Magic-Box 2 докладно і тизер третьої коробки від Бьютиинсайдеров

Я вже отримала третю коробочку Мэджика від Бьютиинсайдеров і відразу ж згадала, що не показала ще й другу! Ось така я забивака. Так що сьогодні покажу другу коробочку докладно і трохи третю, ну, а як? 8)




P14705961. Відновлюючий крем з тональним ефектом Yoth Renew Tinted Cream PEVONIA

P1500345


Мої враження:


Якраз зараз я активно тестую відразу кілька уходових линьок від Певонии і, думаю, в березні-квітні вже готова буду написати свій повний відгук. Це ж засіб стало для мене несподіваним доповненням "в тему"- до нинішнього догляду. Ну, що можу сказати, спасибі, що мініатюра зі світлим відтінком, який цілком носибелен.


Нещодавно випробуваних тонуючих кремів, Певония мені сподобалася набагато більше схожого за своєю суттю тонируюшего крему від Academie або раніше використаного від Clarins.
Як і будь-який крем з тональним ефектом - засіб скоріше для ідеальної шкіри, приховує недосконалості, але не на 100%. Зате дуже приємна водна текстура, крем легко розподіляється по шкірі, не залишаючи сального блиску. Хоча припудрювати Певонию бажано.


У тонуючого крему Pevonia великий спф, вірю в корисні уходовие властивості і він досить стійкий протягом дня, що ще треба?


Загальна оцінка: 4


Обновляющий крем с тональним эффектом Yoth Renew Tinted Cream PEVONIA


2. Есенція Iris Extract Activating treatment, KHIELS

P1500364


Мої враження:


Мені здається, це недоробка бьютибоксов, коли вони не пишуть як саме треба застосовувати засіб, тим більш таку, не однозначно зрозуміле.


Що це-тонік, сироватка, з чим, як часто і навіщо це застосовувати?
Загалом, завдяки інтернету, розібралася, що ця есенція зазвичай використовується як альтернатива сироватці під нічний крем. Спробувала різні комбінації і з кремами і з маслами, загальні враження-дуже позитивні!
Не знаю як, але ефект на ранок дуже помітний - шкіра виглядає більш м'якою і світиться зсередини. Дуже великі шанси, що придбаю собі повноцінну упаковку. Хоча і мініатюра досить вагома, мені її вистачить надовго враховуючи мої постійні б'юті-експерименти і в цілому, мій економна витрата (я не використовую ватний диск, який відразу може ввібрати в себе і полбутилька, а виливаю трохи есенції в долоньку і іншою рукою розподіляю її по шкірі).


Загальна оцінка: 5+



3. Незмивний догляд Damage Remedy Daily Hair Repair AVEDA

P1500349


Мої враження:


Загалом, не люблю я всі ці незмивні креми для волосся, у мене і від спреїв-то волосся часто виглядають тут же брудними і тьмяним, а на ранок і поготів. Що б там виробники про ці креми не писали не писали, але я крім "-Золотого шовку"- за три гривні незмивних відходів, взагалі нічим не можу користуватися.
Завдала пару раз цей незмивний догляд від Aveda на кінчики волосся і… ніяких особливих негативних ефектів не помітила, можливо, від того, що використовувала його по самому мізером, можливо від того, що як раз експериментую з різними спреями "-Золотий шовк"- (у них вийшло відразу кілька новинок, про які я теж розповім окремо), але зараз кінчики волосся в'ються - а це хороший показник їх зволоженості. Зараз, наприкінці зими!


Загальна оцінка: поки 5, але спробую взяти його куди-небудь в поїздку. Розвідаю в польових умовах без помічників.



4. Пілінг Equalizing Foam Peel SAMPAR

P1500359


Мої враження:


Весь час проходжу повз стелажа Sampar в Іль де Боте і мені цікаво, невже хтось купує косметику за таку ціну, просто видавивши собі крем з тестера на руку в магазині?
Я до того, що скільки покупок там регулярно роблю, але жодного разу мені ніхто не поклав пробники Sampar! Зате "-Ангела і демона"- Живенши або "-Чорних суконь"- Герлен дають стільки, що я не люблю ці аромати вже за цю нав'язливість і мене від них нудить просто за фактом їх існування. Скільки ж можна?
Але нарешті, завдяки Бьютиинсайдерам, у мене з'явилася можливість познайомитися з маркою.


У цьому пілінгу немає ніяких абразивних частинок, на свотчах нижче видно, що ця помаранчева ця гелева текстура, більше схожа на рідке мило або розтоплений мед. Його треба наносити на вологе обличчя, так виникає реакція і пілінг починає піниться
, вже через дві хвилини його можна повністю змити. Результат видно відразу - шкіра світліше і більш матова, при цьому немає ніякої сухості або стягнутості після використання.


Поки не зрозуміла - просто це баловство, або щось серйозне і дуже мені потрібне, але в цілому, ипечталения дуже хороші.


Загальна оцінка: 5



5. Маска Detox Black Mask APOT.CARE
P1500371


Мої враження:

Кислотно-глиняна маска - це просто знахідка в справі швидкого і ефективного оновлення шкіри. Apot.Care - марка, з якої я не просто не була знайома, але навіть не підозрювала про її існування. В цьому і плюс коробок від "-Бьютиинсайдеров" у них в коробках завжди можна знайти якісь косметичні рідкісності та цінності. Ніяких там "-Чорних суконь"- або ще якогось ширвжитку, який роздають на кожному розі.


