Що я купую на сайті iherb

Коли я сама заходжу на сайти з таким величезним асортиментом як сайт iherb, то у мене розбігаються очі і я просто гублюся від такого величезного вибору товарів.


Для тих, хто не знає, в цьому американському магазині представлений величезний вибір органічної косметики, спортивного харчування, вітамінів, Бадів і навіть їжі не тільки для людей, але навіть і для тварин.



Це сайт настільки популярний у російській аудиторії, що його навіть перевели на російську мову. Все для нас, як кажуть


Для себе секрет цієї популярності я пояснюю просто, європейський і американський контроль якості тих же Бадів значно ответсвеннее, ніж у Україні. Так що навіть якщо ви купуєте на айхерб якийсь БАД, шансів, що вам продадуть товчену крейду значно менше, ніж, якщо ви будете купувати аналогічні Бади російських виробників в наших аптеках. Ну, а органічна косметика тут або та, що можна купити тільки тут. Або ціни на неї в Україні на порядок вище. Так що, я волію почекати 2-3 тижні, ніж переплачувати.

Ще мені подобається політика магазину - влаштовувати різні акції і промо, щоб дати можливість покупцям зорієнтуватися в асортименті.


Так що обов'язково зверніть увагу на розділи Знижки (Specials) і Пробники (Trials), які знаходяться прямо в шапці сайту. Я завжди знаходжу там щось цікаве - безкоштовно або за символічні гроші.


Чесно зізнаюся, у мене ще не такий великий досвід у використанні товарів з iherb, але для себе я виділила ряд товарних категорій і зараз покажу які у них товари я вибрала.


Не буду засмічувати сам пост великою кількістю посилань. Просто внизу залишу посилання на сам сайт, я думаю, ви самі розберетеся, що вам там купувати - через меню або з пошуку. Якщо щось з перерахованого не зможете знайти, пишіть, я дам вам точну посилання на конкретні товари в цьому огляді.



1) Бади, вітаміни


OLYMPUS DIGITAL CAMERAЯгоди годжі, зелений кава, риб'ячий жир, вітаміни комплексні і спеціалізовані чого тут тільки немає і чого я тільки тут не складаю в свою корзину. Особливо, якщо це раптом з розділу "-Розпродаж"- і коштує 1-2 долара. Я вирішую спочатку це щось вигідне купити, а потім вже починаю читати для чого це взагалі було потрібно.


З моїх усвідомлених покупок з цієї категорії - вітамінно-мінеральний комплекс Sentry - у нього був дуже хороший склад (схожий з дорогими аптечними вітамінами Centrum), дуже хороші відгуки і дуже смішна для такого обсягу ціна - всього 6 доларів. І риб'ячий жир Omega-3 Madre Labs за 5 доларів вибрала за тим же принципом. Поки всім задоволена)



2) Зубна паста


OLYMPUS DIGITAL CAMERAЦю категорію вирішила виділити навіть в окрему, бо мало де взагалі можна купити зубні пасти з натуральним складом (без парабенів, SLS та інших некорисних штук). Так що в основному намагаюся купувати зубні пасти на айхерб.


Можу виділити бренди Weleda, Jason Natural і ось цю відбілюючу пасту від Now Food з непристойним для російського ока назвою Xyli White. До речі, паста не дарма тут знаходиться в бестселерах, тому що зуби дійсно трохи відбілює, але звичайно проф. чистку навряд чи замінить, особливо в складних випадках.



3) Натуральна косметика і всякі штуки для ванни (тобто SPA-процедур в домашніх умовах 8)


OLYMPUS DIGITAL CAMERAЯ багато чула про те, яка чудова косметика Weleda, її навіть Вікторія Боня рекомендує. Цей бренд представляє широку лінійку уходових косметики для дорослих і для немовлят - від зубних паст до антивікових кремів для обличчя.


Я все ходила по магазину Organic Shop і думала, яке саме масло для тіла від Веледи мені вибрати, як складно мені це завжди зробити за тестерам в магазині.


