Різдвяна драма. Частина 1: олівець Chanel Christmas 2015 Rouge Noir 17

Легендарний відтінок Chanel Rouge Noir, якому в цьому році виповнилося 20 років, цієї зими отримав друге народження. Свого роду ця різдвяна колекція Шанель - ювілейне оспівування такого знаменитого і улюбленого жінками, вже не одного покоління, відтінку. Тепер це не просто лак для нігтів і помада, а ціла різдвяна колекція, де Rouge Noir - це і лак, і помада, і олівець і туш для вій. Могла я не купити легенду?


Ні, звичайно! Я купила весь Rouge Noir з цієї колекції, крім їх кремових тіней. Відтінок хоч і сподобалися мені і я впевнена, що це був явний фаворит у цій колекції, але я в цілому від кремових тіней Шанель них не в захваті. Тому змогла знайти їм більш якісну заміну і у себе в запасах та у магазині. Покажу двійників і вам.



Rouge Noir - це не просто чорно-червоний колір, це особлива філософія Шанель. Як їх відношення до червоної помади, наприклад.


Легендарний відтінок в олівці-кайяле? Хіба я могла пройти повз, навіть побоюючись, що бордовий олівець підкреслить почервоніння очей і враховуючи те, що вже присягнулася собі, що якщо і буду купувати собі олівці для очей, то швидше за все буду купувати олівці від Urban Decay.


Але, власне результат мого клятвопорушення перед вами, лежить у цій лакової коробочці з білими літерами 8)


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Олівець у дерев'яній оболонці, з фірмовою точилкою в комплекті.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Герой крупним планом.

DSCF7945


Грифель неймовірно м'який, жирний. Абсолютно не дряпає шкіру повік і легко наноситься на слизову. Чудово тушуется і може бути основною під тіні.


Але ось нестійкий він абсолютно, так і норовить зникнути, розчинитися, залишивши після себе лише натяк на колишній колір. Вже через 2-3 години моя слизова його "-з'їдає"-, а на самому віці залишається легкий серпанок...
До Urban Decay я думала, то це в принципі, властивість всіх жирний кайялов, але тепер, я впевнена, що це не так. Олівець може бути жирним і стійким одночасно. Ось це дуже шкода...


Свотчи олівця:

DSCF7951


Практично чорний, але все ж темно-бордовий олівець виглядає дуже незвично і навіть трохи зухвало. Але я ризикнула, тим більше в моїй колекції такого відтінку поки не було, більше все-таки фіолетових і фиолетовоподобних.




Порівняльні свотчи кремових тіней:

Відразу покажу порівняльні свотчи тих самих кремових тіней Chanel 857 Rouge Noir. Як я вже згадала, я не поділяю захоплення з приводу кремових тней Шанель, в першу чергу, через їх якості. Лягають і виглядають вони чудово, але не тримаються на мені й пари годин.
Але головне, в моїх стратегічних запасах косметики знайшовся двійник - мінеральні розсипчасті тіні від покійної вже американської фірми Lumiere cosmetics, якими я дуже задоволена.


На всякий випадок зайшла в магазин Inglot і там виявився пігмент-двійник, у відтінку 181. Так що, якщо б у мене не було мінеральних тіней, я б краще купила собі Инглотовский пігмент.


Untitled-3


А в цілому всі три відтінки неймовірно схожі, відмінності між ними мінімальні, хіба що кількість і кольору шиммера дещо різняться. У Инглоте побільше золотистих іскорок, в Люмьере - присутні сині


IMG_7362




На очах:

1DSCF8036


1DSCF8041


1DSCF8034


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Загальні враження:

Драматично, незвично і дуже легендарно.


Різдвяна колекція Chanel спочатку не викликала у мене ажитації і метеоритовой істерії як було з Guerlain. Але, тим не менш, я купила собі більшу частину цієї колекції - починаючи від помади, закінчуючи тушшю, яку теж приміряю з однойменною олівцем, як тільки у нас припиняться снігопади і буде достатньо світла для фотографій.


Вже не знаю чому, але мені здалося дивним, що відразу кілька косметичних продуктів в колекції мають схожий відтінок у своїй основі. Загалом-то, це мене втішає і підбадьорили найбільше. Все-таки слабка стоqкость - не те, що
хочеш отримати в олівці для очей, нехай і такого легендарного відтінку як Rouge Noir.

Comments

Popular Posts