Манікюри квітня з CHANEL #570 Androgyne і Chanel #566 Washed Denim



Вже за традицією покажу свої квітневі манікюри і два найкрасивіших лаку з весняного випуску Chanel в одному пості - CHANEL Le Vernis Longwear Chanel #570 Androgyne і Chanel #566 Washed Denim.


Проміжна весняна колекція 2017 від Chanel складалася з оновлених глоссимеров (блисків для губ) Rouge Coco Gloss, які мене і в попередній їх реінкарнації особливо не надихали, а в нинішній зі збільшеним спонжем і в нових відтінках теж зовсім не зачепили.


Зате три з чотирьох нових відтінків лаку для нігтів, які вийшли на підтримку глоссимеров у цьому випуску здалися мені надто цікавими, щоб я могла просто так пройти повз.


Сьогодні показую два лаку для нігтів - Chanel #570 Androgyne і Chanel #566 Washed Denim.



З #572 Emblematique я чекаю, коли з'явиться в продажу черешня свіжа, щоб зробити їх спільні фото.


CHANEL Le Vernis #570 Androgyne

Хо-хо-хо! Хто б міг припустити по промофото колекції, що в спокійному і благородній "-печінковому"- лаку #570 Androgyne ховається така несподівана краса у вигляді розсипу смарагдово-бірюзового микрошиммера.


Який помітний лише на яскравому сонці і під особливим кутом, але сам факт того, що шімер цей є і те, що він додає відтінку особливу і неповторну нотку робить #570 Androgyne об'єктом жадання будь-якого істинного лакоголика і поважає себе лакоманьяка.




Я впевнена, що 100% двійника у #570 Androgyne поки немає ні в одній марці. Свого роду цей відтінок-інновація, то за що лаки для нігтів від Шанель я особливо ціную.


Я назвала його печінковим, так як сама основа цього лаку мені більше всього нагадує колір вареної печінки - сізо-коричневий лак з крапелькою фіолетового, а ще цей смарагдовий шімер, доповнює всю цю незвичайну картину.


Порівняльні свотчи:

Щоб ви могли зорієнтуватися покажу #570 Androgyne в порівнянні з двома схожими за характером лаки з моєї колекції - і Alix Avien 243 (клону знаменитого Chanel Paradoxale) і лак для нігтів Chanel 641 Tenderly.




Манікюр з CHANEL #570 Androgyne


Лак для нігтів #570 Androgyne гарний і соло, виглядає вельми благородної і стильною варіацією манікюру з "-околоченим лаком"-.

Але найчастіше я носила його в компанії з порошно-зеленим лаком від Boirjois #19 Sweet Green (також як і Шанель це лак-гель, тому лак від Буржуа порадував не тільки своїм відтінком, а й стійкістю покриття).
Якщо б у мене не було стільки лаків Шанель і Діор, я б обов'язково розжилася ще парочкою відтінків гель-лаків від Boirjois. (Не виключено, що так і зроблю 8)


(Лаки Буржуа є на Ламода)







CHANEL #566 Washed Denim

Другий красень - CHANEL Le Vernis Longwear #566 Washed Denim порадує любительок сіро-блакитних лаків (наприклад, мене 8)


Знову ми маємо справу з незвичайним відтінком, #566 Washed Denim сміливо можна було б назвати "-цементним"- - сірим з зеленуватим нотою, якби не той самий непомітний оку микрошиммер сріблястого кольору, що надає лаку глибину й обсяг.



Для порівняння у мене знайшлися два близьких по відтінку лаку. Найбільше з #566 Washed Denim схожий лак "Їжачок в тумані" 09 Hedgehog in the Fog від Dance Legend, але все ж "-Їжачок"- більш світлий і сірий, а ще й вкраплення золотистої слюди геть перекривають всі інші подібності, а Dior 494 Junon можна сказати представлений тут для контрасту, він, очевидно, набагато більше сірий, ніж #566 Washed Denim.




Манікюр з CHANEL #566 Washed Denim:



Якось так вийшло, що соло я цей лак так і не нафарбувала. Якось нуднувато виходить і дуже комільфо для весни, для мене і для мого весняного настрою.


Тому з компаньйонами лаку я визначилася відразу пастельн
о-жовтий Deborah Lippmann Build Me Up Золото і зеленуватою-жовтий лак з весняної колекції 2016 року Dior 302 Garden, хоча не могла вибрати, який саме компаньйон краще - Бо нафарбувала нігті відразу двома, здалеку непомітно, а мені





Ну, а ці мої фотографії - вийшли зовсім випадково. Побачила квітучу вербу і зрозуміла, чому саме так зараз вирішила нафарбувати нігті.


Така ось квітнева випадкова невипадковість. 8)





Де купити і скільки коштує:

Нові лаки Chanel Le Vernis 566 Washed Denim і Chanel 570 Androgyne за 1524 грн. з максимальною знижкою є в інтернет-магазині "Іль де Боте" і в онлайні-магазині "Рів Гош" вони продаються за 1473 грн. з максимальною знижкою.


* ціни вказані на дату публікації поста


Chemezova Beauty Award-2016: Make Up



Ідеальний чорний лак Chanel 538 Gris Obscure + чистий ультрамарин Chanel 665 Vibrato



Желе з червоної смородини на нігтях - Chanel 530 Rouge Radical



Лак для нігтів кольору літніх ночей - Essie #14 Fiji


Comments

Popular Posts