно нанести на губи бальзам.


DSCF2736


Моя думка:


Скраб представляє з себе густий крем з досить великими абразивними частинками, яких не дуже багато. З-за того, що сам крем дуже густий, а частинки ось такі - великі і нечисленні - ефект від цього скрабу не дуже відчутний. Але він все ж є. Особливо, якщо масажувати скрабом губи по вологій шкірі і з допомогою спонжа-коньяку.


Губи після цього скрабу достатньо зволожені, але бальзам, дійсно зайвим не буде.


Свотчи скрабу на руці:


DSCF2740



Бальзам для губ


обсяг 7,2 гр


Від виробника:


Не жирний, не липкий бальзам для губ добре зволожує губи, "-замикаючи вологу в шкірі губ на замок"-, предотвразает поява зморшок і містить SPF15PA.


DSCF2750


Моя думка про бальзамі для губ:


Бальзам дуже приємний і дуже схожий і на смак і по консистенції на мед. Дійсно губи з ним не липкі і не занадто жирні, його досить зручно використовувати під помаду для попереднього зволоження.


Мінус, як я говорила, в тому, що в бальзам треба тикати пальцем і вже їм мазати губи. Ну і не впевнена, що вистачить мені цього бальзаму на холодні зими. Сумніваюся, тому що в ньому на мій погляд мало жиру, який і повинен захищати губи холоду, але може бути і зрясомневаюсь. Про це розповім, коли цей скраб і бальзам закінчаться.


Хочу ще спробувати колагенові патчі для губ цього ж бренду. Кажуть, вони просто чудодійні. Якщо пробували, розкажіть про свої враження.



Ціна за цю парочку скраб і бальзам 559 грн. Купувала я їх на ebay.com


В магазині "Пудра" бальзам варто 325 грн.


До речі, якщо зареєструєтесь на сайті кэшбэков - з усіх покупок на ebay зможете отримувати грошовий повернення в розмірі 2,4%. Про систему кэшбэков я розповідала окремо.


Comments

Popular Posts