Кремові румяна Guerlain Meteorites bubble blush 02 Cherry

Бувають ліміткі за якими не шикуються черги, не влаштовуються битви, які настільки виявляються нікому не цікаві, що магазини готові роздавати їх просто так.


Сьогодні мова піде про такому випадку - про весняних рум'янах Guerlain Meteorites bubble blush 02 Cherry з колекції Guerlain Meteorites Blossom Collection for Spring 2014. Що з ними не так і чому їх не захотіли купувати, спробуємо розібратися. Ну і заодно покажу ці рум'яна …в ролі помади. Як вам такий поворот?


Мені ці рум'яна дісталися в подарунок, поряд з кількома пробниками від Guerlain за придбання лімітованих різдвяних метеоритів (ось там була битва, битва так!). Я трохи здивувалася, але зраділа. Чого ж не зрадіти такою гарною штучці, яка сама коштувала близько двох тисяч гривень? Відразу обмовлюся, з термінами у них все нормально, на моїх ось пишуть, що вони до червня 2018 року.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Взагалі, ці рум'яна і та весняна колекція у Guerlain, на мій погляд, ознаменувала весь подальший їх вектор бренду бік",- легких"- упаковок і молодіжного дизайну.


Саме тоді намітився поворот у бік нинішніх помад в пластикових упаковках і всіх цих "-перше лаків"- і "-перше помад"-, які ми побачили цієї весни.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Упаковка рум'ян Guerlain Meteorites bubble blush 02 Cherry більше схожа на бюджетну, можливо навіть корейську косметику. Легкий, білий пластик, навіть простуватий, я так скажу. Ергономічність упаковки без будь-яких технічних наворотів і цілком однозначний і не надто унікальний відтінок рум'ян.


Жодних складнощів, вензелів, золота, всього того, з чим у першу чергу ми звикли асоціювати марку Guerlain.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Рум'яна, ніби кулька морозива, щільно "-вставлені"- пластикове підстава. Для використання їх не потрібно викручувати, видавлювати або проводити якісь хитрі маніпуляції. Відкрутив кришечку і будь ласка, користуйся.


DSCF7686


В рамках тієї колекції вийшли два відтінку. 01 Pink і дістався мені 02 Cherry. Обсяг продукту - 4 грами.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Ну, а тут, ці ж рум'яна, після використання.


Тут явно видно їх текстура - кремово-муссовая, дуже ніжна, ніби вершкове морозиво. Ну і ще тут видно, що у кого-то явно порушена координація, інакше як пояснити, чому я затикала різьбленням від кришечки всі рум'яна?


DSCF2494


Свотчи:

Дуже яскрава, насичена фуксія з блакитним подтоном.


DSCF2460


Порівняльні свотчи з максимально схожими відтінками в моїй колекції.


Перший - Chanel Le Blush Creme 65 Affinite, другий - Givenchy Blush Memoire De Forme Rose Extravagant і третій - герой поста Guerlain Meteorites bubble blush 02 Cherry.


DSCF2472


Всі ці відтінки - в растушеванном вигляді.


DSCF2501


Таким чином Живенши виявив значну схожість з Герлен. Хоча спочатку навіть і не скажеш, що вони ідентичні.



Ну і герой поста на щоках.


Наношу зазвичай пальцями і растушевиваю бьютиблендером. Не назву покриття ідеальним, т. к. рум'яна явно "-пятнят"-, але і щока моя не зразок гладкості, рум'ян є за що "зачепитися"-. До речі, рум'яна Живанши мають рівно тими ж недоліками, я навіть думаю, може це витрати відтінку? не може ж бути, щоб два різних бренду, в двох різних текстурах виглядали і поводилися абсолютно однаково?
Не скажу, що сам відтінок мені добре підходить, мені здається, мій рум'янець все ж з ним виглядає дещо болісно. Може бути тому ці рум'яна не розхапали як гарячі пиріжки?


DSCF1219


Зате давненько я хотіла собі таку матову помаду, але побоювалася, що ми подружимося. Пам'ятаючи про те, як добре в ролі помади у мене виступали також кремові рум'яна Chanel Affinite, я вирішила спробувати і Герлен нанести на губи. Вийшло ось так:


DSCF1210


DSCF1207


Матовий фініш і сам відтінок мені сподобалися, але ось на смак ці рум'яна виявилися гіркими. В ній добре на весілля йти, кричати "-Гірко!"- можна щиро і без нагадувань тамади 8)


і рум'яна на щоках і губах одночасно


1P1530144


Але взагалі, я так і не зрозуміла, чому ці рум'яна так довго залежалися в стоках магазинів, що їх не змогли продати навіть з 50% знижкою. А в звичайно підсумку, в двох мережах "-Рів гош", і в "-Іль де Боте"- ці рум'яна роздавали як подарунок за покупку всю минулу осінь.


Вони ж цілком пристойні за якістю не гірше кремових рум'яна Chanel або Dior, якими я користувалася. Знову ж таки пахнуть фіалками, від яких, я знаю, добра половина метеоритових фанатиків тягнеться і заради нього тільки скуповує всі ці банки.
Трохи б більше я зраділа, якби мені дістався відтінок 01, але дарованому коню, як говориться. До речі, не пам'ятаю, чому, я не стала їх купувати під час виходу цієї колекції. Комусь же він напевно підходить! Можливо, якраз збентежило, що вони якось занадто дешево виглядають для своєї ціни. Поки мені складно зрозуміти логіку такої кардинальної зміни стилю бренду, який все більше виглядає так ніби економить на дизайнера. (Або у того всі сили і натхнення пішли на минуле Різдво, а на наступні запуски сил не залишилося)))


Єдине, що можу припустити, що у зв'язку з великими залишками цих рум'ян, що мав місце неправильний розрахунок і їх наштампували сильно більше, ніж знайшлося бажаючих їх придбати в розумні терміни актуальності колекції. Власне, те, що ті ж різдвяні метеорити багатьом не вистачило тієї ж категорії помилок маркетологів, неправильності розрахунку попиту.


Але щось я пускаюся в якісь непотрібні заумствования. Б'юті-блог ж все-таки


Моя оцінка цих рум'ян: 4



Фінальний образ. Орхідея за моєю спиною розквітла прямо під стати сьогоднішнього розглядаємого і образ вийшов трохи японською. 8)


1P1530183

Comments

Popular Posts