Чарівне перетворення відбулося: як зі своїх ніжок синьою курки я роблю ніжки трепетною газелі

Прийнято вважати, що найкращий засіб для боротьби з весняною блідістю і синюшністю шкіри - тільки автозагар, та солярії. Я раніше теж так вважала. Але, виявляється, є спосіб краще. І цей спосіб отримання засмаги працює набагато швидше і коштує набагато дешевше, ніж два тижні на якому-небудь Середземноморському курорті. Результати - всередині поста.



Про те, що солярії це дуже шкідливо, я переконалася на своєму досвіді, пересушив шкіру і здобувши на той момент неприродний загар курки-гриль і пігментні плями в навантаження. Так я прийшла до повної відмови від солярію кілька років тому і всім раджу це зробити.


З автозасмагою теж поки ніяк не змогла подружитися, по-перше я не люблю всяких танців з бубном, а без них мені ніяк не вдавалося досягти рівного покриття. А ходити синім куркою прикидивающейся леопардой, на мій погляд, навіть гірше, ніж просто ходити блідою куркою. Ну, а головне, всі попадаються мені автозагар смердять трохи менше ніж огидно. Не гірше, ніж тайський фрукт дуріан, який не можна нікуди приносити, проносити і заносити.


Загалом, до недавніх пір з усієї цієї курячої темою я боролася лише шляхом отримання засмаги, але на це треба час і погоди. Але, якщо я як в цьому році, позбавила себе традиційного весняного тропічного відпочинку, доводиться сподіватися лише на місцеве сонце. А воно у нас поки не особливо розташовує до загарам, вже 12 травня, а у нас по ночах сніг йде. Хіба, що моржам можна пляжний сезон відкривати.


Та і в цілому, я зараз намагаюся спеціально не засмагати, а навіть навпаки вдарилась в активну сонцезахист, про яку розповім окремо, тому що це важливо знати.


А адже є люди, яким засмага протипоказаний або їх шкіра не піддається загару взагалі. Тому я думаю мій сьогоднішній пост буде цікавий багатьом бледнотелим громадянам.


Таке було довгий передмову, а тепер нарешті, представляю вашій увазі винуватця всього цього торжества і словоблуддя:


TERRACOTTA JAMBES DE GAZELLE


Що це таке, опис виробника:


Відкрийте для себе блаженне, повітряне чари нового засобу TERRACOTTA JAMBES DE GAZELLE (переклад. як "-ніжки газелі"-)- освіжаючої тональної димки для ніг, яка миттєво відтворює на шкірі ефект рівномірного, природного засмаги і створює відчуття бадьорості і легкості. Подаруйте собі трохи сонця і свіжості!


Моментальний ефект засмаги: втілення теплого дотику пудри TERRACOTTA універсальний відтінок бронзирующего спрею для ніг миттєво опромінює шкіру сонячним сяйвом або підкреслює красу натурального загару.


-- Екстракт апельсина, відомого своїми тонізуючими і дренажними властивостями, дає відчуття свіжості.

-- Комплекс Tan Booster ефективний компонент вдома Guerlain, виділений з плодів ріжкового дерева - посилює і подовжує засмага, стимулюючи виробництво меланіну в шкірі.


-- Екзотичний аромат квітки тіарі.


Як використовувати: Для ідеально рівного результату розподіліть засіб рукою, легкими масажними рухами. Після використання вимийте руки з милом і дочекайтеся, щоб засіб на шкірі слід висохло перед тим, як одягнутися. Увечері просто змийте його водою з милом. Засіб не мажеться і не залишає слідів на одязі.


Спрей TERRACOTTA JAMBES DE GAZELLE не містить сонячних фільтрів або агентів автозагара і не замінює засоби захисту від сонця.



Упаковка:


Засіб упаковано в бутель з товстого скла з розпилювачем. Кришечка зроблена під дерево, так і в цілому штуковина виглядає не гірше будь-якого парфуму. Солідно і грунтовно.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Мої враження:


TERRACOTTA JAMBES DE GAZELLE Бронзирующий спрей для ніг, вийшов на ринок в 2011 році.


Варто пам'ятати, що "Ніжки Газелі"- у Герлен - це сезонний продукт, як і вся колекція "-Теракота"- і продаються переважно тільки в літній період. Хоча, у нас в провінціях, я бачила залишки цього кошти і взимку. Але з іншого боку, за словами консультанта в магазині, саме "-Ніжки Газелі"- розхапують із цієї серії швидше всього. Ті, хто знають, звичайно.


Відразу ще скажу, не дивлячись на назву, ций засіб можна використовувати не тільки на ноги, але і на все тіло. Цілком собі воно для цього підходить, ніяких перешкод до цього я для себе не виявила. Бачила на ютуб я блогера, який і на обличчя цей спрей завдавав і не скаржився. Хоча для лиця у Герлен передбачені спеціальні краплі.


>Але як-то загорелость мого обличчя мене не особливо хвилює, колір обличчя набагато простіше регулювати більш темними тональними кремами й пудрами. Колір моїх ніг на початку літа, мене хвилює більше. Особливо, коли носити панчохи-колготки вже жарко. Тонка шкіра, через яку просвічуються судини моя проблема повсюдна, на ногах у тому числі. Як мінімум, для маскування косметичних недоліків мені "-Ніжки газелі"- просто необхідні. Ну і чи треба говорити, що засмаглі ноги виглядають набагато стрункішою. Загалом-то, багато хто тільки заради цього проводять довгі години на сонці.


