Loccitane — 40 років! Спеціальний випуск AllureBox

Тягне мене в Прованс зі страшною силою, звичайно. Але навряд чи зможу їздити туди щоліта. Тому цього літа планую тільки писати про Провансі свої пости у своєму тревел-блозі.


А марка L'-occitane не дає забути мені про чарівних прованських ароматах. Ось і до свого сорокарічного ювілею марка випустила ювілейну коробочку зі своїми бестселерами у тревел-форматі. Тепер я можу поїхати з цими засобами куди завгодно і уявляти, що я … Провансі. Хіба це не чудово? 8)
P1130507


Ось це ароматне вміст коробочки від L'-occitane


P1130621


А тепер подробиці складу:


P1130633


Крем для рук "-Каріте"- L'-occitane:
P1130640

Абсолютний бестселер бренду в цій коробочці представлений двома примірниками мініатюр. Один крем в стандартній упаковці, другий - у ювілейній. Ювілейну відразу хочеться покласти під скло і через 60 років продати на ebay за дикі тищі як раритет. Але не буду 8) І крем за цей час зіпсується і я навряд чи дотримаю себе в руках, щоб не намазати руки цим кремом. 8)


Мигдальна олія для душа Amande L'-occitane

P1130646


Коли шкіра сохне мигдальне масло замість звичних гелів для душу - напевно, найкраще, що можна придумати в справі зволоження шкіри. Причому, іноді і подальше використання молочка для тіла стає не таким вже і обов'язковим процесом.



Відновлюючий шампунь "-Аромачоложи"- L'-occitane

P1130650


З побоюванням ставлюся до сульфатним шампуням, т. к. вони рідко мені підходять. Але не можу не відзначити зручний дорожній формат шампуню, який напевно я як-небудь візьму з собою в недовгу поїздку на вихідні. А вже потім розповім про свої враження про цей популярний засіб від марки.



Гель для душу і молочко для тіла "-Вербена"- L'-occitane

P1130655



P1130661


Обидва засоби з чудовим лимонно-трав'яним ароматом, від яких отримуєш задоволенням навіть в процесі їх застосування.



Мило "-Каріте"- L'-occitane

P1130664


Знаменитий мило, з чудовим натуральним мильним запахом сушащим шкіру рук складом. Відразу хочеться піти …в баню!
Провансальці взагалі знамениті миловари і мастаки цієї справи. У них взагалі мило продається скрізь і всюди, яких завгодно сортів і яких завгодно квітів.
Досить згадати мої головну фото поста про ринок в Апте, щоб зрозуміти, що я зовсім не брешу. От ви, приміром, де на наших ринках бачили такий багатий асортимент не чого-небудь, а звичайного кускового мила? Я ось немає.


Моя думка про коробочці:

Марка L'-occitane безумовно гарна і прекрасна своїми ароматами. Але коробочку я все-таки трохи полаявши. Все-таки хотілося б бачити в ювілейному складі щось більше, ніж крем для рк в ювілейній упаковці, адже всі інші мініатюри точно також можна придбати у фірмовому корнере, або взагалі отримати в подарунок за покупку.
Окрема подяка за подарунковий сертифікат на 1000 гривень, яку вклали в цю коробочку. Правда, це карта з "секретом"-, адже щоб отримати знижку в тисячу, треба чогось купити на три.
Мені точно не вистачило в цій коробочці чого-небудь ексклюзивного - їх маски, креми, сироватки для обличчя теж адже чарівні? Ну і мініатюра аромату, які у бренда теж є цій коробочці б явно не пошкодили.
Але це моя думка, а воно, як прийнято говорити, може відрізнятися від загального.



Де купити і скільки коштує:

Ціна коробочки: 900 грн.

Ця коробочка вийшла лімітованим тиражем і продавалася тільки в квітні
Сервіс випускає кілька коробочок на місяць — щомісяця випускає постійну AllureBox з мініатюрами та семплами люксової та аптечної косметики і також 1 раз на місяць виходить Glamourbag з повнорозмірними засобами з мас-маркету. Періодично ще трапляються тематичні ліміткі.
Всі коробочки виходять обмеженим тиражем, тому, щоб їх не пропускати і бути в курсі новин, рекомендую підписатися на розсилку на сайті сервісу, а ще краще на їх групи в соц.мережах.
Зареєструватися на сайті і оформляти коробочки
можна за цим посиланням.


P1130539

Comments

Popular Posts