Спеціально для волосся AllureBox Bonding

Спеціалізована коробочка для волосся Schwarzkopf із засобами для популярної салонної процедури Bonding для забарвлених і пошкоджених волосся.



OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Найбільше в цій коробочці мені сподобалося як упаковані мініатюри - для кожної тут виділена окрема комірка, все чітко і по справі. В коробочку увійшли чотири косметичні засоби. Два - шампунь і бальзам з категорії Bonding Fibreplex, два - шампунь і маска Fibre Force - бессульфатние, для людей на зразок мене, які не дружать з сульфатами. І бонусом кругла гребінець дуже схожа на Tangle Teezer, тільки без захисної для зубчиків кришечки.


Уходовие кошти з цієї коробочки я вже мала можливість спробувати з іншим б'юті-боксів, так що ніяких сюрпризів і відкриттів у цьому сенсі у мене не було. Я вже наперед знаю, що професійна косметика для волосся мені не підходить, ну не люблять у мене волосся дорогу косметику, що я можу з цим вдіяти?
Але про кошти з коробочки розповім, раз вона в мене є, чому б не розповісти?


А якщо ви пробували або регулярно користуєтеся косметикою Schwarzkof для волосся, особливо якщо змогли оцінити модну нині процедуру по відновленню волосся Bonding, розкажіть в коментарях про свої враження?


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Маска-догляд FIBREPLEX N°3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ Цей продукт для підтримки високої якості волосся між візитами в салон. Забезпечує чудове стан волосся, захищає від механічних пошкоджень і готує волосся до подальших експериментів з кольором. Підтримує укріплене стан волосся, створює нові зв'язки в структурі волосся, стабілізує і підтримує рівень pH, блокує колірні пігменти в кортексе, зберігаючи колір. ЗАСТОСУВАННЯ Використовувати 2 рази в тиждень. Час витримки - 5 хвилин. Змити після застосування


Ціна: 1 500 руб / 100 мл



Шампунь FIBREPLEX

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ Шампунь створений спеціально для посилення ефекту всього комплексу FIBREPLEX. Делікатно очищає шкіру і волосся після технічних салонних процедур, допомагає нейтралізувати залишкові процеси хімічних реакцій. Містить технологію Fibre Bond 4.5, яка створює нові зв'язки в фибрах кортекса і підсилює їх міцність. Знижує pH в кортексе, що призводить до його стиснення та блокування колірних пігментів. Надає волоссю здоровий блиск.


Ціна: 750 руб / 200 мл



Щітка для волосся

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Щітка була у вигляді бонусу, про неї навіть у книжечці нічого не написали. Але неозброєним оком видно, що щітка створювалася під натхненням від популярного Tangle Teezer, точніше його міні-версії для сумки, я якось давно її обозревала. А тепер купила собі ще одну, під час акції в Летуаль


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


І хоча форма і зовнішній вигляд щітки Шварцкопф ідентичний Тэнглу, але самі зубчики у неї більш тверді. Напевно користуватися можна, але Тэнгл Тизер мені вона навряд чи заменитю


Бессульфатний шампунь BC Fibre Force Fortifying

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ Делікатно очищає і відновлює ослаблені, ушкоджені волосся. Завдяки запатентованій технології BOND CONNECTOR відновлює внутрішні зв'язки в матриксі волосу
Ціна: 750 руб / 200 мл


Склад:


На цьому моменті я не дуже зрозуміла, чому шампунь названий бесульфатним, бо в його складі бачу Olefin Sulfonate, так що, або в книжечці помилилися, або я щось недостатньо розуміють.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Відновлююча маска BC Fibre Force Fortifying

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ Насичена відновлююча маска глибоко проникає всередину пошкодженого волосся і наповнює волосяний матрикс кератином, зміцнює і додає блиск.


Ціна: 1 250 руб / 150 мл



Сервіс випускає кілька коробочок на місяць — щомісяця випускає постійну AllureBox з мініатюрами та семплами люксової та аптечної косметики і також 1 раз на місяць виходить Glamourbag з повнорозмірними засобами з мас-маркету.
Періодично ще трапляються тематичні лімітовані коробочки.


Всі коробочки виходять обмеженим тиражем, тому, щоб їх не пропускати і бути в курсі новин, рекомендую підписатися на розсилку на сайті сервісу, а ще краще на їх групи в
соц.мережах.
Зареєструватися на сайті і оформляти коробочки можна за цим посиланням

Comments

Popular Posts