Що я вибрала з осінньої колекції Шанель 2013. Клієнтський день Chanel у ИльдеБоте.

Останнім часом надто часто в моїх б'юті-постах згадуються два бренди - Chanel і Іль де Боте. Не те, щоб я спеціально цього добиваюся, просто так виходить.
Шанель цієї осені випустила таку колекцію, повз яку мені було складно пройти, тому що багато чого підходить саме мені. Дуже гарною вийшла колекція, тут навіть не тільки моя думка. Судячи з численних відгуків б'юті-блогерів всього світу, вона захопила майже всіх.
Власне, в цей раз я подвійно зраділа, що досі нічого з осінньої колекції Superstition не купила. Зазвичай така моя повільність призводить до того, що все найкраще, лімітоване, скуповують до того, як я наважуся на покупку. А я потім змушена "-наздоганяти"- новинки в дьюті-фрі або в зарубіжних інтернет-магазинах.
На цей раз все зійшлося, і все, що хотіла купити, купила, і бонуси за це отримала. Тому що Іль де Боте вчасно запросили мене на клієнтський день Шанель.
Не можу не підкреслити, наскільки грамотно цей магазин підходить до організації промо-акцій. Зрозуміло, що тут ще й високі стандарти самої марки Chanel, але тим не менш, дана акція, в якій я взяла участь гідна вищих оцінок.
Розповім про механіку цієї акції та зрозуміло про своїх покупках. Обережно! Багато логотипів Шанель! )
За день до події, 20 вересня мені прийшла смска з запрошенням на Клієнтський день Шанель. Прийшла вона прямо в ту саму хвилину, коли я переступала поріг магазину, на цей Щасливий день у ИДБ у мене були плани. Прийшла і отримала ще й ось таке картонне запрошення і усний розповідь консультантів про завтрашній клієнтському дні Шанель.
Природно, я прийшла! 21 вересня, не дивлячись на продовження Щасливого дня, центром тяжіння всіх покупців став стенд Chanel. Пройти повз нього було неможливо. Та й як тут пройдеш, напевно, десяток консультантів Шанель на кілька квадратних метрів магазинної площі просто не дали цього зробити.
Загалом, ніяких проблем, що придумати і чого купити у мене не було, я йшла і точно знала, що йду за головними продуктами бренду цієї осені. Сумнівалася тільки з вибором відтінку найочікуванішої новинки сезону - кремових рум'ян, я цілий місяць вже ходила навколо-до-близько і не знала з чого почати. Хотілося купити один, але самий підходящий і щоб ніяких дублів з моїми стратегічними запасами рум'ян у мене не було.
У підсумку, консультант Шанель таки схилила мене до самого яскравого і життєрадісному в лінійці відтінку. До речі, я встигла і забрала останню упаковку цих рум'ян. На останніх секундах, так сказати...
У підсумку, я купила три продукту - четвірку тіней 43 Mystery, водостійкий олівець для очей кольору хакі#104 і кремові рум'яна у відтінку 65 Affinite. Наскільки вони мені сподобалися на моєму обличчі, розповім, коли распробую. А поки покажу які багатства, крім покупок я винесла з магазину. Загалом, обдарували мене трьома пробниками нової лінійки догляду, мініатюрної помадою Rouge Coco 05 Mademoiselle і лакової косметичкою, яку страшну брати в руки, бо вона тут же вся покривається відбитками пальців :D
Але на цьому свято Шанель для мене не закінчився. Спочатку буквально за лічені хвилини мій шарж намалювала художниця.
А потім і манікюрний майстер зробила мені манікюр з лаком Chanel Elixir. Який мені дуже подобається і я навіть вже знайшла його бюджетний клон. Свотчами Еліксиру і його двійника поділюся трохи пізніше.
Ось так я провела ці холодні вихідні. Мало того, що я просто задоволена покупками та подарунками. Так мені ще й залишиться на пам'ять картинка з логотипом і цитатою великої Мадемуазель, яку я навряд чи викину, як яку-небудь рекламну листівку. Мені здається, кращої акції для бьютиголика і акциомана не придумати.
Comments
Post a Comment