Яскрава і недоступна — помада Dior Addict Extreme — 575 Wonderland

Dior Addict Extreme  575 Wonderland

Продовжую свій жовтневий помадопад у своєму б'юті-блозі.


На цей раз, ще одна, знята з продажу, але дуже красива помада - Dior Addict Extreme - 575 Wonderland в моєму блозі. Дуже шкодую, що купила тільки одну помаду з серії Extreme, але хто ж знав, що на думці у цих виробників, коли вони прибирають з продажу відмінні за всіма характеристиками косметичні продукти, не пропонуючи нам нічого взамін? Хоча кілька відтінків цієї помади я ще знайшла в інтернет-магазинах.



Від виробника:

Сяючий колір, стійкість і блиск. Модна губна помада Dior Addict придбала нову варіацію - Extreme з її сяючими кольорами, ідеально стійкою текстурою з ефектом вологих губ і сміливим, витонченим стилем Dior.


В основі нової м'якої, чуттєвої текстури - 4 спеціальних різновиди воску направленої дії, які забезпечують бездоганну стійкість, комфорт, блиск і ідеальне покриття. Губна помада Dior Addict Extreme представлена в 12 чистих яскравих відтінках-від натуральних до зухвало зухвалих, передавальних всі межі елегантності Dior.


Dior Addict Extreme  575 Wonderland



Упаковка Dior Addict Extreme:

Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Dior Addict Extreme Lipstick Lasting Lipcolor Radiant Shine 575 Wonderland має ту ж саму за форматом упаковку з вигравіруваним на ній логотипом, як і у звичайних помад-Аддиктов, тільки в даному випадку вона чорного кольору.


Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Відтінок і текстуру Dior Addict Extreme - 575 Wonderland

Лімітований відтінок яскраво-рожевою фуксії з напівпрозорої вершковою текстурою, завдяки цьому поєднанню і містяться непомітних оку світловідбиваючим частинкам, помада не виглядає занадто простий і плоскою. Та й сам відтінок такого рівня благородства рожевого ще пошукати.


В залежності від освітлення відтінок трохи хамелеонит, в чому можна пересвідчитись на фото нижче.


Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Свотчи Dior Addict Extreme - 575 Wonderland:

Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Свотчи Dior Addict Extreme - 575 Wonderland:

Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Повний образDior Addict Extreme - 575 Wonderland:

Dior Addict Extreme  575 Wonderland


Dior Addict Extreme  575 Wonderland



Мій відгук на помаду для губ Dior Addict Extreme - 575 Wonderland

Ця помада пролежала у мене більше року, перш ніж я почала писати про неї огляд. Зі мною так буває, зараз намагаюся боротися з цим своїм б'юті-блогерским недоліком і не накопичувати "-борги", які зараз посилено роздаю (не викидати ж вже відзняті фотографії?)


Для мене це виключно річний колір і річна помада, так що мені, для об'єктивності і свотчей довелося чекати настання нового літнього сезону. Мені і в голову не могло прийти, що Dior захоче зняти всю цю лінійку з продажу і тепер вже мій відгук втратить всіляку актуальність і сенс, я б не відмовилася ще від однієї якої-небудь Екстремально-Аддиктовской помади від Діор. Ан, немає. Хто встиг, той і скупив… Ще один мені урок за мою нерозторопність і недалекоглядність.


А адже помада, та й взагалі вся лінійка досить непогана. У ній все як я люблю - поєднується легка напівпрозора текстура і стійкість, якої, на жаль позбавлені звичайні Аддикти. Помада не розтікається, але в складочки губ трохи затікає і недоліки може підкреслювати, за рахунок чого виглядає на губах не зовсім рівномірно. Тому для мене це її властивість ще один привід носити її тільки в теплу пору року. І привід поставити їй мінус у фінальній оцінці.


Треба ж якось переконати себе і громадськість у тому, що помада взагалі-то так собі і нічого страшного, що більше її не купити. А я поки приб
еру її в свої помадні засіки до наступного літа і буду сподіватися, що Dior знову захоче випускати стійкі помади Addict, вже дуже добре це у них виходить. 8)


Моя оцінка: 5

Де купити і скільки коштує:

І хоча в наших магазинах цю помаду, на жаль, не знайти, кілька відтінків помади Dior Addict Extreme Lipstick Lasting Lipcolor Radiant Shine я знайшла на "Полуниці" , там ці помади стоять 2447 грн.


І, якщо ви ще жодного разу не робили замовлення на Strawberrynet.com (або "Полуниці") вам може знадобитися промокод NEW80 на знижку в 1000 руб, при покупці на 8 тис. Доставка безкоштовна


Dior Addict Extreme  575 Wonderland

Comments

Popular Posts