Pevonia Botanica: салонний натуральний догляд за очима з Флориди

Pevonia Botanica - американська косметична марка, не настільки широко відома і популярна у широкої аудиторії. У Україні її хіба що можна знайти тільки в якихось дуже дорогих SPA-салонах, хоча, коштує ця косметика за кордоном досить демократично і є однієї з найпопулярніших в категорії "-натуральних косметичних засобів".


Сьогодні мій пост присвячений базової лінійці від Певонии Ботаніка по догляду за ніжною шкірою навколо очей.


Зацікавилася я цією маркою після низки захоплених відгуків у блогах та інформації про те, що цю марку люблять косметологи з світовим ім'ям. Загалом, пройти повз неї я просто не могла. Особливо, враховуючи вельми гуманні ціни на продукцію. І те, що це одна з небагатьох марок, у якої підтверджений натуральне якість. Вона дійсно, без силіконів, парабенів та інших шкідливих речей. Все чесно! Зацікавившись цим брендом, я перепробувала відразу кілька лінійок, що з їх догляду мені підійшло, щось захвату не викликав, як, наприклад, я абсолютно не зрозуміла бальзам для губ від Pevonia.


Марка випускає як великі салонні упаковки своєї продукції (і їх можна придбати, якщо що-то дуже сильно сподобалось), так і набори тестерів з вельми значними обсягами (крем і гель для повік по 15 мл, як в принципі будь люксовий крем для повік. Тільки люксовий крем буде коштувати як весь цей набір).


Щоб скласти об'єктивну думку, я купила відразу кілька різних наборів, точніше, я купила майже всі наявні у марки набори і можу сказати, що саме набір для очей сподобався мені більше за всіх.


Отже, вступна інформація: у мене чутливі очі. Ні, не так. У мене ДУЖЕ чутливі очі. А ще я ношу контактні лінзи. Тому вибір засобів по догляду за очима для мене особлива стаття. І пам'ятаючи про те, що ця зона лиця, в принципі, потребує підвищеної уваги і турботи, я перебуваю в перманентному пошуку кращих засобів для цього. Тому постійно пробую щось нове і намагаюся побачити якісь позитивні впливу від тих або інших косметичних засобів з особливою ретельністю.


Мене підкупила філософія марки, підкупила невелика ціна за значні обсяги тестерів, підкупили ось такі сети, загалом, так я стала володаркою цього чудового набору для очей і не шкодую про це.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Опис виробника та склад:


1) Певония Ботаніка засіб для зняття макіяжу з очей


  • Ніжний засіб не викликає подразнення
  • До складу входять екстракти огірка і арніка
  • Ретельно видаляє макіяж
  • Заспокоює, пом'якшує і освіжає шкіру
  • Підходить для чутливих очей і тих, хто носить контактні лінзи

2) Певония Ботаніка Сі Еволюційний гель для повік


  • Легкий гель для очей, що володіє високотехнологічним ефектом омолодження шкіри навколо очей
  • Дає можливість делікатного видалення втоми очей протягом дня
  • Містить Vitamin C, гіалуронову кислоту
  • Ефективно зменшує темні кола під очима, набряклість
  • Помітно відновлює шкіру навколо очей

3) Певония Ботаніка Еволюційний крем для повік
  • Насичений, нежирний, поживний і розгладжуючий крем
  • Містить трифазну гомогенізовану формулу
  • Робить шкіру навколо очей сяйво
  • Сквален, вітаміни А, Е і аскорбинат хітозану дбайливо доглядають за шкірою
  • Розгладжує тонкі лінії і зморшки
  • Дарує очам молодий і яскравий контур

DSCF9930

Текстура і відчуття від використання:


1) Певония Ботаніка засіб для зняття макіяжу з очей - безбарвна, прозора "-водичка"-, без натяку на масло або щось відмінне від водички по текстурі.


