Мої улюблені монотени від Nars — Gabon

Сьогодні покажу дуже красиві зимові тіні, які дуже добре підходять до сіро-зелених очей і для тих, хто не любить або не вміє робити складні макіяжі очей. Хоча хороші ці тіні і навесні і влітку, але раз колекція, в якій їх випустили, була зимова, то й тіні нехай будуть зимовими.


Купила ці тіні по весняній акції "-Летуаль"- з 40% знижкою.
Якщо ви роздумуєте, що зараз купити на 50% розпродажі в Летуаль, рекомендую до них придивитися. Тому що вони красиві і дуже приємні у використанні. Але про все по порядку.


Т. к. тіні я купила весною, то фотографії тіней на тлі нарцисів, а мене на тлі яблуневих квітів в кінці-те листопада, сподіваюся, вас не збентежать.
Я завжди намагаюся спочатку продукт як слід розкуштувати, а вже потім розповідати. Тому і відбувається у мене такий кругообіг квітів навколо одних і тих же тіней та інших баночок. 8)


Nars Gabon


Інформація від виробника:

Gabon тіні з колекції ЗИМА 2015. Тіні у вигляді дрібного пресованої пудри, блискуча текстура. Легко та рівномірно наносяться.


Лімітована колекція з трьох відтінків тіней представлена в новій високопигментированної формулою з райдужними частинками і новому дизайні упаковки.



Упаковка:

Власне, ось, зліва - стандартна упаковка монотеней Нарс чорна упаковка, чорна коробочка. Праворуч - лімітована - біло-червона коробочка з тисненим візерунком, повторюваним і на самій упаковці тіней, яка нічим окрім як розфарбуванням не відрізняється.


Nars Gabon


Nars Gabon


Плоска матова упаковка з прогумованого чорного пластику приємно лежить в руках. Кришечка відкривається трохи більше ніж на 90 градусів, всередині є дзеркало і прозорий вкладиш з логотипом.


Ніякої кисті або спонжика в упаковці не передбачено. Марка позиціонується як професійна, тому, мабуть, припускають, що у купили, вже є потрібні інструменти в наявності.


Історія покупки :)

Nars - марка знамените в першу чергу своїми рум'янами Оргазм, це їх бестселер, який вони випустили мабуть, у всіх можливих варіантах. Є ще кілька бестселерів, які обов'язково потрібно спробувати - і їх тональну базу і подвійні рум'яна, так і матові помади дуже хвалять. Але потрапивши в "-Мегу Біла Дача", де є "-Летуаль"-, я першим ділом твердо вирішила, що хочу нарсовские тіні.


Тому до стійки з тінями підійшла рішуче. Дуже хотіла Камчатку, але що дивно, консультант магазину мене відмовила, сказавши, що матові тіні марки складно тушуються і звернула мою увагу на цю лимитку. І хоч тестера на неї не було, я поклала ці тіні в кошик без роздумів. Тому що відтінки хакі мені дуже підходять, а такого красивого відтінку хакі я просто поки не зустрічала.


Але картинки краще тисячі слів, тому замовкаю і показую:



Свотчи тіней:

Nars Gabon


Тіні при розсіяному світлі


Nars Gabon


Тіні на сонце і расфокусе - бачите, які тут заховані діаманти! 8)


Nars Gabon


Вони ж на сонце, але вже ведуть себе набагато скромніше.


Свотчи на шкірі:

Повторюся, відтінок дуже красивий, складний, глибокий і багатогранний. Саме цього чекаєш від будь-яких монтеней. А тут все зійшлося.


База найчистішого сірого хакі прикрашена величезним числом дуже ніжних і благородних блискіток кольору білого золота. Прибери їх і будуть нудні тіні, зроби шімер трохи більше золотим або більш великим і тіні відразу стануть вульгарними.


Nars Gabon



Nars Gabon


Nars Gabon

Ну і наостанок наслоила на подушечку пальця, щоб показати який це насичений відтінок і за кольором і за текстурою.



Тіні на очах:

Nars Gabon


На верхньому фото - тільки Nars Gabon на всі рухоме повіку.


На нижньому додала в куточок ока Sysley Silver Touch і чорну туш Clarins Be Long Mascara.


Nars Gabon Nars Gabon



Повний образ:

Nars Gabon="600" height="338" >


Nars Gabon


Моя думка:

Дуже задоволена цією своєю покупкою і вважаю, що тіні Nars одні з найкращих за якістю. Принаймні до такої думки я прийшла після того як відчула на собі два відтінки бренду - Gabon і Galapagos (про які теж буде пост).


Мало того, що дуже красиві відтінки, які мало де зустрінеш. Так ще й якість цих тіней вище всяких похвал - шикарна цветоотдача, м'які тіні, але не порошать. Легко набираються на пензель, легко наносяться навіть дуже близько до війкового краю (що досить рідко зустрічаю) і легко тушуються, створюючи дуже рівномірне покриття.


Тримаються вони на мені навіть без бази весь день, практично не тускнея, правда блискітки все-таки трохи обсипаються під очі до кінця дня. Але мені це не здається такою вже великою проблемою. Загалом, я їх дуже полюбила і користуюся з удовольсвтием і досить часто. Бо такі вже вони безпроблемні і універсальні опинилися.
Моя оцінка 5 (відмінно)!


Nars Gabon



Де купити і скільки коштують:

В інтернет-магазині "-Летуаль"- прямо зараз одинички-Nars можна купити зі знижкою 50% - за 849 грн. (повна їх ціна-1699 грн.) Gabon на момент написання посту був в наявності.


Нагадую, що знижка в магазині зараз діє на все, на будь-яку косметику та парфумерію, встигайте скористатися. 8)

Comments

Popular Posts