Chanel Rouge Coco Mademoiselle. Від Ванесси Параді до "Італійського півдня" Брюллова

Коли хочеться стриманого макіяжу і яскравих губ одночасно, я згадую про Chanel Rouge Coco Mademoiselle.


Вже який місяць ця благородна помада з серії яскравих нюдов не перестає мене радувати і надихати. Який зв'язок між мною, Ванессою Параді і Брюлловим в заголовку? Розповім і покажу всередині поста. 8)


Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle


Що особливо приємно, цю помаду я не купувала, а вона дісталася мені у подарунок за покупку під час проведення клієнтського дня Chanel. Завжди б отримувати такі подарунки!


Наскільки мені відомо, Мадмуазель була позиціонована Пітером Филипсом як універсальний базовий відтінок помади, який підходить всім жінкам незалежно від віку і кольоротипу. Не випадково саме цей відтінок Шанель випустили в форматі міні-тестера.


Зараз лінійку перезапустили і у цієї помади з'явився новий номер, тепер 434. Але сам відтінок залишився тим же самим. У рекламному ролику та промо фото Ванесса Параді носить саме цей відтінок. Так що відтінок з історією та власною неповторною індивідуальною харизмою.


0f0135




Свотчи і опис відтінку помади:

Рожеве дерево. Рожево-бежевий нюд з ліловим подтоном, ось так би витіювато я назвала цей складний і ще раз повторюся, дуже благородний відтінок-хамелеон.


На сонці в ньому явно проглядають теплі бежеві нотки, в більш спокійному, при приглушеному світлі проглядає його рожево-бузкова натура.


І що дивно, помада виглядає однорідною, але за рахунок невидимого оку і навіть фотоапарату микрошиммеру, губи в цій помаді виглядають з легким перламутровим фінішем. Але це зовсім не той дешевий перламутр з 90-их, а благородний фірмовий, шанелевский.


Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle

Chanel Rouge Coco Mademoiselle 05


Унікальний це відтінок? Так, ні, не сказала б. Навіть у моїй колекції знайшовся абсолютний двійник цієї помади - Clarins Joli Rouge Soft Berry. Хоча я з усіх сил уникаю покупки клонів, але тут якось не розгадала. Бо відтінок-хамелеон, зумів обвести мене навколо пальця.


Двійники і ще свотчи:

Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle


Найбільш близькі за характером помади в моїй колекції - улюблений Dior Rouge Nude 169 Grege, але він більш теплий, карамельний. Зате Clarins Joli Rouge Soft Berry - абсолютно ідентична з Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle по відтінку на губах помада.


Untitled-2



Свотчи на губах:

Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle


Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle


Найчастіше я бачу її на собі ось такий, як на фото нижче


Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle



І щоб не бути голослівною з розповідями про помаду-двійника


Clarins Joli Rouge Soft Berry власною персоною

DSCF6832


Чи ви бачите відмінності?



Ну і фінальний образ:

Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle



А тепер доторкнемося до великого 8)

Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle

Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle, Олена Чемезова, 2015 рік


Брюллов, Карл Павлович Итальянский полдень. 1831

"-Італійський полудень"-, Карл Брюллов, 1831 рік



Вдалий експеримент? як вважаєте?)))



Загальні враження:

Мені загалом подобається ця лінійка помад у Шанель. Саме тому в моїй помадоколлекции велика частина помад Chanel це саме серія Rouge Coco. Не назву її найкращою помадою на світі, але вона близька до ідеалу, на мій погляд. В основному, за рахунок високої пігментації і легкості текстури, яка досягається без важких помадних шарів на губах.


Великого догляду, зволоження ця помада не дасть, але і не сушить навіть мої схильні до сухості губи.


Ніяких неприємних білих смужок на губах не з'являється, не витікає за контур. Сходить ця помада акуратно і делікатно, залишаючи після себе більш м'які рівні губи з легким натяком на колишній відтінок.



Де купити і скільки коштує:

В Online-магазині ІЛЬ ДЕ БОТЭ за 1744 грн. ( з максимальною знижкою 25%) і повною ціною 2325 крб.


В маг
азині "-Летуаль"- за 1399 грн. (за акцією 50%)

Comments

Popular Posts