Сама червона з усіх червоних помада Guerlain Rouge Parade 820

Зима і Новий рік-найкращий час, щоб приміряти на себе червону помаду. А вже якщо ця червона помада сама червона з усіх існуючих червоних помад, гріх відмовити собі в задоволенні не дістати таку в свою колекцію.



Ця помада вийшла в лімітованому виданні в рамках різдвяної колекції Guerlain Un Soir a l'opera ("-Вечір в опері") Різдво 2014/2015.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Я не прихильниця помад Guerlain багато в чому з-за їх безглуздого громіздкого футляра, та і ціна у неї кусюча, мало не сподобається або не підійде?


Я б і повз цієї помади пройшла повз, якщо б не начиталася захоплених оглядів цієї помади. І якщо про чорну Живанши з нинішнього Різдва я однозначно вирішила, що буду брати і заздалегідь записалася у консультанта ИДБ. На Герлен я заздалегідь не записувалася, тому, не дивно, що до того моменту як змогла побачити тестер цієї помади, в магазинах її вже й слід прохолов.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Я вже приготувалася замовляти Rouge Parade на ebay, як абсолютно несподівано знайшла її в одному з наших Летуаль. То чи не догледіли її якось, чи як, але сталося майже диво-я стала володаркою лімітованої помади без шуму, пилу і навіть з 40% знижкою по акції.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


І ось вона у мене! Тюбик - рівно такий же у лінійки Rouge G Guerlain тільки не в самоварно-золотому кольорі, а в червоному, в тон, що знаходиться в цій тубі помаді.


Помада утворює досить складну конструкцію, де кришка це ще і розкладне міні-дзеркальце. Абсолютно, на мій погляд, марне. Хоча, нафарбувати губи, дивлячись у нього, цілком реально. Можливо, для театральної сумочки ось така помада з дзеркалом цілком собі непоганий варіант. Залишилося мені тільки театральну сумочку придбати 8)


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Відтінок у помади просто розкішний, це той самий червоний, який вміє робити ваші зуби біліше, а обличчя свіже.


Нейтральний ягідно-червоний відтінок, який повинен підійти практично кожної! От, якщо раптом хочете спробувати червону помаду і не знаєте, що вибрати-даний відтінок можна було б назвати просто ідеальним. З усіх червоних відтінків помад в моїй колекції ближче всього до "-Параду"- виявилася Mac Riri Woo (Rubi Woo), але у тій матовий фініш. Помада Guerlain ж дає вологий вершковий фініш, за рахунок якого виглядає інакше ніж Riri Woo від Mac, тому "-двійниками"- я точно назвати не можу.


DSCF2305


Свотчи помади Guerlain Rouge Parade 820


Guerlain Rouge Parade 820

Swatches Guerlain Rouge Parade 820



1 DSCF2320


Технічні характеристики і загальні враження:


Текстура і комфортність помади Guerlain Rouge Parade 820 просто на висоті! Лягає рівно, рівномірно, не розтікається, доглядає за губами і дуже стійка - 4-5 годин цілком витримає. Я настільки в захваті, що тепер це мій помадний еталон.


Але, напевно найголовніше для мене властивість цієї помади - вона НЕ відбивається на зубах! Я не так часто ношу яскраві відтінки в основному як раз із-за боязні, що помада буде віддрукується на зубах і буде доставляти мені тим самим дискомфорт. Досить часто це зі мною трапляється. Тому я вже зареклася і перестала купувати "-жирненькі"- яскраві помади, щоб не конфузиться зайвий раз. Mac або Lip Tar були єдиними моїми "-друзями"-, або якщо щось інше, то значить не раставаться з дзеркалом і ватяними паличками.


Ось і на цю помаду Герлен в тестері дивилася з досить великою часткою скепсису. Масляниста текстура помади практично не залишала мені ніяких сумнівів, що є в цій помаді недолік, є. І що швидше за все, вона як раз віддрукується. Це не невагомі Dior Addict або Chanel.


Тестери, я як відомо, на губи не мажу, тому я якийсь час витратила на пошуки огляду цієї ліміткі, де мої сумніви б підтвердилися або були розвіяні. Але так і не знайшла, тому купувала помаду на страх і ризик. І знаєте, вона не тільки не відбивається на зубах, так ще й зовсім невагома на губах. Тому подвійно приємно, що цей мій страх і ризик окупилися. І тепер я отримую справжнє задоволення від того, що така у всіх сенсах бездоганна червона помада у мене є і я тепер з цікавістю поглядаю в сторону інших відтінків постійної лінійки G
uerlain Rouge G. З тюбиками їх я вже готова мириться 8)


Ціна і де придбати Guerlain Rouge Parade 820:


Повна її ціна в магазині-близько 2500 грн. Тепер вже її купити можна буде тільки на ebay, або обирати інший відтінок з цієї лінійки бренду 8)



Повний образ з помадою Guerlain Rouge Parade 820


Guerlain Rouge Parade 820


P1230936


Це останній мій б'юті-пост в цьому році, тому не втрачу можливості, щоб ще раз від душі привітати всіх з наступаючими святами!!! І спасибі, що заглядаєте в мій блог!


Попереду нас всіх на моєму сайті чекають б'юті підсумки 2014 року і вже друга за рахунком моя особиста щорічна премія Chemezova Beauty Award.


Не перемикайте канал і залишайтеся зі мною, попереду ще багато-багато цікавого! Підписуйтесь на мій блог ифолловьте мене в соціальних мережах, я завжди рада будь-якому спілкуванню. 8)

Comments

Popular Posts