Водостійкий олівець для очей Chanel 987 OR Blanc (лімітка Різдво 2014)

Ось і я спромоглася на більш детальну демонстрацію своїх різдвяних покупок. Сьогодні покажу на що здатний олівець для очей від Chanel лімітованою відтінку "-біле золото"- Or Blanc #987 Stylo Yeux Waterproof Eyeliner



DSCF1861


Опис Or Blanc #987 Stylo Yeux Waterproof Eyeliner:


Даний олівець вийшов у лімітованому варіанті в рамках різдвяної колекції Chanel Plumes Precieuses de Chanel.


Водостійкий, стійкий олівець з силіконовою високопигментированної формулою. Однак, нинішній лімітований олівець здався мені навіть більш м'яким і приємним у використанні. Він не розтягує повіку і лягає дуже рівно, без залисин.


Головне призначення цього олівець - хайлайтер, яким необхідно підсвічувати внутрішній куточок ока, або висвітлювати слизову нижньої повіки і надавати тим самим очам більш святкового вигляду.


Даний олівець ідеально поєднується з різдвяною лімітованої пудрою-хайлайтером від Chanel Camelia De Plumes


DSCF1878Упаковка:


Олівець представлений в стандартному для цього типу карандешей форматі "автомат"- з викручивающимся грифилем.


До речі, сама не знала, тому покажу, виявляється зворотний кінчик олівців Chanel викручується і служить точилкою для грифеля. Зручно.


Обсяг продукту - 0,3 гр.



Свотчи Or Blanc #987 Stylo Yeux Waterproof Eyeliner:


Or Blanc #987 Stylo Yeux Waterproof Eyeliner swatches

Or Blanc #987 Stylo Yeux Waterproof Eyeliner swatches


Відтінок олівця Or Blanc #987 Stylo Yeux Waterproof Eyeliner дуже красивий, казковий і зимовий - світло-золотистий на білій базі, як і належить бути відтінку званого "-Біле золото"-.


Хоч і зазначено, що олівець в ідеалі поєднується з хайлайтером з цієї ж колекції, але все ж таки, на мій погляд відтінок олівця більш насичений і більше золотистий, пудра все ж швидше платинова.


Ну, а тепер олівець у справі.


Свотчи в макіяжі при різному освітленні:


Or Blanc #987 Stylo Yeux Waterproof Eyeliner



P1220833


DSCF2097Для макіяжу очей використовувала:


1) олівець Chanel 987 OR Blanc - на слизову нижньої повіки


2) хайлайтер Chanel Camelia De Plumes на внутрішній куточок ока і на вилицю


3) кремові тіні Illusion D'-Ombre 92 DIAPASON


4) підведення 3-dot liner Clarins Black


5) туш Givenchy Couture Volume 1 Black Taffeta




Загальні враження і мій відгук на Chanel 987 OR Blanc:


Мені здається вийшло цілком святково і нарядно. По-всякому разі я дуже задоволена виходять результатами і рада, що даний олівець з'явився в моїй колекції. Подумую купити про запас ще один все-таки лімітка. А мені не кожен олівець підходить для нанесення його на слизову, в основному все закінчується роздратуванням очей. З олівцем Chanel такої проблеми у мене не виникло, та і тримається він в рази довше, ніж більш бюджетні аналоги, які я пробувала використовувати для висветленія слизової (Ів Роше, Іза Дора).


Це така незначна і начебто зовсім погана деталь, яка тим не менш, може зібрати весь образ воєдино і зробити святковий різдвяний макіяж таким, яким я його і задумувала - кришталевим і льдистим. Багато в чому це заслуга і освітлення, але в парі ці два товариша працюють в два рази краще. Таке у мене думка склалася. Пудру-хайлайтер покажу окремо, вона точно заслуговує.


Chanel Camelia De Plumes

Chanel Camelia De Plumes



Ціна і де придбати:


На оф.сайті Chanel олівець коштує $32


У нас поки простіше купувати їх в мережевих магазинах косметики.


Свій олівець я купувала в ИДБ за 1430 грн. без знижки (-25%)


Коли закінчаться в магазинах, якийсь час можна пробувати шукати їх на ebay.

Comments

Popular Posts