Дуже легко справляється з водорозчинним макіяжем, ніжно, делікатно і дуже чисто видаляє косметику. Особисто мені відчуття від використання саме цієї рідини подобаються набагато більше, ніж багато міцелярні води, в тому числі і хвалена Bioderma Sensibio. І за якістю видалення макіяжу, і тому, що на це витрачається менше часу, і тому, що очі не доводиться довго терти або виливати тонну змивки на ватний диск, щоб змити косметику. І ще тому, що змивка косметики з очей від Певонии - це не просто етап очищення, але і етап догляду за шкірою повік. Її навіть можна використовувати як компрес на очі, для зняття втоми і щоб освіжити погляд.


2) Певония Ботаніка Сі Еволюційний гель для повік


Легкий гель, абсолютно нежирний і липкий, без запаху. Як це часто буває з гелевими текстурами. На мій погляд, більше підходить для
ранкової застосування, хоча з кремом ніяких складнощів у мене не виникло.


Гель досить добре зволожує шкіру повік і прекрасно підійде досить молодий шкірі, можливо з першими віковими змінами, але ніяк не для зрілої.


3) Певония Ботаніка Еволюційний крем для повік


Маслянистий крем, найлегшій текстури. Добре лягає, швидко вбирається, не залишає жирних слідів і є хорошою основою під макіяж. Саме такого роду текстури кремів для повік я люблю, де немає неприємного "-силіконового"- відчуття під подушечками пальців, коли наносиш це крем. Коли немає цих численних "-блискіток"-, які обманним шляхом можуть змусити виглядати синці навколо очей візуально трохи світліше.

Дуже чесний крем, добротний і надійний. Однак, якихось надприродних антивікових результатів від нього не доводиться. Але, я взагалі поки сумніваюся, що якісь креми здатні робити такі дива. Якщо знаєте такі, напишіть мені в коментарях, раптом я чогось не знаю і мені треба терміново це спробувати. 8)


Ну і головне випробування - перевірку цих коштів моїми чутливими очима, всі ці засоби пройшли без будь-яких нарікань. А вже я в цьому питанні, мабуть, буду чутливіші нещасних піддослідних кроликів. Яких, до речі, марка Pevonia Botanica не мучить і не тестує на них свою косметику. Що безумовний "плюс"- в карму цього бренду. Так що, якщо у вас чутливі очі і вам складно підібрати косметику для очей від якої не було б алергії, подразнення, то дуже рекомендую звернути свій погляд на цю марку.


Свотчи (зліва крем праворуч гель)


DSCF8229


Загальна оцінка:


Я поки утримаюся від того, щоб ставити засоби для очей від Певонии на перше місце в своєму особистому рейтингу засобів по догляду за шкірою повік. Все ж хочу більшої об'єктивності, раптом знайду щось краще?


У мене вже пройшли випробування півтора десятка різних засобів для повік, про деякі я напишу окремо, деякі тільки ще хочу спробувати. Поки засобів для повік від Певонии тверда "-четвірка з плюсом"-. Тому що плюсів у них дуже багато.


DSCF9935


Де купити і скільки коштує:


Купувала я цей набір на Амазоні, посилання зараз просто лінь шукати, т. к. купувала через посередника, думаю, це мало кому буде цікаво, тому що магазин не доставляє в Росію безпосередньо.


Зараз косметики Pevonia можна придбати на їх офіційному сайті, там він коштує зараз $44. Але плюсом буде доставка в Росію, скільки це коштує і як вони відправляють до Україні, я не знаю, бо нічого не купувала поки там.


Так само їх можна купити в магазині Полуниця(strawberry), там все переведено на російську і доставка в Росію безкоштовно. Тут цей набір коштує 2 251 грн. І так, якщо зареєструєтеся в extrubux, то отримаєте додаткову знижку 6% у вигляді кешбека до себе на карту. Як це працює, читайте тут.

Comments

Popular Posts