Те, що робить цей спрей з моїми руками-ногами мені дуже подобається. Подобається набагато більше, ніж годинами лежати під палючим сонцем. Ну і на виході набагато безпечніше. Результат виглядає дуже природно, натурально без якихось особливих підготовок у вигляді інтенсивного скрабування шкіри і т. п.


Сам засіб схоже за текстурою густий кава, без натяку на шімер або блискітки. Користуватися ним легко і приємно. Квіти тіари пахнуть набагато смачніше, ніж середньостатистичні автозагар.


Засмага сходить від "-Ніжок Газелі"- непомітно, акуратно. Незважаючи на те, що виробник написав, що змити його можна тим же ввечері, у мене цей номер не пройшов. Два-три-чотири дні моя піддослідна нога все ще відрізнялася кольором від тієї, що не піддавалася цим б'юті-експериментів. Засмага піддослідної ноги лише потихеньку бліднув, не заподіюючи мені ніяких естетичних незручностей начебто леопардових плям, що у мене часто виходило при використанні класичних автозагаров, коли їх пігмент начиналменя залишати.



Ну і нарешті, красномовні свотчи ефекту і результату від використання "-Ніжок Газелі"- на моїх руках і ногах:


Майте на увазі, що інтенсивність засмаги за допомогою TERRACOTTA JAMBES DE GAZELLE можна регулювати.


На руках різниця не дуже помітна, тому що завдала один шар кошти. Але, тим не менше, все одно видно, що ліва рука стала виглядати більш кавововою:

TERRACOTTA JAMBES DE GAZELLE


P1120828


Але на ногах різниця вийшла вражаюча. На мій погляд такий загар виглядає дуже природно і його можна називати красивим. Від мого натурального загару це точно не відрізняється. Я задоволена отриманим результатом.


TERRACOTTA JAMBES DE GAZELLE


А тепер витрати виробництва.


Виробник стверджує, що засіб не залишає слідів на одязі. Проведемо експеримент з білим ватним диском. Десь через півгодини після нанесення, коли засіб гарантовано висохло мені все ж вдалося забруднити ватний диск, хоча зізнаюся терла я їм пофарбовану ногу досить сильно. Можливо, варто почекати з експериментом довше.


OLYMPUS DIGITAL CAMERAАле навіть у порівнянні з тими автозасмагою, що мені траплялися, фарбування це мінімально. Можна навіть сказати, що його взагалі немає. Але на всяк випадок, любителям білого одягу варто бути уважним. Мало. Білих плям від натирання ноги ватним диском не утворилося, що величезний плюс. Стерти "-Теракоту"- з шкіри не так-то й просто.


Як видно по нижньому фото, руку, яка завдавала засіб це самий засіб досить помітно забарвило. Хоча я її вимила з милом відразу після нанесення засобу на одну ногу. Може бути все-таки треба наносити його в рукавичках або обома руками, щоб різниці не було видно, поки не вирішила. Але як я вже і казала, засіб все-таки більш стійке, ніж пише виробник. За один раз навіть з милом його не змити.


P1120831


Загальний висновок: я задоволена як слон, чекаю коли вже нарешті буде тепло і можна буде зняти ненависні колготки замінивши їх на "-Ніжки газелі"-. Вже дуже хочеться швидше тепла і сонця, вже замучилася мерзнути.


Можу сказати, що це найкращий автозагар або альтернатива автозасмаги, що мені до цього моменту траплялися.



Ціна і де купити TERRACOTTA JAMBES DE GAZELLE:


Продається майже у всіх в мережевих магазинах. В Іль-де-Ботэ він коштує 2500 грн.


Можна замовити на "Полуниці" за 2189 руб. (доставка в Росію безкоштовно)



Альтернативні продукти:


Sisley Phyto-touch Sun Glow Gel контурний гель, варто 4460 руб. у ИДБ. Підходить і для лиця і тіла, що безумовно плюс. Також містить доглядають компоненти. Але ціна на Сіслей не дуже гуманна, на жаль.


Caudalie Jambes Divines схожий упаковкою на "-Ніжки
Газелі"- гель, ціна на оф.французькому сайті 25 євро, у нас поки що цього засобу я не бачила. Але огляди у блогерів зустрічаю, значить і сам засіб скоро з'явиться.


З дешевих альтернатив, є щось схоже у "Ів Роше"-Перламутровий Крем-Автозагар для Ніг за 369 грн. (490 руб). Але я так і не зрозуміла як він діє і який результат. Хтось скаржився на помаранчеві ноги, хтось у захваті. Треба буде подивитися.


Найближчим часом я взагалі хочу роздобути тестери чого-небудь з перерахованих коштів, щоб провести порівняльне розслідування.


Якщо щось з перерахованого або подібними за дією продуктами користувалися, напишіть. Було б цікаво ваша думка.


Літо від Guerlain: Meteorites Makeup Collection Summer 2017 і Terracotta 2017


Comments

Popular Posts