Найкраще в моєму відході — освіжаючий спрей — майже сироватка Timeless

Якщо б я сьогодні складала рейтінг кращих, на мою думку, зволожуючих спреїв, термальних або квіткових вод, я б однозначно назвала кращим - нинішнього свого фаворита - спрей на основі гіалуронової кислоти Timeless HA with Matrixyl 3000 +Cucumber Extract.


До речі, цей спрей у мене вже фігурував в моєму осінньому Топ-5, але насправді, я його люблю настільки, що готова включити у всесезонний топ своїх улюблених косметичних засобів.



Як я вже писала, я ніде раніше не зустрічала відгуків на даний продукт, ні хороших, ні поганих. Та й сама натрапила на нього абсолютно випадково, на Амазоні. Зараз не скажу, для чого і чому я його вибрала. Але це була тоді одна з кращих моїх покупок.


DSCF7746


По суті це не просто якась там водичка, а легка версія самої цієї сироватки. Ефект від використання не порівнянний ні з одним з можливих водних спреїв.


Що обіцяє виробник:


Немає нічого простіше, ніж зволожити шкіру обличчя або тіла. У складі гіалуронова кислота-один з найсильніших зволожуючих інгредієнтів на сьогоднішній день. Вміщає в себе в 1000 разів більше води. Матриксил 3000 - головний інгредієнт в боротьбі зі зморшками використовується як альтернатива Ретин А (ретиноевоей кислоти), збільшує виробництво колагену в шкірі до 350%. Вітамін B5-потужний зволожувач, протизапальну і раноаживляющеий засіб.



Склад:


Water, Aloe Barbadensis, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Calcium Pantothenate, Matrixyl 3000, Cucumber Extract, Phenoxyethanol.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Моя думка:


Тільки захват і нічого більше. Краще розповім, коли і де я його застосовую.


Застосування особливо не відрізняється від того для чого ми використовуємо термальні, квіткові, виноградні і які-то може я ще забула, спреї для лиця. Це не самостійний продукт, це лише доповнення до щоденного догляду.


У кімнаті з пересушеним батареями опалення повітрям, у спекотний день, в машині, в літаку і навіть, коли я хворію і в мене починає дико сохнути шкіра - я рятуюся ось це чудо-штукою. Сонячні опіки, сюди ж запишіть. Гель алое вера - перше, що пропонують тайці для обпалених південним сонцем фарангів (тобто нас), ніяка сметана так не врятує і не допоможе як алое.


Особливо я цього спрею вдячна, знаєте в якісь моменти, коли хворію або коли лечу в літаку, у мене пересихає слизова носа, так що стає навіть боляче дихати. І ось досить бризнути на обличчя цей спрей, вдихнути ці чарівні крапельки, і стає набагато легше. Відчутно.


Після термальної води у мене іноді міг спостерігатися зворотний ефект, а ось спрей Timeless абсолютно не сушить. Власне, гіалуронова кислота в його складі, з успіхом застосовується навіть для зволоження слизової оболонки очей. А вже про користь алое, який є основою цього спрею, я напевно, навіть не буду розповідати.

Ну і природно, цей спрей застосовується при нанесенні (або після нанесення, кому як подобається) на особу незмивних масок або навіть кремів, в якості додаткового провідника. Ефект від використання кремів значно посилюється.


Або ж цей спрей можна використовувати просто для того, щоб освіжити обличчя, просто, тому, що цього хочеться.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Спрей не містить спирту, не викликає у мене ніякого роздратування. Ніякої плівки, ніяких негативних ефектів цей спрей на шкірі не залишає, макіяж теж не псує. Аромат дуже слабка, пахне радянським огірковим лосьйоном від прищів, наскільки я його можу пам'ятати.


Незважаючи на невеликий обсяг - витрачається спрей дуже економічно, навіть при щоденному використанні мені вистачає цієї пляшечки на кілька місяців.


Єдиний мінус, який можу відзначити-в першій версії цієї пляшечки, купленої мною майже два роки тому, був більш якісний розпилювач, який давав більш дрібні крапельки. У підсумку, я відкрутила старий розпилювач і привинчиваю тепер на нові бутилькі. Хоча, і на нових пляшечка цілком собі прийнятний розпилювач, просто минулий був на мій погляд, краще.



Об'єм: 120 мл


Ціна: $15,95


Посилання в офіційному інтернет-магазині: http://www.timelessha.com/hyaluronic-acid-w-matrixyl-3000-spray-4-oz/


Зараз, на жаль, продукт не доступний, але невдовзі його обіцяють повернути в продаж. До речі, зверніть увагу, що в магазині діє вигідна система знижок в залежності від кількості замовлених товарів (10% на два будь-яких товару, 20% на три товари і 30% на чотири товару).


Доставка
недешева, у мене тоді вийшло 28 доларів звичайною поштою на ось таку посилку. Якщо замовляєте з Америки через посередника, порахуйте, можливо, так вам буде вигідніше.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Comments

Popular Posts