Зате на iherb знайшла ось такий набір мініатюр основних масел Веледа 6 штук по 10 мл Набір коштував 12 доларів і тепер я знаю які масла я куплю, а які не справили на мій організм особливого враження. До речі, косметика Weleda на iherb навіть без урахування знижок і бонусів коштує трохи дешевше, ніж у нас в Україні. Що мене вже майже не дивує.



OLYMPUS DIGITAL CAMERAСкраби, креми, шампуні і засоби для волосся я на iherb поки не купувала. Зате засоби для прийняття ванн не змогли залишити мене байдужою, адже їх ніколи не буває забагато і вони завжди нужни8)


Дуже сподобалис
я мені такі ароматерапевтичні порошки Aura Cacia з аромамаслами які можна купити в таких пакетиках (мені їх вистачає на два рази) або у великих пластикових банках.



4) Ефірні оліїOLYMPUS DIGITAL CAMERAТут на iherb я склала основну карту ефірних масел, якими я користуюся. За якістю вони на порядок вищі, ніж ті, що продають у нас в аптеках. А за ціною значно нижче, ніж у спеціалізованих магазинах. Мене це цілком влаштовує. Які масла і як я використовую я напевно краще розповім окремо, як наприклад я розповідала про свою несподівану знахідку від Aura Cacia абсолюті троянди на базі олії жожоба. Яке мені так сподобалося, що я включила його в свій весняний топ-5.



5) Декоративна косметика і засоби для макіяжуOLYMPUS DIGITAL CAMERAПочну з того, що на сайті iherb продають спонж для нанесення косметики - найближчий родич б'юті-блендера від Real Technic - Miracle. Хтось навіть каже, що він навіть зручніше б'юті-блендера, але головне, на мій погляд, все ж він дешевше в кілька разів. Так що, якщо сумніваєтеся чи потрібен вам б'юті-блендер, спробуйте для початку спонж Реал Технік.


Собі купила такий набір з п'яти синтетичних кистей для макіяжу від Eco Tools за 10 доларів. Кисті непогані, щільно набиті, не лізуть, але по суті я з усього набору користуюся тільки великою кистю, у решти у мене є більш якісні аналоги. Так що я зареклася купувати набори кистей, вирішила брати точково, нехай і виходить дорожче. У хотєлка у мене зараз лежить пара кистей від Evryday Minerals, дуже їх хвалять. І хочу спробувати мінеральну косметику коли добью свої запаси Limiere. Дуже їх люблю, але вже декілька місяців сайт не працює, говорять, що навіть назавжди закрили. 8(


6) Їжа


Вже кілька посилок поспіль я додаю в кожну посилку купу всіляких дивовижних продуктів від макаронів до шоколадок. Але потім видаляю,бо всі вони здорово обтяжують посилку, що впливає на її вартість. До речі, звичайною поштою вам тут відправлять посилку, яка буде важити не більше 1,8 кг і буде не дорожче $80. Але для мене поки інші мої покупки


7) Всяка всячина


Ну і тут можна купити всякі інші штуки. В основному, я додаю їх якщо вони перебувають у розділах промо-як цей скляна круждка чайник, яку я купила за 2 долари. Або, якщо вони є подарунком за покупку, як була ця екологічна сумка-шопер.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Сподіваюся, мій огляд магазину iherb був вам корисний. Якщо там вже робили покупки, розкажіть, що ви там купуєте і чому? Мені було б цікаво.



Посилання на сайт iherb


Якщо робите в цьому магазині першу покупку можете отримати додаткову знижку $10 на ваше перше замовлення. Мій промокод на iherb для цього - ZVV540


І тут також діє система кэшбеков. Так що вам ще невелика скидочка, якщо не забудете скористатися сервісом extrabux до того як почнете оформляти свою покупку на сайті.


Як це діє я розповідала в цьому пості.

Comments

Popular Posts