Маска сподобалася.
Загальна оцінка: 5


Ну і свотчи трьох останніх коштів із огляду: Equalizing Foam Peel SAMPAR, Damage Remedy Daily Hair Repair AVEDA, Detox Black Mask APOT.CARE


DSCF9576


Damage Remedy Daily Hair Repair AVEDA, Equalizing Foam Peel SAMPAR, Detox Black Mask APOT.CARE

1. Equalizing Foam Peel SAMPAR, 2. Damage Remedy Daily Hair Repair AVEDA, 3. Detox Black Mask APOT.CARE

6. Коригуючий олівець Naked Disguise ROUGE BUNNY ROUGE

P1500356


Мої враження:


Де точилка і можна викрутити? - перше питання був у мене, коли я відкрила коробочку з повнорозмірним консилером-крандашом від Rouge Bunny Rouge. У мене він виявився у відтінку 045 Талія. Крім відсутності точила або можливості викрутити олівець, коли изотрешь його кінчик на всі свої численні недоліки, більше нічого виразного про нього сказати не можу. Крім того, що його криючі здібності виявилися середніми. Наносити його "-точково"- дуже зручно, він дуже добре тушуется, але і шар виходить напівпрозорим. Як засіб для маскування синців під очима мені цей консилер зовсім не сподобався. Та наносити незручно і сам він скочується.


Але оскільки засіб повнорозмірне, я планую присвятити йому окремий огляд, показати у справі, так сказати. Можливо, зможу з ним до того часу краще подружитися.


Загальна оцінка: 4


DSCF9831 DSCF9810



7. Туш Mascara №1 РІВ ГОШ

P1500368


Мої враження:


Яка ж убога упаковка у цієї туші! Я весь час дивлюся на круглий акваріум з тушами "-Рів Гош"-, який стоїть на касі "-Рів Гош"- і дивуюся - невже за такі гроші цю туш купують? Ну не тягне вона всім своїм виглядом на люкс! Ні на 1200, ні на 1000! 300-400 гривень - червона їй ціна. Ще й щіточка якась непереконлива і взагалі...


Я навіть довго не хотіла пробувати цієї тушшю нафарбуватися, бо була впевнена, що результат буде під стать упаковці, ніякої, загалом. Ну, а коли нафарбувалася - приємно здивувалася. Ні, мені не захотілося викинути всі свої туші для вій, але "-Рів Гош"- виявилася не такою вже огидний як виглядала. На рахунок обсягу не знаю, але подовжує і підкручує вії вона непогано.


Так само зроблю окремий пост-огляд на цей продукт найближчим часом.


Загальна оцінка: 4


DSCF0284





8. Блиск для губ Artist Plexi-Gloss 202, MAKE UP FOREVER

P1500378


Мої враження:


Гарний рожево-персиковий відтінок блиску без найменшого шиммера зі спонжем цікавою "-рваної форми"-, який дозволяє краще розподіляти блиск на губи. Але...


На мою думку, подібні блиски добре виглядають в упаковці або на свотчах на руці, але на моїх губах-це всього лише липка жирна рідина, яку тут же хочеться стерти. Як ви зрозуміли, таким чином я в черговий раз розповідаю, як я не люблю блиски для губ як клас. А цей до того ж мало не відразу скочується в білу смужку. Так що мінусів для мене в цьому продукті знайшлося багато. Хоча, можливо, комусь він дійсно сподобається.


Загалом - і суб'єктивно, і об'єктивно поставлю йому найнижчу оцінку.


Artist Plexi-Gloss 202, MAKE UP FOREVER

Artist Plexi-Gloss 202, MAKE UP FOREVER


Artist Plexi-Gloss 202, MAKE UP FOREVER

Artist Plexi-Gloss 202, MAKE UP FOREVER


Загальна оцінка:2



9. Парфум Absolutely Vital DIANA VREELAND

P1500383


Мої враження:


В грудні я побачила анонс про початок продажів ароматів Diana Vreeland в Україні і навіть без можливості потестувати, відразу ж захотіла який-небудь яскравий, схожий на коштовний камінь, пухирець. Бажано червоний. І так вийшло, що саме він мені попався у вигляді пробника. Хіба не диво?
Я не надто парфманьяк і не вмію професійно розкладати аромати на ноти, але однозначно відчуваю в Absolutely Vital Diana Vreeland схожі риси з Une Belle Journee Paul Emilien, пробник якого мені прийшов в МэджикБоксе№1 Буває ж таке!


Загалом-то, не розумію звідки ця схожість, адже судячи по складам і нотах, відмінності між цими ароматами досить значні - ось інформація з Фрагрантики:


Absolutely Vital Diana Vreeland

Absolutely Vital Diana Vreeland


Une Belle Journee Paul Emilien

Une Belle Journee Paul Emilien



Обидва аромату містять у собі троянду, але для мене це якась солона троянда, причому, в обох випадках. Розсольник і все тут! І ця їх троянда не схожа ні на садові троянди, ні на троянди, до яких я звикла в інших ароматах або косметичних засобах.
Стійкість у обох парфумів виявилася не надто великий-всього 2-3 години, що на мій погляд, для парфуму дуже мало. Загалом, ні той, ні інший не виявився "-моїм ароматом"- і це на краще, я вважаю, а то бач яких вони коштують великих грошей, а я б їх раптом-так захотіла собі на поличку в повному обсязі. 8)


Загальна оцінка:3+


P1500396


Де купити МэджикБокс і скільки коштує:

Ціна 1300 грн. На сайті Бьютиинсайдеров.


Виходи коробочок вони анонсують на сайті і в своєму интстаграме. З-за холивара з третьої коробкою, кнопку MagicBox з сайту прибрали і вихід наступних боксів опинився під запитань. Але про це холиварном випуску я розповім в наступному пості.


Поки ж просто обіцяний тизер з її складом:



Magic Box-3

Повний її огляд опублікую в найближчим часом! Правда-правда!


P1500445

Comments